Ärsyttävä akka!! Voi huoh...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipuharmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iipuharmaana

Vieras
Välillä menee mulla yli ymmärryksen se, että mun miehen veljen akka mielistelee/nuolee mun miehen persettä!

Pari päivää sitten mun mies kävi meidän lapsen kanssa mummolassa ja sattumoisin myös veli ja sen avopuoliso oli paikalla kersansa kanssa...
Kun ukko menee sinne niin samantien alkaa mielistely, akka käyttää meidän tyttöä potalla, komentaa sitä, puuttuu joka asiaan mitä meidän tyttö tekee, alkaa ihan kuin äidiksi tytölle :O Hauskintahan tuossa on se että niillä on vähän vanhempi kersa EIKÄ VÄLITÄ siitä pätkääkään mitä SE TEKEE! Eli ihan selkeää mun miehen perseen nuolentaa, kun tekee kaikki mun miehen puolesta siellä... Ja mies on kyllä kieltänyt ja sanonut asiasta, ettei hän mikään uusavuton ole ja osaa kyllä hoitaa lapsensa :O Ettei tarvi mitään lapsenvahtia mummolakäynnin ajaksi, mutta ei, ei tuolle akalle mene kaaliin... Kun keskittyisi siihen omaan lapseensa ja pitäisi sen asioista huolen siellä! Mutta kaiken teettää melkeinpä mummolla ja kaikki oman lapsen kanssa tehtävät asiat tuntuu olevan niin vastenmielisiä...

miten tuon sais loppuu? voiko jollakin olla niin pieni ajatusmaailma, että kaikki nuolenta johtuu siitä, kun mun mies joskus 10vuotta sitten oli VITSILLÄ mennyt pyytää akkaa baarissa sen ja niiden kavereiden mukaan jatkoille? muijahan oli heti tietty ottanut tuon tosissaan ja lähtenyt mukaan... minulle akka selitti sitten tilanteen että "mutta enempi veljeksistä vanhempi(eli nykynen miehensä) sitten kiinnosti minua..." :D pilkesilmäkulmassa selitti tuota ja yritti että olisin ollut mustasukkanen :O Ja tässä tapauksessa tiedän olevani 100kertaa viehättävämpi ulkonäöltäni ja muutenkin, kun tuo muija oli käynyt jo 16vuotiaana kaikki puliukot läpi ja jakanu niille p*rsettä... Eli musta tuntuu että akka luulee, että mun mies jotenkin syttyis siihen :D Vai onko tuo vaan jotain ihme mielistelyä ??

Mutta sinähän selvästi olet mustasukkainen, vaikka kyllähän tuon naisen käytös vaikuttaa (ainakin sinun kertomana) ärsyttävältä. Miehesi on vain sanottava suoraan, että annas nyt olla jo.

voi kunpa tietäisitte millanen se nainen on, niin tietäisitte että en ole mustasukkanen :D Minua ärsyttää ja miestä myös että akka luulee itsestään liikoja, olisi mukavaa palauttaa se maanpinnalle...

ja se inhottaa mua, että sellanen ihminen "hoitaa" mun lasta joka laiminlyö jo omaa lastaan!! tuosta akasta kun ei tiedä, vaikka tukistaisi meidän tyttöä tai tekisi jotain muuta kun silmä välttää. Hänellä menee kateellisuus yli hilseen ja tekee senkin varjolla mitä kummallisimpia asioita :O Musta tuntuu että hän on kateellinen mulle jopa mun miehestä :O Eli harmittelee että kun mä nyt sainkin niin hyvän ukon jne.. Vaikka ovat veljeksiä, ovat kuin eri puista veistetty...

No ehkä kuulostaa jotenkin lapselliselta valitukselta se, että on jotenkin vihainen, että lapsen ns. täti antaa lapselle huomioo.. Eikös se ole vain hyvä asia?

antaisi edes senkään vertaa omalle lapselleen huomiota, niin sitten ymmärtäisin :D Eikä ole yhtään väliä, vaikkei tältä naiselta saisikaan huomiota... Niin kaksinaamainen ihminen.
Tuntuu niin typerälle, että hänen yli 3vuotias lapsi käyttää vielä tuttia, vaippaa, tuttipulloa, lapselle nainen räyhää ja kiroilee. "IHANAA" kun tuommonen sitten esittää niin täydellistä äitiä meidän lapsen kanssa...

ap onks sen naisen lapsi poika vai tyttö?
ymmärrän vitutuksen että tunkee ns . toisen tontille ja yrittää niinku "omia teitin roolin"..
Tulee vaan tietämättä taustoja et sillä ois poika ja se ois halunnu tytön ja nimenomaan just sun miehen kaa

antaisi edes senkään vertaa omalle lapselleen huomiota, niin sitten ymmärtäisin :D Eikä ole yhtään väliä, vaikkei tältä naiselta saisikaan huomiota... Niin kaksinaamainen ihminen.
Tuntuu niin typerälle, että hänen yli 3vuotias lapsi käyttää vielä tuttia, vaippaa, tuttipulloa, lapselle nainen räyhää ja kiroilee. "IHANAA" kun tuommonen sitten esittää niin täydellistä äitiä meidän lapsen kanssa...

SUN JUTUT KUULOSTAA AIVAN PIMEILTÄ!!!!!!!!!OLETKO TOSISSAS?????!!!!
Miten sä voit noin hermostua lähes sukulaisen käytöksestä?!Eiköhän se miehesi osaa hoitaa "nämä tilanteet" ihan itse!VOI HERRAN JUMALA sentään mitä naikkosia täällä valittaa ja mistä?IHAN TURHASTA!

ap onks sen naisen lapsi poika vai tyttö?
ymmärrän vitutuksen että tunkee ns . toisen tontille ja yrittää niinku "omia teitin roolin"..
Tulee vaan tietämättä taustoja et sillä ois poika ja se ois halunnu tytön ja nimenomaan just sun miehen kaa

Se minullekin vähän tulee mieleen... Tähän naiseen liittyy niin paljon muutakin. Helppo täällä on ihmisten tulla sanomaan, että hermostun turhasta, koska eivät selvästikkään itse ole olleet samassa tilanteessa. Hänellä on kyllä poika...
Voin vaan kysyä, että mille muista tuo tuntuisi, kun väkivaltainen, kiero valehtelija kaveeraisi lapsen kanssa. Voin ihan hyvin uskoa sen, että on pettynyt oman poikansa kasvatukseen ja haluaisi meidän tytöstäkin jotenkin ärsyttävän, että meillä menis elämässä edes joku perseelleen. Niin monimutkanen juttu, että on vaikea selittää. Ja ymmärrän kyllä sen, jos ei moni ymmärrä mun pointtia, tuo kyseinen ihminen pitäisi tuntea, nähdä ja tietää jonkun aikaa niin tajuaisi mun ärsytyksen. Enkä mä ole älyttömän hermostunut asiasta, asia vaan vaivaa minua ja joskus pohdin, minkä takia sen pitää juosta mun ukon perässä. Että mikä sillä on siinä taka ajatuksena että pitää mun ukkoa mielistellä ja omaa ukkoaan vaan haukkuu, eikä selviä yksin edes tuon 3vuotiaan vaipanvaihdosta, vaan siinäkin pitää olla ukko jotenkin osallisena, vaikka sen mies sen suurimmaks osaksi hoitaakin :O

Voi herranen aika! (vanha ihminen täällä ärähtää!) Älä nyt ap ruoki tätä juttua enää, alun perseennuolemiset olivat jo riittävän ällöttävää, nyt on kyseessä jo sitten väkivaltainen kiero valehtelija. Vähän rajaa kiitos.

[QUOTE="Vieras";25670517]Mä kyllä kans ihmettelen mitä sä oikein valitat?!
Olet selvästi mustasukkainen ja sinulla on huono itsetunto.....[/QUOTE]

Ai teitäkö ei ärsyttäisi yhtään, jos joku typerä naikkonen vikittelisi koko ajan teidän miestänne. Ja erityisen ärsyttäväksi sen tekeekin juuri se, että ko. nainen on vielä sukulainen. Jotain rajaa pitäisi kiimaisilla munahaukoillakin olla.
Perussääntöjä on, että kaverin tai sukulaisen miestä ei vokotella, se on kaikkien kannalta yleensä vain noloa ja kiusallista.

[QUOTE="hmm";25670938]Ai teitäkö ei ärsyttäisi yhtään, jos joku typerä naikkonen vikittelisi koko ajan teidän miestänne. Ja erityisen ärsyttäväksi sen tekeekin juuri se, että ko. nainen on vielä sukulainen. Jotain rajaa pitäisi kiimaisilla munahaukoillakin olla.
Perussääntöjä on, että kaverin tai sukulaisen miestä ei vokotella, se on kaikkien kannalta yleensä vain noloa ja kiusallista.[/QUOTE]

Tän on oltava provo? :D

vai, että jos sukulaislasta hoitaa, niin se on miehen vikittelyä? :D Tämän on oltava kaksplussan typerien akkojen keksintöä, ei kai kukaan tonttu muuten tuollaista tyyliä keksi toisen vikittelemiseen :P

vai, että jos sukulaislasta hoitaa, niin se on miehen vikittelyä? :D Tämän on oltava kaksplussan typerien akkojen keksintöä, ei kai kukaan tonttu muuten tuollaista tyyliä keksi toisen vikittelemiseen :P

Aloittajahan kertoi, että tuo nainen yrittää vikitellä hänen miestään. Meinaatko, että sinä tiedät paremmin, yrittääkö vai ei.

Hui kamala, enpä ole aikaisemmin selvännäköijöiden ja ennustajien kanssa kirjoitellutkaan...

no ei sinuakaan ole kauhealla päättelykyvyllä näköjään siunattu :O Teettää melkein kaikki OMAN LAPSEN hoitoasiat MIEHELLÄÄN. Ja sukulaislasta sitten haluaakin hoitaa ja on niin mielinkielin?! :O Mieti nyt vähän... Ja niin kuin jo sanoinkin, jos huolehtisi oman lapsensa tarpeet ensin ja sitten meidän, niin se olisi minulle ok. Mutta kun syrjii omaa lastaan ja jättää huomioimatta ja sen sijaan huolehtii meidän lapsen tarpeista, niin onhan tuossa jotain outoa :O

Voi kun mun lapsilla ois täti joka haluis olla niiden kanssa ja vielä hoitaa niitä.
Mitä te ihmiset haluatte ketkä valitatte, mummeista, tädeistä, sedistä jne. Olkaa onnellisia että teillä, tai paremminkin teidän lapsilla, sellaisia rikkauksia on.

Uusimmat

Yhteistyössä