voi v.ittu että ottaa päähän...!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mun miehen ex!!! siis sillä akalla ei ole järkeä päässä yhtään... on haukkunu mun ja miehen lasta vahingoks ja ties miksi... ja mun lapsi on 6kk!! ja tänää ku mun mies oli hälle sanonu et ei voi nyt ottaa sen muita lapsia kylään ku mä ja vauva ollaan sairaana, niin johan oli tämä akka taas repässy ja pistäny ties minkälaisia viestejä... siis ei kai toi oo ihan normaali ku haukkuu 6kk ikästä vauvaa??? voi v.ittu että mulla tekis mieli kuristaa se akka, mun lapsesta ei noin jumalauta puhuta, en mäkään oo ikinä sen lapsia haukkunu, ei tulis ikinä mieleenkään!!! sori, mutta oli pakko purkautua johonki... ja tää meidän vauva ei kuulemma ole enää vauva kun se on jo kohta vuoden! 6kk... just joo... ja tää kyseinen nainen on jo 40v, mut näköjään 15v tasolla... huh huh...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks ihmeessä pitää perustaa uusioperheitä, kun se aina on noin hankalaa?

MITÄ HELVETTIÄ SE SULLE KUULUU JA AP:N KIRJOITUKSEN PERUSTEELLA TOMMOSTA LAUOT
KYLLÄ HITTO UUSPERHE ONNISTUU JOS ON HYVÄT EXÄT
S####TANA OTTAA TOMMOSET AIVOTTOMAT KÄÄPIÖT PÄÄHÄN

no ennen kaikki sujui ihan hyvin mutta meidän lapsen syntymän jälkeen on kaikki ollu niin helvetin hankalaa... ei ole 'antanut' meidän ottaa lapsia kylään vaikka oisivat halunneet ym mukavaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ennen kaikki sujui ihan hyvin mutta meidän lapsen syntymän jälkeen on kaikki ollu niin helvetin hankalaa... ei ole 'antanut' meidän ottaa lapsia kylään vaikka oisivat halunneet ym mukavaa...

Öö justhan sä ekassa viestissä laitoit ettei mies nyt ota lapsia kun sinä ja vauva ootte sairaita. Koitas ny olla johdonmukainen :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Öö justhan sä ekassa viestissä laitoit ettei mies nyt ota lapsia kun sinä ja vauva ootte sairaita. Koitas ny olla johdonmukainen :saint:

Luetun ymmärtäminen ei vissiin sun vahvin laji.

niin siis en tarkoittanutkaan tätä hetkeä, vaan sitä että lapsen syntymän jälkeen ei ole aina antanut ottaa.. vaikka pitäisi joka toinen viikonloppu olla meidän luona mutta ei ole aina antanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Luetun ymmärtäminen ei vissiin sun vahvin laji.

Ei sunkaan :D

Hyvä kuitenkin että tänne purat etkä hauku miehen exää miehelles tai hänen lapsilleen! Eiköhän se siitä helpotu ja mitäs sinä tuollaisen ihmisen sanomisista välität... Koita antaa mennä toisesta korvasta ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja UUSPERHE ONNISTUU:

Tasapainoinen uusperheen äiti kenties...? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:
Alkuperäinen kirjoittaja UUSPERHE ONNISTUU:

Tasapainoinen uusperheen äiti kenties...? :whistle:

kuule kyl mä olen aika tasapainoin, vituttaa vaan tommoset kommentit, mitä hittoa aletaan epäilemään uusperheen onnistumisesta jos ap kirjoitti miehensä exästä...hei haloo

Uusimmat

Yhteistyössä