HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta.

Jos torstai on toivoa täynnä,niin mie toivon oman olotilan korjaantumista,mahd nopeasti kiitos!Meille on pesiytynyt räkätauti,jota lääkäri sanoi influenssaksi.Kuopukselle piti jo hakea rohtoja-eikä ollutkaan kun pieni säkki...Mutta jospa se siitä.

2 pv töitä,ja vkl vapaa...kunnes taas koittaa arkinen maanantai.

Huomenta!

Ja kipeille paranemisia! Itelläni taas vaihteeksi nuhaa, kurkku yrittää kipeytyä..vitskuja vedän naamariin, ettei nyt tästä pahenis kuitenkaan. Viimeks kun kurkku kipeyty kunnolla, meni ääni eikä oikein palautunu ilman lääkärikäyntiä ja lääkkeitä..

Tänään ja huomenna harjottelussa iltavuoroa, sit vapaa viikonloppu.

Morgon! Aamukahvett kohta juotu ja sit viemään likka poikkeuksellisesti tarhaan. Siellä on poniajelua ja lapsella jäis yks päivä muuten käyttämättä ni pääsee sitten tänään touhuamaan :)

Mä olen aamuni käyttäny näihin DoongDoong videoihin ja nauranu itteni kipeeks :laugh:

[video=youtube;3rPSQ7f3wLw]http://www.youtube.com/watch?v=3rPSQ7f3wLw&feature=related[/video]

• Tykkää
Reactions: Wolt
Aamukahvi juotu ja aamukin selkenee..
Tajusin just jotain äsken :) ..pien asia mut tuntuu pieneltä ehkä mut piristi niin pirun kummasti.

Entinen kurssikaveri laitto meiliä ja pyyti pienen pienessä asiassa apua. Ei tienny kenen muunkaan puoleen kääntyä.

Jotenkin :) lämmin fiilis tuli : hei muhun luotetaan :flower:

[video=youtube;F0tKoJ_3GtE]http://www.youtube.com/watch?v=F0tKoJ_3GtE[/video]
Tällä lähtee aamu ja siivous käyntiin bladi ..

• Tykkää
Reactions: PinkLily
Huomenta.
Ei se poika sitten ollutkaan eilen parempi, vaan käytiin illalla hakemassa lääkäristä antibiootit ja avaavat kortisonit. Jos ei ole perjantaina parempi, niin pitää hakea lähete ja mennnä sairaalaan hoidettavaksi :( Oma olo on jo melkein normaali, paitsi että nenään sattuu. Mulla ei ole vielä koskaan elämässäni ollut poskiontelotulehdusta, toivottavasti tästä ei kehity ensimmäistä sellaista.

huomenta. meillä spesiaalipäivä tänään. Rakas poikani täytti 2 vuotta <3
Eli 2 v nla tossa piakkoin.
Meillä menny todella hyvin nyt kolme päivää jo tuo lastnsängyssä nukkuminen. Aamulla poika tulee säntillisesti klo seitsemän pamauttamaan meidän makkariin valot ja kiipeää meidän väliin.

Tässä siis mysliä jugurtilla naamaan ja toista kahvimukillista nauttiessa.

Huomenta!

Mä nukuin puol 8 asti, lapset tuli herättään ku mies oli lähdössä töihin. Vanhemmalla edelleen kuumetta, nuoremman labroista pitää soittaa kohta, jännittää.... Itellä alkaa oleen ihan normaali olo jo. Paranemisia kaikille kipeille! Illalla meillä laitetaan varmaan arvonta pystyyn kumpi jää huomiseksi kotiin, kun mun loppuu saikku tänään, eikä tuota poikaa voi huomenna vielä hoitoon laittaa, kun kuumetta kerta vielä..

Huomenta!=)

Ei taas aamu ole ollut paras mahdollinen kaikkinen taisteluineen esikoisen kanssa,mutta ehkäpä se tästä.
Vielä,kun opin ymmärtämään miksi joka asiassa pitää koittaa valehdella..huoh..

Esikoisen koulupaperit viety ja nyt kyllä huomaa,kuinka aika mennyt nopeasti,kun ensi syksynä mun vauva menee jo kouluun..

Yhteistyössä