Kyllä olen pettänyt, monestikin. Minun itsetuntoni oli aivan nollassa, ex mieheni ei koskaan kehunut minua, piti minua itsestään selvyytenä ja saattoi jopa haukkua minua jos laittauduin vähän. Mutta kaikesta huolimatta oli järjettömän mustasukkainen. Puhui jatkuvasti, päivästä toiseen että jaa, katsoit jotain toista miestä, ootko käyny panemassa tota, varmaan oot toltakin ottanu poskeen jne jne... Noh, tätä kun oli jatkunut tarpeeksi kauan, tapasin kerran baarissa miehen joka kehui minua, oli kiinnostunut ja vaikutti jopa ihastuneelta. Petin exääni tämän miehen kanssa, olihan se pakko kokeilla että no, miltäs se sit tuntuu panna toista miestä kun sellaisesta on toitotettu monta vuotta. Paska fiilis siitä jäi, mutta pönkitti hieman omaa itsetuntoani. En ollutkaan muiden silmissä aivan kauhea akka, ruma kuin saapas, niinkuin exäni mielestä. Minua pidettiin kauniina ja kehuttiin!
Petin myös toisen kerran, se ei tuntunut miltään, sain taas kehuja ja mua pidettiin ihanana, tuntuihan ne kehut hyviltä, ei siinä mitään.
Sitten ihastuin yhteen mieheen, petin exääni tämän miehen kanssa useasti ja melkein oltiin jo aloittamassa suhdetta. Sitten se juttu loppui, sydämeni särkyi.
Löysin uuden ihastuksen, tämä mies oli aivan rakastunut minuun, minä kaipasin sydänsuruilleni paikkaajaa. Vähän niinkuin laastaria, vaikka olin parisuhteessa exäni kanssa. Sitten tämä mies joka oli aivan rakastunut minuun muutti ulkomaille töittensä perässä ja sinne jäi. Sydämeni särkyi taas.
Sitten tapasin taas ensimäisen ihastukseni jonka kanssa meinattiin tehdä jo suhdetta ja sain siitä voimat erota exästäni. En halunnut edes ajatella suhdetta tuon ihastuksen kanssa, se antoi vain minulle voimia päästä eroon tuosta parisuhteesta. Nykyään tämä mies on minulle oikein hyvä kaveri ja ystävä jonka kanssa pystyn puhumaan kaikesta
Nyt olen rakastunut, olen löytänyt vierelleni miehen joka rakastaa mua, pitää hyvänä ja kehuu. Huomioi minua ja tahtoo että minulla on hyvä olla. JA minulla on niin hyvä ja levollinen olla. Tämän miehen kanssa haluan viettää loppuelämäni, tiedän että hän se on

Kaiken paskan läpi on tarvinnut rämpiä, elää ahdistavassa suhteessa josta ei osannut päästää irti koska kaikki oli kuitenkin niin tuttua ja turvallista, myös ne haukut ja huudot. Kaikesta paskassa rämpimisestä huolimatta olen kasvanut ihmisenä ja löytänyt vierelleni aivan ihanan miehen. Ihanaa olla vihdoin onnellinen

Minä kelpaan tälläisena kuin olen, tiedän sen.