sori uus ketju mutta ovistesteistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
piuu - sie tosiaan ajoissa jo alottelit dippailemaan..mutta hyvä kuitenhin harjoituksen kannalta!;)

Viiva saattaa dippaillessa välistä näyttää aika vahvaa, haalistuen taas ja sitten yllättäin LH-piikki vahvana ja vain het-ken tai 1-2vrk - riippuen aivan naisesta.:wave:

Mikäli kiertosi on n. 28 voisit odotella ovista tuonne Kp14 kantturoille..eli O+ sitten joskus Kp12-13
..itselläni 28 kierrolla saattoi O+ tulla aikaisintaan Kp10 tai sitten vasta Kp14
(ovis siis aina sen vajaan 24h:n päästä vahvasta viivasesta/miulla yleensä JO 12h)

Ps. Ovatko siun testit tilailtu R-keijulta?
..ovat silloin herkkyyttä 10mIU/ml..yleensä O-testit ovat 20-25mIU/ml herkkyyttä.

Itse tykkäsin kovasti juuri noista R-keijun testeistä, ne näyttiväthin tuon viivan aina vahvempana, kuin mitä muilla testeillä - niin kuin tietenhin kuuluukin kun ovat herkempiä.=)

Viimeksi muokattu:
Juu alottelin aikasin ku niin halpoja ja menkat ollu outoja (kemiallinen ainaki yhesti välissä) mut nyt nappaan sen oviksen kiinni :D raskauskeijusta tosiaan niitä david-merkkisiä ja oli sen 10mIU/ml. Tosin eilen tuli sofin one step(?) testejä ja niissä viivat eri luokkaa. tänään kp10 ja kummassakin melkeen tyhjää mut kai se pärähtää lähellä kp14:sta kirkkaaksi,TOIVOTAAN :) kumpiakin siis vielä on jäljellä mutta David-merkkisistä lukenu niin paljo haukkuja että testin nyt kahdella :whistle:

Heipähei!

Kokeilin itse tässä kierrossa ensimmäistä kertaa sekä sofi että david ovulaatiotestejä pregcheckin rinnalla. Testien viivat on aaltoilleet ollen välillä melkein plussaa ja välillä ihan hailua. Eilen illalla tuli pregcheckiin tosi haalea testiviiva, haaleampi kuin yksikään aiempi tässä kierrossa. Tänään kp15 tuli kuitenkin heti aamupäivällä selkeä plussa. Tein nyt illalla 3 eri testiä samasta näytteestä, tässä kuva reilun 5 min kuluttua testien teosta.

Ylin sofi, keskellä pregcheck ja alin david. Tuosta huomaa miten eri vahvuisina o-plussa voi tulla. Pregcheck on tosi selkeä, davidista ja sofista ei plussaa saa mitenkään päin. Kumpikaan ei ole edes testiviivan vahvuisia.

Toivottavasti tästä oli jotain apua, otan vielä kotvan kuluttua kuvan testeistä kun ovat pidempään tekeytyneet. Voin senkin liittää tänne jos jotakuta sattuu kiinnostamaan miten nuo testit käyttäytyy :)

P12: hitto sentään, mulla on nyt noita Davidin testejä, kun vahingossa tilasin niitä eikä Wondfo:ta (sama kun pregcheck) niin kuin oli tarkoitus. Nyt alkaa mietityttämään onko niistä mihinkään, kun viikon päästä pitäisi alkaa testata :( Mulla oli niitä aiemmin, mutta silloin näyttivät jo alkanutta raskautta, joten en ehtinyt ovista niillä testaa, joten en tiedä toimiiko mullakaan.

piuu HUOM! Kannattaa aina dippailla vaan saman merkkisillä O-testeillä kierrollansa!
..noissakin(David ja Sofi)on selkeä herkkyysero ja viivaset siksi eri vahvuisia ja ihan samasta pisusta dipattuna(testattu on!;))

morebabies David ja sofi oli aamupäivällä tosi paljon haaleampia kuin nyt illalla, hitaasti tummuvia haamuja. Pregcheck paljasti lh-huipun paljon ennen niitä. Tai eihän noi oikeastaan ole vieläkään sitä näyttäneet kun ei tasavahvaankaan pääse vaikka lh on selvästi koholla (ja on tosi kovat ovulaatiokivut taas kerran päällä). Sofeja mulla ei ole enempää mutta davideja löytyy, huomenna kokeilen vielä pregcheckin rinnalla davidia saanko yhtään tummemmaksi tota testiviivaa. Jatkossa käytän pelkkiä wondfoja/pregcheckejä tän kokeilun myötä, surkeita testejä nuo kaksi muuta ainakin mun käytössäni.

piuu halpatestiltä kun tilaat ovulaatiotestiliuskoja, ne on samoja kuin nuo pregcheckit joita marketit myy mutta päällä lukee Wondfo.

• Tykkää
Reactions: piuu
P12 - mullapa oli tuollainen(David herkkä)O-testi jo plussa!
..ei siis aina tarttenut mennä tasavahvaksi.

Tosiaan, tuo Pregcheck tuntuu olevan niin R kuin O-testinähin se parhaiten viivasen näyttävä!=)

..juu ja Halpatestin Wondfo tuntuu olevan myös - mutta vain O-testinä..R-testeistä en pitänyt kun antoivat noita turhia viivasia aivan heti jo testiajan jälkeen.(toki silloinhan niitä ei enään pitäisi virallisesti tulkita)

Viimeksi muokattu:
Tuohon olis kiva saada P12 vielä digitesti näyttämään, oliko se plussa sitten tänään vai vasta huomenna. Mulla on aina näyttäneet Daviditkin oikein, olen aiemmin digillä tarkistanut. Koklaa morebabies ne Davidit, ei ne kelvottomat ole, en usko ainakaan.

Nuo oikeastaan itse tulkitsisin kaikki plussiksi, niin vahvat viivat on. Vaikka mulle tulee vahvat viivat myös oviksen ulkopuolella (näyttää aina jotain viivaa), niin ei kuitenkaan noin vahvat. Oviksen ja muuten vain vahvan viivan välillä on kuitenkin selvä ero. Tikku tummuu nopeammin ja lähes heti dippauksesta.
Luulisin, että kyse on lähinnä siitä, mitä tikkuja on tottunut käyttämään. :)

P12 - ovatko siun David O-testit tilailtu R-keijulta?
..esim. mammaksin testit eivät ole herkkyyttä 10mIU/ml..

Mutta nuo mammaksin taitavathin olle sellaisia vihreitä?..R-keijulla vaan vaal.punaisia..

Miusta tosiaan on tärkiää dippailla vain saman merkkisillä testeillä aina kierrollansa.
..ja kyllä Davidin O-testit(tilailin aikoinaan verkkoapteekista)toimivat ihan hyvin!
..vahveni viiva niissähin kun malttoi.;)

• Tykkää
Raskauskeijulta tilattuja juu :)

Tässä vielä kuva testeistä reilusti testiajan jälkeen muttei täysin kuivina:

Itse ainakin luotan pregcheckiin jatkossa, se oli näistä ainoa joka antoi testiajalla ohjeiden mukaisen positiivisen tuloksen.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
wandii ja mur-mur onhan nuo sofi ja david vahvoja viivoja, sain niillä alkukierrossakin selkeää viivaa mutta paljon haaleampaa kuin tänään. Mutta mulle ei riitä melkein plussa, testiviivan pitää hypätä tikusta ulos ennen kuin uskon :D Mulla onneksi on niin vahvat ovulaatiolimat ja munasarjakivut että tiedän milloin on h-hetki, ja nyt kun tietää miltä david näyttää plussan tullessa voisi niitäkin periaatteessa kokeilla jatkossa kun halvempiakin ovat.

• Tykkää
Eikös se ole 25, sofin herkkyydestä en tiedä mutta se oli mun mielestäni huonoin, sitä en ainakaan enää tilaa. David toimi ihan ok jos tykkää odotella puol tuntia että testi näyttää edes melkein tasavahvaa viivaa. Mun mielestäni selkeän plussan pitäisi tulla sen testiajan sisään mikä paketissa lukee eikä niin että itse kokeilee ja pähkäilee mikä on plussa ja mikä ei ja tulkitsee testiä vielä testiajan jälkeenkin ollakseen varma.

Sofi on 20mIU/ml

Joo, kyllä se plussa sais siihen ilmestyä testiajalla. Pääsen kohta itekkin arpomaan noitten viivojen kanssa, kun testipäivät lähestyy. Ja Davideja löytyy vielä. Onneks on korkkaamaton CB jolla voi tarvittaessa varmistaa.

Vinks! Tilailin tuolta O-testejä huokeaan hintaan:
Pregnancy Test and Ovulation Predictor Kits - Buy tests at cheap wholesale prices for less than $0.30 per test kit.

..siis huo-mat-ta-vas-ti edullisemmin kuin Suomesta saa huokeimmilaankaan!

Tilasin 50kpl liuskatestejä yhteishintaan postareiden kera - vain 21.40e!!!
..makselin Visa Electronilla ja tulivat posti laatikkoon 10vrk:n päästä tilauksesta.

Miusta nuo vastasivat juurikin Pregcheckin testejä - viivaa ei juurikaan tarttenut odotella.

Tuolla vielä käytöohjeet:
Pregnancy Tests at cheap wholesale prices for less than $0.30 per test kit
..ja se tulkitsemis aika olikin sen 10 minsan verran.

Viimeksi muokattu:
Jep - Plussan tultava samalla tapaa testi ajan sisään kuin R-testeissähin!:wave:
..saattaa nimittäin testi ajan jälkeen tummeta erehdyttävästi sitten saman vahvuiseksi, vaikka ei oikia plussa oliskaan.

Viimeksi muokattu:
Tottakai pitää tulla vahva plussa ja mulla tuleekin ihan testiajassa,joka muuten on davidilla 10 minsaa (voin postata kuvan testiketjusta parin päivän päästä kun napsahtaa). Olispa mielenkiintoista testata hälyttäiskö tuo pregcheck mulla kuinka (liiankin?) aikaisin, koska jokaisella varmaan erilainen se piikkii on vahvuudeltaan ja testit käyttäytyy eri tavalla eri ihmisillä. Siksi en menis sanomaan, että joku on ihan paska, jos ei se itsellä satu toimimaan...

Viimeksi muokattu:
Itse olen dippaillut O-testejä melkein joka kierto 2v:n ajan.
..ja voin sanoa, ettei aina tasavahvaa viivasta tarvitse siihen LH piikin näyttämiseen.

Näin siis miulla ja minä kyllä myöskin kuulostelen kroppaani tooooosi paljon siinä samalla, pelkkiin testeihin en luota!=)

Kannattaa sitä kroppaansa opetella kuullostelemaan myöskin: tuntemukset munasarjoissa, päänsärky, pyörrytys, huonovointisuus vi***us ja varsinkin alakerran limat - ne tärkeässä osassa.
Kaikilla ei limat yhtä runsaina ihan siellä ulkosynnytimien suulla..mutta sormella kokeillessa sen "passelin" kanamunaliman oppii tunnistamaan kyllä.

Viimeksi muokattu:
En mä wandii mitään testiä sanonut paskaksi, itse vaan koen pregcheckit luotettavimmiksi ja mukavimmiksi käyttää kuin tässä kierrossa kokeillut kaksi muuta. Kyllähän sofi ja davidkin lh-huipun näyttää mutta tunteja myöhemmin kuin pregcheck. Nyt äsken oli david jo tosi vahva, minuutissa meni tasavahvaksi ja huomenna testatessa on varmaan testiviiva kontrollia vahvempi.

Tuossa kp16 dpo0, ovis kipuili koko aamun ja nyt jo helpottaa. Testit tehty äsken, kuvan otin 3-5min kohdalla. Aamukuudelta tuli samanlaiset vahvat kun ovis oli päällä. Molemmat siis toimii vallan hyvin, mutta pregcheck kertoi luotettavammin tulevasta ovulaatiosta. Aina tullut ovulaatio melkein tasan 24h kuluttua kun pregcheck on plussannut, david antoi selkeän plussan vasta kun ovulaatio oli jo käynnissä.

Yhteistyössä