sori uus ketju mutta ovistesteistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä me ollaan kaikki testaushulluja :) Toisaalta voisin testata nuo Davidit alta pois, kun tietää varoa ettei niillä saa välttisä samanlaista supertummaa viivaa kuin noilla wondfolla olen aina saanut. Ja kyllähän mä sen oviksen oikeasti tunnenkin, mutta testeillä on hauska varmistaa. Mutta, mutta tulee vaan mieleen P12 se mun viime kierto mistä tulin raskaaksi ja testasin wondfolla oviksen, mutta sitten r-ultrassa todettiin raskauden alkaneen myöhemmin/kiinnittyneen eli näyttääkö nuo tosiaan aikaisemmin kuin muut oviksen?!?

• Tykkää
Reactions: piuu
Elikkäs tilaanpas seuraavassa kierrossa sitten niitä pregcheck:iä vastaavia jos
nyt ei tärppää :)
tänään alkoi laskurin mukaan ensimmäinen hedelmällinen päivä joten nyt tarkkana tikkujen kanssa :whistle: hyvin tummui takas "normaaliin" eikä ole enää aivan tyhjän haalee mutta ovista ei vielä hehku tiistainakos se nyt olikaan kp14

Heipähei!

Kokeilin itse tässä kierrossa ensimmäistä kertaa sekä sofi että david ovulaatiotestejä pregcheckin rinnalla. Testien viivat on aaltoilleet ollen välillä melkein plussaa ja välillä ihan hailua. Eilen illalla tuli pregcheckiin tosi haalea testiviiva, haaleampi kuin yksikään aiempi tässä kierrossa. Tänään kp15 tuli kuitenkin heti aamupäivällä selkeä plussa. Tein nyt illalla 3 eri testiä samasta näytteestä, tässä kuva reilun 5 min kuluttua testien teosta.

Ylin sofi, keskellä pregcheck ja alin david. Tuosta huomaa miten eri vahvuisina o-plussa voi tulla. Pregcheck on tosi selkeä, davidista ja sofista ei plussaa saa mitenkään päin. Kumpikaan ei ole edes testiviivan vahvuisia.

Toivottavasti tästä oli jotain apua, otan vielä kotvan kuluttua kuvan testeistä kun ovat pidempään tekeytyneet. Voin senkin liittää tänne jos jotakuta sattuu kiinnostamaan miten nuo testit käyttäytyy :)

Mulle tuli nyt tuommonen ku sulla sofin testiin,ne hemmetin David-merkkiset loppu että vois verrata :/ Nyt kp13 ja kierron puoli väliä huomenna,eilen ja toissa päivänä hempeilty..jätänkö huomiseen seuraavan kerran vaiko jo tänään... Vai uskallanko luottaa ettei tuo mulla ole plussa vaikka P12 oli? kai ne käyttäytyy erilailla eri ihmisilä.. Limoista vaikee sanoo oliko eilistä "lastia" vai limaa,mutta kirkasta ja venyvää,mutta ei mitenkään reilusti ollut limaa.. Vatsaa/vasenta munasarjaa vihlonu ja välillä alaselkään vasemmalle vihlonnat tuntunu kans..

Aika iso ero jos samasta pissasta? ens kierrossa kyllä etin noita pregcheck:in testejä jos ei tärpi nyt..Ja siitä kysymystä muute:tuskin kannattaa enää tälle kierrolle tilata tikkuja?kp 15 nyt ja maanantai iltana EI voinu kipuilu olla kuin ovis..tikkuun nyt en saanu ku toiseen laitaan OHUESTI saman vahvusen viivan ku kontrolliviiva. Seksiä harrastettu kp11,kp12 ja kp14..eli kai se tikuttelu riittää vaikkei bongannu tikuista sitä oikeaoppista plussaa...

Joo, on samoista näytteistä otettu nuo testit. Eli kyllä Sofikin oviksen näyttää, muttei kyllä sitä että milloin se alkaa lähenemään. Kp 9 asti Sofilla testasin, ja joka ikinen kerta tuommoista haamua kp 17 asti, kunnes kp 18 plussa. Jos Sofilla testaa, niin joka päivä tai kaksi kertaa päivässä pitää testata ettei livahda ohi. Pregcheck näyttää viivan vahvistumisen ja haalenemisen hienosti.

Itekkin testasin nyt eka kertaa ihan prisman pregcheckillä ja tykkäsin siitä kovasti. Oikein hyvin näytti viivat, kun taas davidin 10mIU/ml näytti hairulaa. Testasin siis eilen illalla sitä ja preg oli melkein plussa, aamulla oli jo plussa mutta valitettavasti ei ollut enään davidia dipata siihen samaan testiin. Digi anto hymynaaman.
Jatkossa siis ostan mielummin niitä. Tai oikeastaan sieltä halpa-testistä niitä wondfoja, jos ne kerta on samoja.

Yhteistyössä