Paljonko arvelisit minun painavan tällä ruokavaliolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mirkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mirkku"

Vieras
Syön suurin piirtein näin aina ja joka päivä, hieman vain syötävät muuttuvat toki päivittäin, mutta sama kaava aina ja aikalailla samat kalorit.

Aamupala: 4 pullaa, 2 kuppia mustaa kahvia, pussi (300g) jotain karkkeja

Päivällinen: iso lautasellinen ruokaa, 4 palaa leipää voilla, maitoa 3 lasia

Iltapala: 2 pakettia pekonia, 6 munaa, 1/2l jäätelöä, pussi (300g) jotain karkkeja, sipsejä illalla silloin tällöin...ehkä 2-3 kertaa viikossa näiden muiden lisäksi.

Pituutta on 175cm, mutta paljonko minulla on painoa? :)

Minulla on muuten ystävä joka syö paljon karkkeja ja on tosi laiha :D Jos yleensäkin syöt noin, kannattaisi ehdottomasti tehdä tuolle ruokavaliolle jotain. Ei pelkästään se että lihot, mutta todennäköisesti tulet tuolla ruokavaliolla ajan mittaan sairastumaankin.

Miten musta tntuu että teinit on taas tulleet mammapalstalle? Onhan teillä opettajan lupa olla netissä? :xmas:

Et varmaan ole painavinasi kuin max 60 , muuten et täällä kirjoittelisi. Mut ei sun ruokavalio kyl mitenkään houkuttelevalta kuuloosta. Karkeistakin mene nautinto jos niitä syö puoli kiloa päivässä joka päivä.

Mikä syömishäiriö sinulla, ahmitko vain ruokaa vai oksenteletko myös? Minä kiinnittäisin sinuna huomiota että alkaisin syödä oikeasti terveellistä ja ravitsevaa ruokaa. Sinä syöt tuollaista moskaa mistä ei saa mitään ravintoaineita, tottakai keho sitten vaatii lisää ruokaa, sinä olet painostasi huolimatta ilmeisesti aliravittu. Itsestäni huomaan, että jos syön tuollaista höttöä, en pysty yhtään hillitsemään omaa syömistäni, kun syö vitamiinipitoista kunnon ruokaa niin heti napostelu ja ahmiminen vähenee. Voisit käydä ehkä ravitsemusterapeutin luona juttelemassa? Tsemppiä sinulle :)

[QUOTE="vieras";25727873]Mikä syömishäiriö sinulla, ahmitko vain ruokaa vai oksenteletko myös? Minä kiinnittäisin sinuna huomiota että alkaisin syödä oikeasti terveellistä ja ravitsevaa ruokaa. Sinä syöt tuollaista moskaa mistä ei saa mitään ravintoaineita, tottakai keho sitten vaatii lisää ruokaa, sinä olet painostasi huolimatta ilmeisesti aliravittu. Itsestäni huomaan, että jos syön tuollaista höttöä, en pysty yhtään hillitsemään omaa syömistäni, kun syö vitamiinipitoista kunnon ruokaa niin heti napostelu ja ahmiminen vähenee. Voisit käydä ehkä ravitsemusterapeutin luona juttelemassa? Tsemppiä sinulle :)[/QUOTE]

Ahmin ruokaa ja syön tosi harvoin, vain kolme kertaa päivässä. En koskaan oksentele. Tuota ravitsemusterapeutille menoa voisi kyllä miettiä... tuntuu etten omilla voimillani tästä saa suuntaa muuttumaan.

[QUOTE="Mirkku";25727882]Ahmin ruokaa ja syön tosi harvoin, vain kolme kertaa päivässä. En koskaan oksentele. Tuota ravitsemusterapeutille menoa voisi kyllä miettiä... tuntuu etten omilla voimillani tästä saa suuntaa muuttumaan.[/QUOTE]

Mene ehdottomasi käymään ravitsemusterapeutilla. Netissä hyvä apu laihdutukseen (ja vaikkei laihduttaisikaan niin ruokavalion laadun tarkkailuun) on Kiloklubi (ilmainen), sinne voi laittaa kaikki päivän syömiset ja näkee mikä meni hyvin ja missä meni pieleen. Ehkä sinulla tärkeintä ei ole että nyt heti alat laihduttamaan, mutta että oppisit syömään kunnon ruokaa ja kunnollisia aterioita. Siitä se sitten vähitellen lähtee ja kilotkin rupea väkisinkin karisemaan :) Älä ole itsellesi liian ankara (että kaikki pitäisi muuttaa hetkessä ja nopeasti paino putoamaan), vaan pieniä muutoksia kerrallaan.

[QUOTE="Mirkku";25727833]Painan 169kg. Kaikki luulitte, että painan tosi vähän vaan enpä paina. Olen syömishäiriöinen...nyt se on tunnustettu.[/QUOTE]

En ehkä noin isoksi ajatellut. Ajattelin veikata jotain 100kg.

[QUOTE="Mirkku";25727600]Syön suurin piirtein näin aina ja joka päivä, hieman vain syötävät muuttuvat toki päivittäin, mutta sama kaava aina ja aikalailla samat kalorit.

Iltapala: 2 pakettia pekonia, 6 munaa, 1/2l jäätelöä, pussi (300g) jotain karkkeja, sipsejä illalla silloin tällöin...ehkä 2-3 kertaa viikossa näiden muiden lisäksi.

Pituutta on 175cm, mutta paljonko minulla on painoa? :)[/QUOTE]

Miksi ihmeessä syöt noin epäterveellisesti? Järkyttävää.

Painosi riiippuu ihan siitä, miten pitkään olet syönyt noin. Jos pari kuukautta, saatat olla jopa normaalipainoinen vielä, jos taas pitkän aikaa, niin uskon, että olet reilusti ylipainoinen. Mutta oli painosi mikä tahansa, en ymmärrä, miksi tuhoat kroppaasi tuolla tavalla.

Minäkin suosittelen sitä ravitsemusterapeuttia! Ja tuota painoasiaakin kauheampaa on se, kuinka ravinneköyhää ruokaa syöt. Kun alkaisit syömään terveellistä ja monipuolista ruokaa, niin nuo syömishimotkin varmaan helpottaisivat. Ties mitä kaikkia puutoksia, verensokerihäikkää jne. sinulla nytkin on. Pidä ruokapäiväkirjaa ja mene rohkeasti ravitsemusterapeutille. Mikset varaisi aikaa heti? Ei siinä mitään häviäkkään!

[QUOTE="Mirkku";25727600]Syön suurin piirtein näin aina ja joka päivä, hieman vain syötävät muuttuvat toki päivittäin, mutta sama kaava aina ja aikalailla samat kalorit.

Pituutta on 175cm, mutta paljonko minulla on painoa? :)[/QUOTE]

83kg?