Voinko luottaa tähän plussaan? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kp:t sekasi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kp:t sekasi

Vieras
Kyselin aamulla sitä varminta testiä ja hain vielä sittarista tuon pregchekin. Se näyttää tälläiseltä :

Voinko luottaa, vai pitäisikö vielä testailla? Mitä mieltä olette? Eli onko nuo sittarin halpikset luotettavia?

Ärsyttää kun tuo kierto on niin päin prinkkalaa, että ei hajuakaan milloin oikeasti kannattaisi testailla. :( Ovistakaan en pysty nyt varmaksi sanomaan.

Eihän tuo tumma ole, eli pitäisikö viikon päästä testailla vielä? Olisiko se sopiva aika? Haluasin kuitenkin käydä siellä varhaisultrassakin niin siksi olisi ihan kiva vähän saada suuntaa jo nyt milloin kannattaisi sitä varata.

Mun mielestä on plussa, mutta voithan sä oman mielenrauhasi vuoksi hakea vielä jonkun "paremman" testin ja testata muutaman päivän päästä, josko viiva olisi vahvistunut. Onnea :)

Voi kun tää olisi oikeasti plussa ja kaikki menisi hyvin. <3
Kuopus tosiaan 2,5v ja kierto ollut sekaisin, hankalaa tämä testaaminen kun ei viitsi turhaan testailla (sitä tein puoli vuotta ja muutama euro paloi.. :o ).

Jos tekisin sen digin vaikka neljän päivän päästä, eiköhän silloin pitäisi jo näkyä?

Väriä tuossa oli ja kuva otettu ihan testiajalla.

Niin toivon, että kaikki menisi hyvin. =) Olisi niin kovin ihanaa.

No vielä ei sovi liikaa iloita, jos neljän päivän päästä testaan ja sitten varaisin ultran vaikka kolmen viikon päähän niin menisikö suht lähelle sitä 7-8 viikkoa, eikö?

En tiedä onko nyt vika mun näytössä vai missä, mutta mä en näe tuossa kuin viivan paikan... Olen näköjään kuitenkin vähemmistössä näkemiseni kanssa, joten pitäisi ehkä pestä silmälasitkin. Usko muita vaan :)

[QUOTE="aloittaja";25735559]Oon tehnyt sen verran testejä, että viivanpaikat ovat harmaita ja tuossa on väriä. :)[/QUOTE]

Ehkä mulla sitten tosiaan on silmissä vikaa tai näytön värit jotenkin viturallaan. Yritin nimenomaan sitä tihrustaa, että onko ns. värillinen. :)

Juu, mä testasin aktiivisesti kun kuopus täytti vuoden niin siitä puoli vuotta eteen päin.. siinä tuli muutama viivanpaikka tihrustettua. Sit luovutin, kun tuo kierto tosiaan oli ihan mitä sattuu. Jospa nyt sitten tämä olisi totta. =)

Ehkä mulla sitten tosiaan on silmissä vikaa tai näytön värit jotenkin viturallaan. Yritin nimenomaan sitä tihrustaa, että onko ns. värillinen. :)

Mäkään en näe väriä. Näen kyllä sellaisen harmaan kohdan mihin on viiva piirtynyt, mutta väriä en siinä näe.

Tosin jokunen aika sitten jonkun toisenkin kohdalla moni muu näki väriä, mutta mä en.

Pitänee käydä katsomassa toiselta koneelta, että näenkö sitten väriä, vai edelleen vain viivanpaikan :)

Minäkin tein juuri tuollaisia plussia samaisilla testeillä kahtena peräkkäisenä päivänä (monta;)).
Sitten digi näyttikin "raskaana 1-2". Ja olen tehnyt noita pregcheckejä viimeisten vuosien aikana aika tuhottoman monta ja PLUSSA TUO ON IHAN 100VARMASTI!!

Viimeksi kun mä testasin niin sain tolla testillä paljon huonommin näkyvän plussan. No en halunnut odotella ja ihmetellä joten hain heti digitestin apteekista ja siihen tuli "raskaana 1-3". Eli jos mä olisin sä niin testaisin huomen aamulla digillä.

Tai sit "raskaana 1-2" tai mitä siinä nyt sitte lukeekaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En minäkään 100 varmasti punaista väriä viivassa näe, mutta jos se on plussa, niin eiköhän tuo parin päivän päästä pitäis näkyä jo kohtuullisen selkeästi. Jos itse tuollaisen viivan saisin niin pitäisin negana kunnes toisin todistetaan.

Plussalta tuo näyttää. :) Jos haluat vielä varmsitua niin osta apteekin oma. :) Samaan aikaan kun sain cittarin testillä tuollaisen haamun niin apteekin oma päräytti vahvaa viivaa. :) Onnea!

Hanurista tää kun ei tiedä näitä päiviä millon olisi hyvä testata. :/

Laitan tuon toisen kuvan, samaan aikaan otettu mutta jos näkyisi erilailla. Voihan se tietysti olla, ettei siellä mitään ole. Siinä mielessä, turha siihen digiinkään on rahoja laittaa.

Voi sentään kun on tyhmä juttu.

Ihan selkee viiva edelleen. Apteekin oma on btw halvempi kun se digi ja oikeesti parempi kun cittarin oma. Sain noilla cittarin omilla vielä haamua silloinkin kun oli menkat jo 2pv myöhässä kun muut anto jo tosi tummia viivoja. ja mä tosiaan testasin ihan hullunaan eri merkkejä viime raskaudessa kun halusin kokeilu mielessä tietää mikä on paras. xD mies ei tosin arvostanut.

Käsittääkseni myös ovis voi näkyä haaleana viivana raskaustestissä. Minä en tuota testiä vielä positiivisena pitäis enkä kattoon hyppelis, tee vaikka viikon päästä uus testi, pitäis silloin jo näkyä selkeästi jos on näkyäkseen.