Te joilla on painavat rinnat, onko kokemusta venähtääkö Abecitan Rita Hayworth-rintsikat helposti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilaus meni pieleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tilaus meni pieleen

Vieras
Nuo siis: Abecita Rita Hayworth Half Padded - Kaaritukiliivit - Liivit - Alusvaatteet - Abecita - Timarco.fi

Tilasin nimittäin nuo, ja tuntuu että nuo olkaimet ja tuo verkkokangas joustaa ihan älyttömästi, ja kupit on pelkästään niiden varassa. Heti alkuunsa sai kiristää olkaimet niin lyhyiksi kun sai, joka on varmaan aika huono merkki. Nyt mietin että pitäiskö palauttaaa, kun tuntuu ettei nuo tuu kestään paria kuukautta pidempään tukevina. Mulla on siis tosi raskaat rinnat. Onko kellään kokemusta noista?

Meni vähän pieleen tuo mun tilaus näköjään, kun toisissa liiveissä jotka tilasin verkkokangas ja ompelukset kutittaa enkä niitäkään taida voida pitää. Odotin että nuo ois olleet hyviä kun ovat sen verran kalliita, mutta oli vähän liian suuret odotukset näköjään

Home Page - Change Lingerie

Täältä toimivia liivejä. Tällanen 70G-H löytää tuolta jopa treeniliivit, joilla rinnat pysyy aisoissa kovissakin hypyissä ja käyttöliivejä arkeen myös.
Joo pitäisi käydä joskus tuolla Zeppelinin myymälässä. Itse löydän Oulusta yleensä liivini Raksilan Prismasta, jossa on paljon liivejä F-kuppiin asti.

Olen nyt vaan miettinyt ostotaukoa, jos saisi vielä muutaman kilon pois niin ehkä tippuisi tuo koko vielä vähän. On jo tippunut 80F/H->75F/80E.

Yhteistyössä