Loistavat komentit taas naamakuvaketjussa:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Ruma, järkyttävä, pelottava.....

Minkälaiset ihmiset oikeasti voivat edes sanoa niin...?

No mä pyydän anteeksi, sitten että laitan itsestä kuvia kotikunnossa, meikittömänä ja kamalan näköisenä, turvottunena.....

Nyt aloitan tänne laita kuvia vain pelkästään meikkatuna ja laitetuna, ettei teille pahaa oloa enää tulee. En vaan voi siitä tehdä nyt, siks kun en raskaana vitsi meikatta tai laita itseä, mutta kun synnytän sitten vast....

Mutta hei haukujat!=) mä haluan nähdä teidänkin kuvia, ilman meikkiä, missä tukkakin laitettu miten sattu ( tai siis ei laitettu ollenkaan). Tekis mieli katsoa miten pelottavia te olette=)

• Tykkää
Reactions: Wolt
Ruma, järkyttävä, pelottava.....

Minkälaiset ihmiset oikeasti voivat edes sanoa niin...?

No mä pyydän anteeksi, sitten että laitan itsestä kuvia kotikunnossa, meikittömänä ja kamalan näköisenä, turvottunena.....

Nyt aloitan tänne laita kuvia vain pelkästään meikkatuna ja laitetuna, ettei teille pahaa oloa enää tulee. En vaan voi siitä tehdä nyt, siks kun en raskaana vitsi meikatta tai laita itseä, mutta kun synnytän sitten vast....

Mutta hei haukujat!=) mä haluan nähdä teidänkin kuvia, ilman meikkiä, missä tukkakin laitettu miten sattu ( tai siis ei laitettu ollenkaan). Tekis mieli katsoa miten pelottavia te olette=)

En ole haukkunut mutta itsehän olen aina ilman meikkiä ja hiuksetkin korkeintaan kammattu. Siltikin ihmiset sanoo kauniiksi, ja pidän itseäni kauniina. ..Meikin avulla saa oikeastaan kenet tahansa taviksen kauniiksi mutta harvassa on ne jotka on ilman meikkiä sitä ;)

Pitää vaan päästä taas niiden persreikien pätemään.
Harmaita tai munattomia mustia harmaina..
Helppo se on niiden huudella sieltä mutkan takaa ku ei oo munaa laittaa sitä omaa täydellistä kuvaa.

En arvostele muiden ulkonäköä mutta en kyl kuvaani tänne laittaisi. En siksi, että olisin jotenkin ruma. Vaan siksi että en ole mikään itsensä paljastelija ( :laugh: ) ja haluan säilyttää oman yksityisyyteni.

Laitoin tän tonne naamakuva ketjuun kans mutta laitanpa nyt tännekki:) venakko, oot just nätti, veikkaanpa että monet kommentoijista omistaa itse "peikkopärstän" ku eivät viitsi kuvaa laittaa! Mutta ois kiva nähdä susta joku muuki kuva, vaikka joku vanhempi missä sulla ois meikit:) ?

Etpä sä ainoa ole siellä jota on haukuttu. :D
Eikä riitä että jota kuta sanotaan rumaksi tai pelottavan näköiseksi tms..
Siellä haukutaan transun näköiseksi,huoran näköiseksi,narkkarin ja anorektikon näköiseksi ihmisiä..

Toiset vaan on varmaan valmistautuneet siihen,että sieltä tulee sitä tekstiä..eikä jaksa ottaa sitten itseensä.

• Tykkää
Reactions: fortunate ja Micosa
Siis oikeesti. Sä jauhat noista toisten kommenteista varmaan monta kertaa viikossa, siis teet oikein oman aloituksen asialle. Eikö jo kannattaisi opetella olemaan välittämättä toisten mielipiteistä!?! En sano että haukkuminen on oikein, koska se ei todellakaan ole, mutta noille friikeille ei ilmeisesti mitään voi. Mutta omaan asenteeseen voi vaikuttaa, ja aivan 100% varmasti ne haukkujat lopettaa kun niille ei vastaa eikä niihin reagoi MITENKÄÄN! Ihan omat itsesi takia, opettele jättämään ne kommentit huomiotta!

• Tykkää
Reactions: Micosa
[QUOTE="vieras";25746171]Mutta kyllähän se totta on että vaikka jonkun jutut ärsyttäis niin ei kenenkään ulkonäköä tarvi arvostella.[/QUOTE]

Mutta jokainen varmaan kuvansa tälläisellä palstalla julkaistessaan tajuaa,ettei kaikki ole menemättä henkilökohtaisuuksiin.
Voi miettiä kestääkö sen paska "kritiikin" kuvastaan vai ei ja jos ei,kannattaa miettiä jättääkö kuvansa julkaisematta niin ei tarvitse ventovieraiden kommenteista mieltään pahoittaa. :)

Henkilökohtaisesti en jaksa suuttua,loukkaantua tms jos joku mulle täysin tuntematn nobody tulee kaksplussan keskustelupalstalla sanomaan,että näytän narkkarilta,huoralta,anorektikolta ja siltä että elämäni on aivan perseestä. :D
Itse tiedän miten asiat ovat..se riittää.