mies kävi minuun käsiksi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Ikinä ennen ei ole tapahtunut mitään tämmöistä :( Meillä oli aamulla riitaa ja mies pyysi,että saisi ottaa vauvamme syliinsä ja sanoin että ei käy,koska minulla oli imetys kesken ja vauva oli nälkäinen.Mies sitte suuttui ja sanoi,että hänellä on myös oikeus pitää vauvaa.Vauva sitten nukahti ja vein sen nukkumaan. Mies otti minua käsivarresta kiinni ja paiskasi lattialle,kun nousin ylös,niin tönäisi vielä uudelleen.

Mitä tässä pitäisi tehdä?Erota varmaan pitäisi itsen ja varsinkin lasten takia?Mies ei ikinä ennen ole käyttytynyt näin agressiivisesti..Entäs talo ja lainat??Talo varmaan menee myyntiin,mutta entä jos se ei mene kaupaksi ja jos menee,niin entä jos emme saa kahta vuokra-asuntoa heti?Pää on ihan sekaisin :( Nyt mies vaan katsoo tv:tä ja mököttää..

Väkivaltaa ei oikeuta mikään. Ei yhtään mikään! Ja se pahenee kerta kerralta, jos annat yhden tapauksen anteeksi. Pakkaa laukut ja lähde, näytä ukolle, ettet siedä tuollaista kohtelua!

Jos jäät kattelemaan ja tulee seuraava kerta (ja se luultavasti tulee kun kynnys on ylitetty) niin sinuna soittaisin ihan poliisit paikalle. Ja poistuisin takavasemmalle, kenties turvakodin suuntaan lapsineni.

Ensimmäinen lyönti on toooodella harvoin viimeinen. Siksi kannattaa laittaa suhde poikki heti, ennen kuin tapahtu kamalia. Ensimmäinen askel on tehdä poliisille ilmoitus pahoinpitelystä.

En voi käsittää miksi ap:n kertoma juttu ei voisi olla totta?

Lukekaa ihan jokainen kyseinen artikkeli:
http://www.image.fi/artikkelit/aivan-tavallinen-perhe#.TuIq6Rc6feS.facebook

Artikkelista viimeisiä sanoja suoraan lainaten: "Joskus kun minä istun illalla Naisten linjalla ja kuulen puhelimessa naisen itkevän voipuneena, sydäntäni suorastaan kivistää, niin kovasti haluaisin pystyä halaamaan naista ja sanomaan: minä suojelen sinua. Tuntuu irvokkaalta, että minä, ventovieras ihminen, ajattelen niin, mutta että ihminen, jonka pitäisi olla naiselle se kaikkein läheisin, jonka pitäisi todella haluta suojella naista kaikelta ja rakastaa tämä onnelliseksi, onkin naisen satuttaja. Mutta ehkä irvokkainta kuitenkin olisi, jos minäkään en välittäisi. Välitä sinäkin."

Miksi ihmiset ei oikeasti välitä? Miksi ihmiset sanoo että tää on provo? Miksi olisi? Miksi tämä ei voisi olla totta, kun niin paljon kauheuksia tapahtuu parisuhteissa.

• Tykkää
Reactions: emeleia
siis se kävi suhun noin käsiksi ihan vaan sen takia että et antanut lasta hänen syliinsä? vai onko teillä ollut pitempäänkin nyt riitoja yms ja nyt oli sit viimenen niitti?

JOtka täällä arvostelevat äidin toimintaa, niin oletteko tosiaan sitä mieltä, että vava olisi pitänyt antaa kesken imetyksen isälle, sen takia, että isä haluaa sylitellä? Omasta mielestäni isä olisi voinut odottaa sen muutaman minuutin ja ottaa sen jälkeen vauvan vaikka röyhtäytettäväksi.

• Tykkää
Reactions: bud
olisikin provo..kyllä meillä on ollut riitoja myös aiemmin.Jotenkin mies vain hermostui,kun en antanut vauvaa syliin.Luuli ilmeisesti,että yritän jotenkin kostaa vauvan avulla tms. mitä en todellakaan tekisi.Vauva on 6kk vanha ja esikoinen 2,5v.Raha-asioista on ollu kinaa jo pidemmän aikaa ja siitä,kun mies haluaisi lisää lapsia ja minä en.Tuntuu vaan niin oudolta,kun mies on aina ollut niin kiltti..Jos riitaakin on ollut,niin puhumalla ollaan selvitetty ja mies on aina ollut se joka on ensimmäisenä halunnut sopia.Nyt sitten kaikki muuttui.Huomenna vien lapset mummolaan ja yritetään miehen kanssa keskustella asiat halki,vaikka ero tässä luultavasti nyt tulee.

[QUOTE="minä";25751742]JOtka täällä arvostelevat äidin toimintaa, niin oletteko tosiaan sitä mieltä, että vava olisi pitänyt antaa kesken imetyksen isälle, sen takia, että isä haluaa sylitellä? Omasta mielestäni isä olisi voinut odottaa sen muutaman minuutin ja ottaa sen jälkeen vauvan vaikka röyhtäytettäväksi.[/QUOTE]

Ap:han kertoo imettäneensä vauvan ja vieneensä vauvan sen jälkeen sänkyynsä. Miksei ap siinä vaiheessa antanut vauvaa isänsä syliin?! Taisi haluta kettuilla ihan tahallaan.

Yhteistyössä