KAHELI taas vauhdissa... Johan oli taas farssi

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Eli tämmönen tapahtui aamulla, en vaan ehtinyt sitä vielä tänne kirjoittaa.
Se vanha tuttu kaheli on pysynytkin "kauan" taas poissa kuvioista, mutta ilmeisesti valjastanut sitten sukulaisensa uhoamaan.
Eli poika tuli tänään klo 4.30 aamulla nuorisoseuran järjestämältä retkeltä, olivat kolme yötä poissa.
No, nuorisoseura lupasi järjestää pientä lisämaksua vastaan kyydin kotiin niille, joilla on nuorisoseuran talolta matkaa yli 5 km kotiin.
Nuorisoseuran pihasta lähti viisi taksia eri puolille tätä pikkukaupunkia ja kaikki sujui pojan puheiden mukaan aluksi niin kuin pitääkin, kunnes taksi saapui tälle meidän asuinalueelle, jossa asuu myös eräs toinen retkellä ollut.
Taksikuski oli vienyt tämän toisen pojaan kotiin (heiltä meille vielä 3 km) ja sanonut pojalleni, että hän joutaa kävellä tästä kotiin. Poika oli sanonut, että kun on kyyti maksettu pihaan asti, kyllä hänen sinne myös kuuluu päästä. Taksikuski oli vastannut, että "Kyllä porvaripenikat muutaman kilometrin joutaa kävellä. Se karaisee!"
Tässä vaiheessa poikani soitti minulle, että mitä tehdään ja kertoi mitä oli tapahtunut. Sanoin pojalle, että antaa luurin taksikuskille. Kuulin läpi, mitä kuski vastasi: "Minä en porvarijätkien kanssa juttele!"
Sitten mulla alkoi lievästi keittää ja hyppäsin autoon aamutakki päällä ja talla pohjassa tälle talolle, minkä risteykseen oli jäänyt junnaamaan.
Heitin auton risteyksen eteen poikittain, ettei taksi pääse lähtemään, ennen kuin ollaan juteltu.
Kysyin sitten häneltä, että miksi hän ei voi tuoda poikaani pihaan asti? Vastaus oli: "On se nyt saatana, ku porvaripenikat haluaa kyydin pihaan asti. Olis toi penska ny joutanu kävelee."
Sitten mulla alkoi pettää hermo ja tulin "vähän" huutaneeksi tuolle jätkälle ja sanoin, että teen hänestä valituksen.
Jätkä oli tämän KAHELIN serkku!
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.

Ei #¤%&#¤%&. Ei voi olla todellista. Siis mua kiehuttaa niin paljon sun puolesta!!

Mitä sanoit sille kuskille? Tee TODELLAKIN valitus siitä sen pomolle. TÖRKEÄÄ toimintaa taksikuskin puolelta.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25787215:
ei j*malauta! :O asuuko niillä koko suku samalla paikkakunnalla? Mä hankkisin jo lähestymiskiellon tai muuttaisin pikapikaa pois!

Mä en todellakaan luovuttaisi ja muuttaisi pois. Lähestysmiskielto kuulostaa sen sijaan hyvältä. Ja rikosilmoitus, jos häirintä jatkuu!

Ei helvetti, ei voi olla totta enää :headwall: Aivan sairaita, koko sakki! Perkelettäkö aikuiset ihmiset lapselle kostaa mitään, edesvastuuseen tommonen päästään pipi yksilö!

Pojalles iso :hug: ja sulle edelleen voimia, kyllä tuo on varmaan syönyt miestä jo ihan riittämiin ja enemmänkin :( Olen valtavan pahoillani puolestasi.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25787215:
ei j*malauta! :O asuuko niillä koko suku samalla paikkakunnalla? Mä hankkisin jo lähestymiskiellon tai muuttaisin pikapikaa pois!

Asuu, sisäsiittoista porukkaa. No me ei nyt oikein täältä voida pois muuttaa, kun on omakotitalo ja firma yms. Eikä huvittaisi kyllä sen takia muuttaa, että joku päästään pipi sattuu vähän sekoilemaan.
Mutta alkaa raivostuttamaan toi touhu kohta!!!

[QUOTE="vieras";25787220]Ei #¤%&#¤%&. Ei voi olla todellista. Siis mua kiehuttaa niin paljon sun puolesta!!

Mitä sanoit sille kuskille? Tee TODELLAKIN valitus siitä sen pomolle. TÖRKEÄÄ toimintaa taksikuskin puolelta.[/QUOTE]

Ensin puhuin ihan asiallisesti ja kysyin, että mitä on tapahtunut yms., mutta kun vastauksena sain vain kiroilua ja haukkuja poikaani kohtaa, alkoi meikäläiseltäkin tulemaan vittua, saatanaa ja perkelettä, ja tuli haukuttua vähän liiaksikin.
Mutta pistää vähän keittämään tommonen, ei hyvää päivää, kun aikuiset ihmiset jaksaa!!!

Alkaa paisumaan toi juttu jo ihan kunnolla, täysin uskomatonta! Ja samantien tosiaan sitä valitusta eteenpäin! Alkaa mennä senverta sairaaksi jos lapselle kostetaan! Otan osaa, varmasti todella rasittavaa!

Jessus. Ilmoita nyt vähintään taksifirman pomolle (jos tuo kahjo kuski ei ole yksityisyrittäjä) ja nuorisoseuraan, että taksikuski jätti lapsen HEITTEILLE. Kuulostaa aikamoiselta Twin Peaksiltä tuo teidän kaupunki.

no huhhuh! :O poliisin puheille vaan, ja teet sinne paikkaan missä tää tyyppi on töissä taksikuskina, valituksen! ihan älyttömän törkeetä. soitat sinne, sanot mitä tapahtui ja sen kun kyyti oltiin maksettukin jo, ja sanot että haluat tehdä tästä ihan virallisen valituksen! kyllä kiukuttaa muakin sun puolesta!

Alkuperäinen kirjoittaja ttäh;25787272:
Jessus. Ilmoita nyt vähintään taksifirman pomolle (jos tuo kahjo kuski ei ole yksityisyrittäjä) ja nuorisoseuraan, että taksikuski jätti lapsen HEITTEILLE. Kuulostaa aikamoiselta Twin Peaksiltä tuo teidän kaupunki.

Ilmoitin jo. No tämä on enemmänkin pikkusieluisten, kateellisten ja ahdasmielisten ihmisten kaupunki, ei nyt sentään Twin Peaks, mutta ei mikään lintukotokaan.

Miten tää vaikuttaa ihan keksityltä jutulta. Siis odottiko se taksi muka siellä, että sinä pääsit paikalle? Ja poikako vain kieltäytyi nousemasta taksista? Aika rohkea lapsi.

[QUOTE="hmmm";25787302]Miten tää vaikuttaa ihan keksityltä jutulta. Siis odottiko se taksi muka siellä, että sinä pääsit paikalle? Ja poikako vain kieltäytyi nousemasta taksista? Aika rohkea lapsi.[/QUOTE]

Totta ihmeessä se taksi siellä odotti, kun poika ei sieltä suostunut nousemaan. Ja kohtuullisen rohkeahan tuo on, semmonen rämäpää.
Eikä mulla nyt kaasu pohjassa aamuyöllä muutaman kilometrin matkaa kovin kauaa mene.

Yhteistyössä