KAHELI taas vauhdissa... Johan oli taas farssi

Totta ihmeessä se taksi siellä odotti, kun poika ei sieltä suostunut nousemaan. Ja kohtuullisen rohkeahan tuo on, semmonen rämäpää.
Eikä mulla nyt kaasu pohjassa aamuyöllä muutaman kilometrin matkaa kovin kauaa mene.

Kyllä siinä nyt aikaa menee, ennen kun saa kengät jalkaan, takin päälle, auton ajosuuntaan yms. Ja luulisi että kuski olisi tuonut pojan perille, jos kerran vaikuttaa niin päättäväiseltä sen sijaa että jäisi tuntitolkulla kinaamaan johonkin.

[QUOTE="vieras";25787335]Mä olen entistä vakuuttuneempi, että toi sun pikkukaupunki on aika eristäytynyt... Joku pohjoisen 'mitä serkumpi, sitä herkumpi' -mentaliteetin tyyssija...[/QUOTE]

Ei tämä nyt kovin pohjoisessa ole, mutta porukka täällä on todellakin eristäytynyttä ja muutosfobista. Kaikki pitäisi olla samalla tavalla, kuin 20 v. sitten.
Kaupunginvaltuustossa olen istunut itsekin ja kyllä siellä on sellaista porukkaa, että huhhuh. On sellaisiakin valtuutettuja, jotka ovat istuneet siellä suunnilleen 30v. putkeen.
Pääkaupunkiseudulla opiskelleena ja paljon matkustelleena huomaa selvästi sen, kuinka ahdasmielistä porukka täällä on.

[QUOTE="hmmm";25787342]Kyllä siinä nyt aikaa menee, ennen kun saa kengät jalkaan, takin päälle, auton ajosuuntaan yms. Ja luulisi että kuski olisi tuonut pojan perille, jos kerran vaikuttaa niin päättäväiseltä sen sijaa että jäisi tuntitolkulla kinaamaan johonkin.[/QUOTE]

Lähdin aamutakissa ja Crocseissa ja meidän piha on sellainen, että siinä ei tarvitse vekslata autoa, vaan pääsee samantien lähtemään. Mutta mun pukeutuminen ja pihan muoto ei nyt tähän liity.
Mutta joo, omasta mielestänikin olisi ollut kuskilta paljon loogisempaa, että olisi tuonut pojan samalla vaivalla kotiin saakka, mutta en ihmettele enää mitään tuon porukan tempauksia.

[QUOTE="hmmm";25787342]Kyllä siinä nyt aikaa menee, ennen kun saa kengät jalkaan, takin päälle, auton ajosuuntaan yms. Ja luulisi että kuski olisi tuonut pojan perille, jos kerran vaikuttaa niin päättäväiseltä sen sijaa että jäisi tuntitolkulla kinaamaan johonkin.[/QUOTE]

Jos lukisit aloituksen kunnolla, huomaisit, että ap kertoi ajaneensa paikalle aamutakissa.

Yhteistyössä