HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihanaa lauantai aamua !

Mulla ei niin ihana, repaleinen yö takana. Tyttö yski hiukan..
Ja itsellä alko illalla tuntua kurkussa kipu, johon yöllä heräsin. Sekä kamala pääkipu.

Yöllä hain lääkettä eikä nyt aamulla enään mitään. Oliko pika tauti:D TOivottavasti . Tähän asti vältellyt lentsut. Oli kyllä uskomattoman kipeä kurkku yöllä. NO se siitä.

Nyt maistuu vahva kahvi taas niin taivaalliselle ja kaikessa kiireettömyydessä.

Kaikki on nyt hereillä äijästä lähtien, olenko oikeassa. Silloin kun yksi herää niinkuin suklaa n, 4 pintaan niin muut heräävät 15 minuutin sisään. Näin se menee.

Yrittäkää nyt edes viikonloppuna pikkuisen levätä, pliis.

Huomenta =)

Täällä kukutaan pojan ja miehen kanssa hereillä. Mies kiskoo vaatetta päälle ja lähdetään kohta nakkaamaan se kisoihin. Me lasten kanssa suunnataan sit aamupäivällä ensin kaverin pojan synttäreille ja sieltä sit myös kisoja katselemaan.

Hirrveen mahtavaa ilmaa on lupailtu, ihQuu

Kaikki on nyt hereillä äijästä lähtien, olenko oikeassa. Silloin kun yksi herää niinkuin suklaa n, 4 pintaan niin muut heräävät 15 minuutin sisään. Näin se menee.

Yrittäkää nyt edes viikonloppuna pikkuisen levätä, pliis.

Ootpa niin väärässä :D:D
Itsekseni saan täällä nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta :).

Rakastan lauantai aamuja !

Huonosti nukutun yön jälkeen on noustu ja tehty aamukahvit kuppiin jotta tässä alkais heräileen :) Mies lähti yöllä töihin joten ollaan ton nuorimmaisen kanssa kaksin kun isompi likka karkas yökyläilyihin.. Jos hyvä ilma tulee, niin mennään varmaan tohon pihalle jo purkamaan liukumäkeä lumen alta :)

Huomenta!

Jännittää ihan hirveesti, kaveri menee naimisiin ja oon kaasona. Osa hääohjelmasta on vielä keksimättä, en tosin tiedä tarvittaisko sitä ees lisää kun pari juttua on.
Vieläkin arvon asuanikin, oon melkein päättänyt tosin :)

Huomenia!

Olipas jotenkin tosi vaikea nousta ylös, vaikka aurinkokin paistoi silmiin. Muksu heräs seittemältä ja äsken vasta sängystä kömmittiin kahvinkeittoon. On se vielä kiva tuollainen vauva, kun leikkii ja ryömii sängyssä mielellään - ei oo itsellä niin kiire saada silmiä auki :D

Huomenta!

Yö meni humpatessa oman ja muksun sängyn väliä. Tyttö ollut yökuiva jo joulun tienoilta, nyt flunssan jälkeen on alkanut pissailemaan sänkyyn taas, onneksi vain silloin tällöin. Käyn kerran-kaksi yöllä nostamassa sen potalle, tein niin viime yönäkin, mutta silti tuli vahinko. No, aika äkkiä sain sängyn kuntoon, muksun puhtaaksi ja kuiviin ja sit päästiin taas nukkumaan.
Aamupala syötiin olkkarissa niin, että katsottiin madagasgaria ja mä torkuin sohvalla.

Mies teki eilen tuplavuoron töissä, kotiutui joskus 5n aikaan, kunhan heräilee niin lähdetään partavesiostoksille. Tarvitsee kuulemma uuden ja on sen valinnutkin, mutta meille ei voi ostaa mitään tuoksullista ilman mun hyväksyntää, kun kärsin tuoksujen laukaisemasta migreenistä, joten lähden mukaan koenenäksi...

Muuten varmaan toivutaan eilisestä pitopalvelun leikkimisestä ja vietetään karkkipäivää =)

Yhteistyössä