Miehellä oli aika ylläri eilen ku tuli kotio :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Ensin soitti mysteeri puhelun, että miten autosta saa kuopuksen penkin irti mut ei suostunut kertomaan miksi se hemmetin vaikeesti irrotettava penkki pitää väkisin irrottaa.

NO! Hän tuli kotia ni pihassa olikin uusi auto :cool: Audi a8 w12
Muutama vuos uudempi ja helmiäisvärillä. Ainoa mihin pitää tottua on verhoilu joka on ruskea :D

Onhan se melkein samanlainen ku vanha, paitsi vanhassa oli mattaväri ja se oli melkein musta, verhoilu musta (tästä pidin vanhassa enemmän) ja vanha oli lyhyempi. Ja uudessa on muutenki enemmän kaikkia hienouksia :)
'
audi_a8_4_09.jpg

Vähän tämän tapainen

(jo oli aikakin vaihtaa, oli siinä vanhassa jo lopunalkua)

Mies osti itelleen kuulemma synttäri lahjan ja olihan sitä ilmettä mukava seurailla ku silmät kiilu ja se hipelöi penkkejä ja tutkaili moottoria ihan onnellisena :laugh:

Tosi hauskaa :)! Ja nyt sanon tylsästi tähän, että meillä autot ostetaan aina yhdessä, ja tuollainen ylläri olisi siis meidän perheessä ehkä vähän negatiivinen. Mutta kukin tavallaan, ja hieno kaarahan tuo on :).

Tosi hauskaa :)! Ja nyt sanon tylsästi tähän, että meillä autot ostetaan aina yhdessä, ja tuollainen ylläri olisi siis meidän perheessä ehkä vähän negatiivinen. Mutta kukin tavallaan, ja hieno kaarahan tuo on :).

Mä kysyin mieheltä, että koska me käytiin tää autonvaihto keskustelu? :D
Ei mua haittaa jos hän haluaa auton ostaa, en mäkään ostelujani hänelle aina kerro (oli isoa tai pientä :) )

jos se on muutaman vuoden vanha audi niin nykyiset uudet skodat käyttää tasan samaa tekniikkaa ja konetta, sillä erolla että sen uuden skodan + takuun saa halvemmalla kuin pari vuotta vanhan audin.

jos se on muutaman vuoden vanha audi niin nykyiset uudet skodat käyttää tasan samaa tekniikkaa ja konetta, sillä erolla että sen uuden skodan + takuun saa halvemmalla kuin pari vuotta vanhan audin.
Juu mutta meidän pihalle ei skodaa tule. (vain mun kuolleen ruumiini yli) Audi on audi ja skoda on jotain ihan muuta.

Mä meinasin nielasta kieleni kun ekaa kertaa polkasin meidän audilla... Totesin että "Mä en sitten muuten aja tällä enää metriäkään".

Mutta, kyllä se sitten onkin ihan mukavaa ettei tarvii miettiä että kerkeekö jostain välistä johonkin tmv. kun lähtee niin nätisti..

Ei sen puoleen, emmä silti uskaltais edelleenkään ajaa... Mut se taas ei oo autosta kiinni.

[QUOTE="iina";25790065]Omituista kyllä, että siinä on jakopäänhihna. Jos siinä olisi ketju niin ajaisi hyvinkin 500.000 ilman remonttia.[/QUOTE]

ei taitais onnistua. isoissa mersun koneissa alkaa ketju kolkottelemeen jo alle 200 tuhannen kilometrin.
w koneessa on vielä enemmän liikuteltavia osia..

Alkuperäinen kirjoittaja pässi oot;25790115:
Ööö, mitä nauramista tossakin niinku on? Mikä vitun harrastus sulla sitten on, kerro niin saan nauraa.

No senhän sä haluat kovasti tietää.. :stick:

Mut katos ku ei kuulu kellekkä mun harrastukset :vampire:

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;25790128:
Hmm.. Ap:n taloudessa ei sitten neuvotella yhdessä edes useiden kymppitonnien hintaisista hankinnoista?

En tiedä hänen taloutta mut onha niitä suhteita missä kummallakin on erikseen omat rahat.. Niin ei sitten tarvii keskustella hankinnoista? :)