Sinun näköinen JULKKIS -KUVIA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25798139:
En kyllä yhtään tiiä ketä muistuttaisin, kun mulla oli vielä pitkät hiukset niin joku sanoi et olen sen Monican näköinen siitä jostakin enkeli-sarjasta vuosien takaa.

Joo, samaa näköä oli sulla silloin.

images

Minua on sanottu Maria Callasin näköiseksi, ja olen päättänyt ottaa sen kohteliaisuutena. Kuva on ollut mulla profiilikuvana täällä melkein aina, nytkin siis löytyy profiilista. Pyrin tuollaiseen hillittyyn tyyneyteen jutuissanikin. ;)

Jotten olisi ihan noin viileä, niin olen leikannut otsatukan. Eli en ole enää yhtä tuima kuin Maria.

[QUOTE="Noo";25798466]Mitä olen kuvia nähnyt, on paljonkin samaa.[/QUOTE]

Ihan eri malliset kulmat ja bootyllä on silmät kauempana toisistaan.
Ei mitään samaa löydy kyl.

Naiden kaikkien nakoiseksi on joskus vaitetty, eli Claudia Schiffer, Kirsi Ranto, Bjork.... ja Brad Pitt :O Kuulemma tosin "naisversio". No, pakko sanoa, etta ehka tuossa jotain peraa on, ja ehka juuri siksi en ole koskaan nahnyt Brad Pittia mitenkaan komeana tai miehekkaana... Onneksi mies ei tosin allekirjoita tuota vaitetta yhtaan (siis yhdennakoisyytta)
Koitin etsia kaikista sellaiset kuvat, joissa jotain yhdennakoisyytta olisin nakevinani, ja vaikka en kylla mitenkaan selkeasti nayta keneltakaan noista, nuo kaikki kun sulattaa mielessaan niin kyllahan siita aika hyvin tulee mina... Aika janna.

images

images

images

images

Yhteistyössä