Raidoitettujen hiusten värjääminen tummaksi - kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

--

Vieras
Minulla on tummanruskeaksi värjätyt hiukset, joihin kävin kampaajalla pariin kertaan ottamassa vaaleita raitoja, koska kaipasin vaihtelua.

Nyt haluan kuitenkin tummanruskeat hiukset takaisin, mutta onnistuukohan värjäys kotona?
Olen siis ennenkin värjännyt kotona hiuksia, mutta mietin vain että jääköhän raitojen sekä juurikasvun kohdat vaaleammaksi kuin muut hiukset, jos kotona laitan värin?

Värjään siis hiukset ihan vaan niiden hiusväripakkausten mukana tulevien hanskojen avulla, joskus kampaa hyödyntäen, mutta en omista sen ihmeellisempiä välineitä.

Siitä vain värjäämään, yrität tietenkin löytää mahdollisimman saman sävyn kuin omat hiuksesi ovat.

Joskus jää raidat hieman vaaleammiksi, mutta yleensä käy niin että joko niitä ei silmin erota tai sitten ovat niin hiukan vaaleammat että tuovat vain hiukan elävämmän näköiseksi värin.

Juurikasvuun ja raidankohtiin levität tietenkin aineen ensin ja odotat määrätyn ajan, ennen kuin värjäät loppuhiukset.
Hyvä siitä tulee. :)

Muistathan sitten että kaupan värit yleensä menevät liian tummaksi ennemmin kuin jäävät liian vaaleiksi.

Mulla on samanlaiset hiukset. Värjäsin itse raidat pois ja raitojen kohtiin väri (tummanruskea) jämähti melkein mustana. Jos värjäät itse, niin suosittelisin ainakin valitsemaan vaaleanruskean sävyn, sillä tummemmaksi raitakohdat saa helposti, mutta mustaa väri ei tunnu kasvavan ikinä pois. :(

No voi höh. : ( Nyt en sitten enää tiedäkkään uskallanko värjätä näitä kotona.

Itsellä vaan on sen verran pitkät ja paksut hiukset, että jos käyn värjäämässä nämä (pitäisi samalla siis leikatakkin), niin rahaa tulee varmasti menemään yli 100 euroa. Kotona jos olisin saanut värjäiltyä nämä, niin leikkauksen hinta ei nyt niin kovin paljoa tulisi maksamaan.

Mutta jos kokemuksia löytyy tai lisää hyviä vinkkejä, niin kertokaa toki !

No voi höh. : ( Nyt en sitten enää tiedäkkään uskallanko värjätä näitä kotona.

Itsellä vaan on sen verran pitkät ja paksut hiukset, että jos käyn värjäämässä nämä (pitäisi samalla siis leikatakkin), niin rahaa tulee varmasti menemään yli 100 euroa. Kotona jos olisin saanut värjäiltyä nämä, niin leikkauksen hinta ei nyt niin kovin paljoa tulisi maksamaan.

Mutta jos kokemuksia löytyy tai lisää hyviä vinkkejä, niin kertokaa toki !

Toki uskallat! Ostat vaim asteen-pari vaaleamman ruskean siitä minkä väriksi haluat.
Eli jos haluat tummaruskean niin siitä pari astetta vaaleamman värin vielä.

Itse menisin kampaajalle värjäyttämään hiukseni, jos alla on vaaleita raitoja. Kampaaja esipigmentoi hiukset ennen värjäystä ja näin saadaan erittäin tasainen lopputulos.