Onko kukaan kuulunut/kuuluuko joku Lasten omaan kirjakerhoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Meille tuli sieltä sellainen mainosjuttu tänään, ja vaikutti kyllä mielenkiintoiselta... Mietin, että jos liittyisin ja sieltä silloin tällöin jotain omalle lapsukaiselleni tilailisin. Mutta, onko tosiaan niin, ettei kerhoon liittyessään ole ostopakkoa? Tätä mainostettiin moneen kertaan, mutta jäi ihmetyttämään, miksi kirjakerhoon sitten tulee kuulua 6kk ennen kuin sieltä voi irtisanoutua. Osaisiko joku vastata tähän? Millaisia kokemuksia Lasten omasta kirjakerhosta teillä ylipäätään on?

Tämä ostopakkosääntö kai muuttunut hljattain? Itse liityin pari vuotta sitten ja silloin oli ehtona ostaa 2 kirjaa. Tässä äskettäin huomasin tuon, että ½v pitää kuulua. Lapsi oli myös siirretty minikerhoon kysymättä mitään. Meille ei tuossa ole ollut mitään mielenkiintoista kirjaa. Disneyn Autot ovat meillä kova sana, mutta niitä ei tuossa minikerhossa näy.

hyviä kokemuksia, kuulun moniin, harvoin otan mitään kirjoja sieltä. Ne tutustumispaketit vaan on nii kivoja :) 6kk ku peruuttaa netissä paketit ni sit voi irtisanoo ittensä sieltä :)

[QUOTE="vieras";25807482]Tämä ostopakkosääntö kai muuttunut hljattain? Itse liityin pari vuotta sitten ja silloin oli ehtona ostaa 2 kirjaa. Tässä äskettäin huomasin tuon, että ½v pitää kuulua. Lapsi oli myös siirretty minikerhoon kysymättä mitään. Meille ei tuossa ole ollut mitään mielenkiintoista kirjaa. Disneyn Autot ovat meillä kova sana, mutta niitä ei tuossa minikerhossa näy.[/QUOTE]

Juu, ainakin moneen kertaan painotettiin noissa esitteissä ettei ole ostopakkoa. Tutustumistarjouksessa sai valita kolme kirjaa, kukin euron kipale... Oli pidempiä ja lyhyempiä kirjoja, joukossa myös yksi jossa oli kirjan mukana myös kuuntelu cd. Mitä eroa minikerholla sitten on tuohon toiseen kerhon puoleen verrattuna, minikerho vissiin suunnattu pienemmille vai miten? Kun tosiaan meidän lapsi on myös pikkuinen (vasta vuoden täytti), ei siis todellakaan lue vielä itse moneen vuoteen mutta kuuntelee kyllä jo vähän pidempiäkin satuja varsin mielellään, joten... :)

[QUOTE="vieras";25807482]Tämä ostopakkosääntö kai muuttunut hljattain? Itse liityin pari vuotta sitten ja silloin oli ehtona ostaa 2 kirjaa. Tässä äskettäin huomasin tuon, että ½v pitää kuulua. Lapsi oli myös siirretty minikerhoon kysymättä mitään. Meille ei tuossa ole ollut mitään mielenkiintoista kirjaa. Disneyn Autot ovat meillä kova sana, mutta niitä ei tuossa minikerhossa näy.[/QUOTE]

Minikerhostahan pääsee pyytämälllä isojen puolelle. Itse aion silti irtisanoa koko kerhon, siellä ei ole meille oikein mitään sopivaa.

Joulukuussa liityin. Vielä en ole ottanut yhtään pakettia. Mulla luki ainaki siinä että 2 pakettia pitää ottaa kerhojäsenyyden aikana tai sitte joutuu maksamaan jonkun summan siitä tervetuliaispaketista. Meilläki tuli silloin joulukuussa Cars-reppu, Cars-kirja ja jotain muuta lisäksi. Eli hyvät oli tervetulias lahjat.

mä just liityin kans :D siihen miniin ja normaaliin! Vasta muutama kk sitte erosin siitä :O :D mut oli taas hyvät tutustumistarjoukset ni mikäs siinä :)

Meillekin tuli tutustumispaketti ja itse asiassa jo sen liittymislappusen täytin ja "Kyllä"- kuoreen sujautinkin... vielä vain en ehtinyt saada postiin. ;) Mutta mitenkäs, pitääkö tuohon miniin ja normaaliin liittyä jotenkin erikseen vai miten tuo homma toimii? Jonkinlaiset ohjeet varmaan tulevat sen tutustumispaketin yhteydessäkin sitten, mutta kun tämä asia on nyt niin kovasti mielen päällä, niin pakko saada tietää hieman jo ennen aikojaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja PunaisenPuutalonÄiti;25807663:
Meillekin tuli tutustumispaketti ja itse asiassa jo sen liittymislappusen täytin ja "Kyllä"- kuoreen sujautinkin... vielä vain en ehtinyt saada postiin. ;) Mutta mitenkäs, pitääkö tuohon miniin ja normaaliin liittyä jotenkin erikseen vai miten tuo homma toimii? Jonkinlaiset ohjeet varmaan tulevat sen tutustumispaketin yhteydessäkin sitten, mutta kun tämä asia on nyt niin kovasti mielen päällä, niin pakko saada tietää hieman jo ennen aikojaankin.

Mulle soitettiin kotiin :D ni sanoin vaa sille myyjälle, että voinkai liittyä sitte kumpaankin ku on eri-ikäisiä lapsia ja haluun ne molemmat tutustumispaketit :D ni onnistui. en tiedä miten se onnistuu sitte jos tolla paperilla liittyy :)

[QUOTE="vieras";25809654]Meillä lapsi on kuulunut 2 vuotta tuohon kerhoon ja nyt haluan eroon siitä..Ainakaan netissä kerhosta ei voinut erota. Miten sieltä pääsee pois??[/QUOTE]

Mun mielestä mä oon eronnu netissä. Kato jostain omat tiedot tai joku.. ei siitä oo kauaakaan kun erosin siitä, enkä muista soittaneeni siit mihinkään :O

Minulla jäi kokemus aikoinaan siihen, että peruin ensimmäisen kerhokirjan ja sen jälkeen ei koko paikasta kuulunut yhtään mitään. Ja todellakin peruin ainoastaan kirjan, en jäsenyyttä. Sinällään nuo kirjat eivät niin kovin hyviä ole, disneyn vesitettyjä versiota kauniine kuvineen ja höttöine sisältöineen.

[QUOTE="vieras";25807448]Ei ole ostopakkoa eli jos ei osta kirjaa, niin se tulee palauttaa. Ihan hyvät kokemukset. Monet kirjat sieltä ostettu.[/QUOTE]

Ja varmaan kerhossa haluavat ettei niitä palautella vaan perutaan kuukauden kirja.
Toki aina sitä ei muista tehdä :whistle:

Yhteistyössä