Mistä tunnolliselle miehelle nainen? (ystävänä mietin vaihtoehtoja, joten vinkkejä kiitos. :) )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
Eli ikää hänellä 29 ja yksi lapsi. Päivät kuluvat töissä ja muuten on erittäin tunnollinen isä. Lapsi on joka vkl isällään, joten viikonloppu rientoja ei ole.

Lähinnä nyt mietin sitä, että missä hän mahdollisesti tapaisi jonkun? Kannattaako miettiä sokkotreffejä jne.. Ehdotin hänelle ja vielä ei ihan vihreää valoa tullut.

Mies on tosiaan isänä ja ystävänä erittäin tunnollinen sekä mukava. Parisuhteessa olosta en osaa sanoa, kun en siinä hänen kanssaan ole ollut. Mitä olen kuullut on huomioiva jne.. Eksyi vain suhteeseen naisen kanssa joka piti häntä liian kilttinä, eli vaihtoi sitten ryyppäävään ja hieman väkivaltaiseen mieheen.

No, mutta joka tapauksessa. Olisiko vinkkejä miten voisin häntä jeesailla? =)

no järjestät aina pikku illanviettoja, jonne olet sattumoisin kutsunut jonkun kivan sinkkuystäväsi...
joku rento peli-ilta, jossa ei tule kummallekaan paineita, että nytkö pitäisi kiinnostua

No voin ilmoittaa jos vapaudun ;D Tod. näk. ei kuitenkaan ole sitä näköpiirissä, että ennemminkin näköpiirissä on tuo pariutuminen yhen upeen uroksen kanssa...siis sinkkuna oon tällä hetkellä ja jotenkin aina vaistomaisesti jos kuulen jossain, että joku kaipaa naista yms. niin höristän korviani koska oon itsekkin joutunut kokemaan sen miten tuskallista on elää ilman kumppania ja ettiä sitä joka kiven ja kannon alta koirien kanssa :(

No voin ilmoittaa jos vapaudun ;D Tod. näk. ei kuitenkaan ole sitä näköpiirissä, että ennemminkin näköpiirissä on tuo pariutuminen yhen upeen uroksen kanssa...siis sinkkuna oon tällä hetkellä ja jotenkin aina vaistomaisesti jos kuulen jossain, että joku kaipaa naista yms. niin höristän korviani koska oon itsekkin joutunut kokemaan sen miten tuskallista on elää ilman kumppania ja ettiä sitä joka kiven ja kannon alta koirien kanssa :(

ei kait kukaa täysjärkine mies sun kanssa halua olla. toivottavasti ainakin pian miehelle valkenee millane oikeesti oot

Nettideitille vaan. Tai sitten tosiaan järjestät jotain illanistujaista, mutta ei liian näkyvästi. Siis ei sillai että kutsut neljä pariskuntaa ja sitten nuo kaksi sinkkua, vink vink.

Tai järjestät treffit jonkun tuttusi kanssa. Mutta melkein suosittelisin että jonkun ei niin hirveän läheisen. Itse olen sinkku ja minusta olisi kiusallista jos minua ajettaisiin kuin käärmettä pyssyyn jonkun ystävän ystävän kans, joka on mulle JUST sopiva. Siis kaikkien muiden mielestä.

Ei sinällään ole tylsä, on huumorintajuinen, viihtyy liikenteessä nyt lapsi vaan ajanut edelle joten ei riennoissa juokse. Käy päivät töissä, välillä tekee pidempää päivää ja sitten hoitaa lasta.

Tässä tilanteessa enemmän oli tosiaan se, että nainen tarvitsi sitä villiä ja vauhtia elämäänsä.

Mistä mä niitä nettideittejä bongaan?

Mä olen sitten taas sellaisessa tilanteessa, ettei ystäviäni ole oikeastaan vapaana.

[QUOTE="aloittaja";25816514]Ei sinällään ole tylsä, on huumorintajuinen, viihtyy liikenteessä nyt lapsi vaan ajanut edelle joten ei riennoissa juokse. Käy päivät töissä, välillä tekee pidempää päivää ja sitten hoitaa lasta.

Tässä tilanteessa enemmän oli tosiaan se, että nainen tarvitsi sitä villiä ja vauhtia elämäänsä.

Mistä mä niitä nettideittejä bongaan?

Mä olen sitten taas sellaisessa tilanteessa, ettei ystäviäni ole oikeastaan vapaana.[/QUOTE]

Jos hän tekee pitkää päivää töissä ja lopun aikaa hoitaa lasta, millä ajalla ajattelit hänen ehtivän parisuhdetta perustaa tai nettitreffailla?

Mussa ei ainakaan herätä positiivisia mielikuvia mies jolla ei ole muuta elämää kun työ + lapsi.

[QUOTE="Siis";25816549]Jos hän tekee pitkää päivää töissä ja lopun aikaa hoitaa lasta, millä ajalla ajattelit hänen ehtivän parisuhdetta perustaa tai nettitreffailla?

Mussa ei ainakaan herätä positiivisia mielikuvia mies jolla ei ole muuta elämää kun työ + lapsi.[/QUOTE]

Tottakai hän sitten järjestää aikaa. Eikä tee tietenkään pitkää päivää jos olisi kotona jotain muutakin odottamassa. Niin oli silloin esim. kun oli odotusaikana lapsen äidin kanssa yhdessä.

Lähtee aamulla kuitenkin kuuden seitsemän maissa töihin, joten viikolla esim. baareissa juokseminen ei toimi.

Nettiäkäyttää niin harvakseltaan, että sen vuoksi tuo nettideittailu hänen kohdallaan menisi enemmän sokkotreffilinjalla.

Ja tuohon, ettei sussa herätä positivisia mielikuvia, se on ihan ok. Ei sinun hänestä tarvitsekkaan olla kiinnostunut. Toivon, että joku joka arvostaa myös noita asioita olisi. :)

Hän on kaikin puolin mukava, ok näköinen jne.. nyt vaan tosiaan ei ehkä osaa lähteä etsimään lapsen tulon jälkeen sitä seuraa.

[QUOTE="aloittaja";25816634]Tottakai hän sitten järjestää aikaa. Eikä tee tietenkään pitkää päivää jos olisi kotona jotain muutakin odottamassa. Niin oli silloin esim. kun oli odotusaikana lapsen äidin kanssa yhdessä.

Lähtee aamulla kuitenkin kuuden seitsemän maissa töihin, joten viikolla esim. baareissa juokseminen ei toimi.

Nettiäkäyttää niin harvakseltaan, että sen vuoksi tuo nettideittailu hänen kohdallaan menisi enemmän sokkotreffilinjalla.

Ja tuohon, ettei sussa herätä positivisia mielikuvia, se on ihan ok. Ei sinun hänestä tarvitsekkaan olla kiinnostunut. Toivon, että joku joka arvostaa myös noita asioita olisi. :)

Hän on kaikin puolin mukava, ok näköinen jne.. nyt vaan tosiaan ei ehkä osaa lähteä etsimään lapsen tulon jälkeen sitä seuraa.[/QUOTE]

Yksi tärkeä kysymys. Haluaako hän seuraa? Seurustelu kun vie tuhottomasti aikaa ja on poissa joko lapselta tai harrastuksilta.

[QUOTE="vieras";25816658]Yksi tärkeä kysymys. Haluaako hän seuraa? Seurustelu kun vie tuhottomasti aikaa ja on poissa joko lapselta tai harrastuksilta.[/QUOTE]

Haluaa, ei vaan tosiaan sitä osaa nyt oikein lähteä etsimään.

Ja tottakai uuden suhteen edellyksenä olisi tuo lapsen mukana olo. Lapsi on kuitenkin viikot poissa ja välillä hän toki voi antaa lapsen äidilleen joten uudelle suhteelle saisi myös aikaa viikonloppuisin aina välillä.

On tosiaan vaan erittäin tunnollinen isänä ja sitä oli myös silloin parisuhteessa.

[QUOTE="aloittaja";25816712]Miltä nettisivuilta mun kannattaisi katsella mahdollisia ehdokkaita?[/QUOTE]

Ootko nyt ihan vakavissaan että joku nainen innostuu miehestä, jolle sen kaverin pitää etsiä "mahdolliset ehdokkaat" kun mies ei itse "osaa" etsiä naisia?

Jos mies haluaa netistä seuraa niin eiköhän se osaa konetta käyttää siinä missä sinäkin. Onko mies pyytänyt sua ettimään itelleen seuraa vai ootko ite ny vaan päättäny että sinä tiedät paremmin mitä hän haluaa?

No puhuttiin ja sovittiin, että katson sivustoja valmiiksi. Hän ei oikeasti hirveästi käytä nettiä.

Mä en oikeastaan käsitä, mikä ongelma tässä on? On sanonut, että haluaisi seuraa kyllä muttei oikein tiedä mistä alkaa pienen lapsen isänä sitä etsimään.

Enkä mä itse näe tässä mitään outoa, jos hänelle on netindeittipalstoilla luuhaaminen vierasta ihmettelen miten se voi olla niin iso ongelma. Jos vinkkejä pyydän, miltä sivustoilta kannattaisi etsiä eikai se väärin ole.

Joo, kaikki naiset haluaa hissukkavätyksen miehekseen, varsinkin kun sillä ei itsellään ole uskallusta ja motivaatiota vaivautua etsimään tietoa itselleen uudessa asiassa (tällä kertaa nettideittailu)

Taitaa olla aika kädetön siinä lapsenhoidossakin ellei yhtään hetkeä ehdi netissä viettää sen lisäksi. :laugh:

Hyvin huomaa monien asenteet, jotka ovat aika surkuhupaisia. Uskokaa tai älkää ei kaikki miehet vaikka olisivat kuinka helvetin hyviä miehiä tahansa ole mestareita iskemään naisia.

Satunpa minäkin näitä miehiä tuntemaan, eipä se heidän elämää haittaa muuten kuin, että menee pikkuisen kauemmin kun löytyy se nainen. Tätä ei naiset vain tajua eivätkä he edes halua tajuta. Monet kuvittelevat, että hyväksi naistenmieheksi on kaikista joilla on munat.

Mies voi olla sinunkin unelmiesi mies, hän ei vain osaa lirkuttaa korvaasi oiketa sanoja ja häneen tutustuminen vaati aikaa, että myös mies pystyy olemaan rennosti seurassasi.

No, kertoo jotain sinusta kun tulet ilkkumaan. =)

Ihan miten vain. Mies on erittäin hyvä isä ja jos tietäisit lapsen historian sekä isän hoito-osuuden et kädettömäksi sanoisi. :)

Mutta sen enempää ei tarvitse täällä tietyn sorttisille palstamammoille perustella. Omat miehenne kun ilmeisesti handlaavat siinä lasten ja teidän hoidon sivussa nuo nettideittailut niin on kovin vierasta jos joku sellaiseen ei ole perehtynyt. =)

Kiitos, poistun.

Yhteistyössä