Mitä teen???????? Mies ei suostu nukkumaan yövaatteet päällä :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hurja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";25831822]En ole neitsyt kuten varmaan äsken vihjaisit!!! pystyn ;)[/QUOTE]

Uskomatonta palstalukutaitoa.
En vihjannut. Mä olen saanut sen kuvan, että te ette ole vielä moista siveettömyyttä harrastaneet.
Korjaa äkkiä jos olen väärässä, en jaksanut lukea ihan jokaista viestiä nimittäin.

[QUOTE="vieras";25831804]Vaatteet päällä on aika hankala pestä ihoa!:).[/QUOTE]

Peseydyn joka päivä kuten mieskin ja ihan alasti käydään suihkussa! suihku tosin aika pieni, niin eri aikoihin pakko!!

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25831843:
Uskomatonta palstalukutaitoa.
En vihjannut. Mä olen saanut sen kuvan, että te ette ole vielä moista siveettömyyttä harrastaneet.
Korjaa äkkiä jos olen väärässä, en jaksanut lukea ihan jokaista viestiä nimittäin.

en ole tosiaan nyksän kanssa harrastanut, mutta kyllä pystyn hänenkin kanssa. kunhan nyt eka oppis ne pyjamat laittamaan nii sit saatais olla enemmänki yhdessä sängys ja siitä sit edetää pikkuhilja :I

[QUOTE="a p";25831844]Peseydyn joka päivä kuten mieskin ja ihan alasti käydään suihkussa! suihku tosin aika pieni, niin eri aikoihin pakko!![/QUOTE]
ja tiedä vaikka jos sen mato eksys sun pyllyyn jos alasti olisitte samassa pienessä suihkussa:whistle:

[QUOTE="a p";25831816]kerroppa mullekkin? :) en usko, että luulosi osuu oikeaan. ihan selvästi nimittäin kuulen paperirullan ääniä[/QUOTE]

:laugh: Sä et anna sille, ukko änkee viereesi alasti ja sä alat vinkumaan pyjamasta... Eli halut on kovat ja se vemputtaa menemään monet kerrat päivässä :D

[QUOTE="sondersson";25831880]:laugh: Sä et anna sille, ukko änkee viereesi alasti ja sä alat vinkumaan pyjamasta... Eli halut on kovat ja se vemputtaa menemään monet kerrat päivässä :D[/QUOTE]

vemputtaa menemään kenen kanssa?? :) vessassa käy paskalla paperin rullien änistä päätellen. ei hän petä mua !

[QUOTE="a p";25831869]mikä mato???[/QUOTE]nooooooooooooo, etkös sä maininnu kihomadoistakin tuossa aikasemmin että niitäkin saattaa paljaasta pyllystä lakanoihin tulla.... vaikka onhan noita miehellä muitakin "mato"ja:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25831896:
nooooooooooooo, etkös sä maininnu kihomadoistakin tuossa aikasemmin että niitäkin saattaa paljaasta pyllystä lakanoihin tulla.... vaikka onhan noita miehellä muitakin "mato"ja:whistle:

mainistin, mutta en usko että miehelläni on kihomatoja tai eihän sitä koskaan tiedä :) onneks on punaisi tablettei kaapissa sen varalta! mitä matoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25831910:
Enhän minä ole sinne sun lakanoihin änkeämässäkään..... :O
Eikä mulla ole, paitsi tuo punainen ja suriseva rakastaja, ja sitähän mä en muille luovuta.

miksi sitten puhut fällykäärmeistä?????

[QUOTE="a p";25831906]mainistin, mutta en usko että miehelläni on kihomatoja tai eihän sitä koskaan tiedä :) onneks on punaisi tablettei kaapissa sen varalta! mitä matoja?[/QUOTE]siniset on parempia....:D

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen En Ainakaan Ole;25831921:
Eihän tää oo tottakaan, sano että tämä on provo?
Vai miltä planeetalta sä olet? *nauraa vedet silmissä*

kuten jo sanoin, niin ei ole provo :) ettekö voi muka uskoa, että on miehiä jotka nukkuu ilkosillaan? on niitä esim. mulla, mut aion saada sille pyjamat päälle tai vähintään bokserit!! pinkit bokserit<3

Muovita miehen puoli sängystä ja kääri täkki ja tyyny sellofaaniin. Sillä tavalla lakanat säilyy puhtaina ja mies voi harrastaa yöllisiä siemensyöksyjä niin paljon kuin huvittaa -ne on helppo pyyhkiä muovista kostealla rätillä.

Yhteistyössä