Mies hermostuu vauvalle, mitä teen?

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja lippis:
Kuulostaa kurjalta...:( Entäs jos menisit nukutusaikana vaikka lemnkille, ei olisi miehellä "paineita" ja homman olisi kuitenkin vaan onnistuttava.

Mä en tottapuhuen uskalla jättää niitä tänne kaksin tohon tilanteeseen. En siks, että mies tekis mitään, mut jos vauva itkee ja mies hermostuu, on jokun oltava lohduttamassa vauvaa.

Mut tää voi ehkä just tehdä sun miehen niin avuttomaksi. Se, ettet luota hänen kykyynsä tyynnytellä vauvaa? Ehkä se onnistuukin paremmin, kun sä et ole saatavilla ja sekä mies että vauva tietää sen.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Mut tää voi ehkä just tehdä sun miehen niin avuttomaksi. Se, ettet luota hänen kykyynsä tyynnytellä vauvaa? Ehkä se onnistuukin paremmin, kun sä et ole saatavilla ja sekä mies että vauva tietää sen.

Minulla vaan ei antaisi luonto periksi myöntää ettei saa lasta nukkumaan. En kylläkään luovuttaisi muutamassa minuutissa.

En lukenut koko ketjua, mut kuulosti tosi tutulta.
Olin yhden ainoan kerran vauva-aikana illalla poissa kotoa, kaverin tupareissa. Sinnekin mies soitti ihan raivona, että tuu nyt kotiin, ku ei tää saatana nuku! |O :headwall:
No ei varmaan niin, isä pelaa pleikkaa, ja yrittänyt tyynyllä tukea tuttipulloa, ettei tarttis ite pitää. Vauva oli n 5kk.
Jotenkin oli niin kamalaa, että mies ei kokenut pärjäävänsä oman vauvansa kanssa, ja siitä mulle vihainen. Ja kaikkeni yritin, että olisin osannu tarpeeks tilaa antaa... Ei varmaan vaan aina onnistunu.

Mutta palautupa taas mieleen, miksi on ex. Että kiitosta vaan. :D