Mä en sitten ymmärrä miksei voi kysyä ensin?!

27.02.2012
394
0
16
Mun mieheltä puuttuu -ja on aina puuttunut- kyky kysyä multa ensin ennenkun menee lupaileen ihmisille ties mitä myös mun puolestani.
Ei riitä varmaan kymmenet juhlat tai kissanristiäiset minne se on luvannut et mä tulen, kysymättä ensin multa.

Nyt se oli luvannut kaverilleen et ne vois tulla uuden tyttöystävänsä kanssa meille tänään illalla (ei olla tavattu tätä tyttöystävää vielä koskaan..) ja kertoi sen mulle tekstarilla ÄSKEN vaikka asiasta oli sovittu jo lauantaina. "Nokun en mä muistanu sanoo".
Hitto mä oon heränny viideltä ja oon ihan katkipoikkipuhki ja mä en todellakaan jaksais kestitä yhtään ketään. Mies saa ihan ite niille kahvit keittää ja panna pöytää koreeks, mutta pakkohan mun on siinä silti olla, en mä sentään niin epäkohtelias ole et menisin johkin piiloon niitä :D
Mutta kyllä korpeaa. Ajattelin et oltas ihan rauhakseen oltu tänään ja saunottu ja menty ajoissa nukkuun, huomena soittaa taas kello MULLA klo5, muilla vasta klo9. Määenjaksa.

Montakohan miljoonaa kertaa me ollaan sovittu ja puhuttu ja keskusteltu ja tapeltu siitä et toiselta pitää kysyä ensin?! Ei nyt ihan kaikkee tarvii, mut tällaset kyläilyt ja isommat asiat.... En mä jaksa aamuvuoropäivinä olla yhtään sosiaalinen :ashamed:

Valivalirutiruti, ei mulla muuta :xmas:

Meillä ei mies onneksi uskalla pyytää meille ketään kysymättä, mä oon niin omissa oloissa viihtyvä etten tosiaan kovin usein vieraita jaksa, enkä varsinkaan ilman varoitusuaikaa.

Itsensä saa luvata kaikkiin kissanristiäisiin vaikka heti, jos ottaa lapset mukaan. Mun mielestä mun ei tarvi osallistua kun en kerta halua.

Tsemppiä iltaan!

• Tykkää
Reactions: Nyynä
Ei auta lempeä ohjaus eikä kiukuttelu ja kälkätys. Tuohon auttaa vain ja ainoastaan se, että jätät miehen omaan pulaansa muutamaan kertaan. Esimerkiksi nyt voit päättää lähteä uimaan tai leffaan.

[QUOTE="vieras";25859252]ihan hyvin voit sanoa vieraille, että sulla soittaa kello aamulla klo5, joten menet nukkumaan. Hyvää yötä, nähdään. Mies sitten kestitsee vieraansa[/QUOTE]

Meillä tehtäisiin näin myös

Siis eikös se nyt ole itsestään selvä juttu että se joka kutsuu, myös vastaa vieraista?? Vai pistätkö sinä aina kahvit ja tarjottavat vaikket olisi vieraita kutsunut?? Minä en ainakaan ala miehen kutsumille kavereilleen pöytää koreaksi pistämään enkä muuta omia aikataulujani sen mukaan! Jos mies ei kysy etukäteen, ei tarvi odottaa että olisin edes paikalla!

Ei auta lempeä ohjaus eikä kiukuttelu ja kälkätys. Tuohon auttaa vain ja ainoastaan se, että jätät miehen omaan pulaansa muutamaan kertaan. Esimerkiksi nyt voit päättää lähteä uimaan tai leffaan.

Näin just oikeasti. Lähde vaikka jonnekin kahvilaan, ruokapaikkaan syömään rauhassa iltapalaa. Ei mies oikeasti voi olla noin hajamielinen, vaan luottaa siihen, että sulle sopii ja sinä emännöit. Oikeasti sanot, että sulla on nyt muuta ja lähde. Helpompi miehenkin seuraavalla kerralla muistaa, että sinulta kysyy myös.

mulle tulee välillä semmonen "viurahdus" etten jaksa lainkaan nähdä vaivaa kodin eteen vieraiden takia.. ajattelen, että meitähän ne tulee tapaamaan eikä kotia katselemaan (pelkästään). jos en jaksa, en leivo mitään, tarjoan jotku keksikahvit ja otan ilon irti näistä vieraista... lökäpöksyissä vanun sohvalla... salaisesti mua huvittaa, kun tiedän että mieheni ottaa painetta, onko vessa siisti ja astiat koneessa...

[QUOTE="vieras";25859276]Jos en todellakaan jaksaisi, en jaksaisi, ja mies saisi perua ja selittää. Itse on hölmöyttään sopan keittänyt. Ehkä siitä oppisi jotain.[/QUOTE]

Mä tekisin kans näin. Jos mies ei tähän suostuis, soittaisin ite sille kaverille ja sanoisin suoraan et pahottelut vaan, mut mies unohtanu ilmottaa tästä mulle, ja nyt ei ole oikein hyvä aika vierailulle.

eikös sun nimimerkki jo vastaa kysymykseen. ei voi kysyä, koska ei tartte. toimii näinkin, kun joku seisoo vaikka päällään ettei häpäisisi miestä.

et voi syyttää toista ongelmista, jotka tuotat itse.

[QUOTE="vieras";25859584]Näin just oikeasti. Lähde vaikka jonnekin kahvilaan, ruokapaikkaan syömään rauhassa iltapalaa. Ei mies oikeasti voi olla noin hajamielinen, vaan luottaa siihen, että sulle sopii ja sinä emännöit. Oikeasti sanot, että sulla on nyt muuta ja lähde. Helpompi miehenkin seuraavalla kerralla muistaa, että sinulta kysyy myös.[/QUOTE]

Mä jo kirjoitin, että "Mies saa ihan ite niille kahvit keittää ja panna pöytää koreeks, mutta pakkohan mun on siinä silti olla, en mä sentään niin epäkohtelias ole et menisin johkin piiloon niitä."
Ne tulee kuitenkin tapaamaan myös mua, enkä mä halua et niille tulee olo et mä en haluais niitä tavata kun ei se niiden vika ole et mun mies ei ole mulle ilmottanut.. Mä en vaan just tänään jaksais.. :ashamed:
Laitoin miehelle viestin et ehdottaa vaikka loppuviikkoa niille kun sillon munkaan ei tarvi herätä sianpieremän aikaan ja olis parempi muutenkin... :)
Toivottavasti niille sopii.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;25859921:
Mä jo kirjoitin, että "Mies saa ihan ite niille kahvit keittää ja panna pöytää koreeks, mutta pakkohan mun on siinä silti olla, en mä sentään niin epäkohtelias ole et menisin johkin piiloon niitä."
Ne tulee kuitenkin tapaamaan myös mua, enkä mä halua et niille tulee olo et mä en haluais niitä tavata kun ei se niiden vika ole et mun mies ei ole mulle ilmottanut.. Mä en vaan just tänään jaksais.. :ashamed:
Laitoin miehelle viestin et ehdottaa vaikka loppuviikkoa niille kun sillon munkaan ei tarvi herätä sianpieremän aikaan ja olis parempi muutenkin... :)
Toivottavasti niille sopii.

näin just ettei vieraille jää kumma tunne, että oliko siellä jotenki outo ilmapiiri tai jotain, jos olet väsynyt ja vähän nyreä ajankohdasta...

Yhteistyössä