Maksuhäiriömerkinnästä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään jos ihminen jolla on lainaa saa maksuhäiriömerkinnän myöhässä maksetun laskun takia? Siis vaikuttaako jo olemassa olevaan lainaan?

Toivottavasti näin! Harmittaa niin tolkuttomasti kun tää meni näin, mä en tajua miten se oli jääny maksamatta ajallaan :( Ja kun vielä kyse ihan naurettavan pienestä summasta!

Etkös saanut maksumuistutusta?
Saati kirjettä perintätoimistosta? -useita?

Ja silti jäi vahingossa maksamatta? Ei se luottohäiriömerkintä niin vaan vahingossa tule.

[QUOTE="alkup";25860861]Toivottavasti näin! Harmittaa niin tolkuttomasti kun tää meni näin, mä en tajua miten se oli jääny maksamatta ajallaan :( Ja kun vielä kyse ihan naurettavan pienestä summasta![/QUOTE]

laskun maksamatta jättämisestä luottotietojen menetykseen menee puolisen vuotta, että ei ihan puun takaa pitäisi tulla nämä.

Etkös saanut maksumuistutusta?
Saati kirjettä perintätoimistosta? -useita?

Ja silti jäi vahingossa maksamatta? Ei se luottohäiriömerkintä niin vaan vahingossa tule.

Minä en saanut perijältä laskua enkä maksumuistutuksia enkä perintätoimistosta ensimmäistä laskua tai ensimmäistä maksumuistutusta. Toinen maksumuistutus vasta tuli perille. Että joskus näinkin, minulla 5 laskua jäi tulematta perille.

Yhteistyössä