EX anoppi ja lapsi, yhteydenpitoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meni hermot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meni hermot

Vieras
Olen ilmoittanut ex anopilleni että hän saa tavata lapsenlastaan niin paljon kuin haluaa, mutta aina kommunikointi menee hänellä tähän.
"nyt on teidän vuoro tulla kylään"

öö meille saa tulla jos meille sopii meidän puhelimet toimii mutta tietääkseni me emme ole sopineet vuoroja milloin on kenenkin "vuoro"
Olen tästä sanonut ja ex anoppi ottaakin hyvin usein itseensä,
ei sitten pidetä yhteyttä kun ei saada.

Myös hänen viestinsä on hyvin tyypillisesti tätä luokkaa
Kyllä sinäkin voisit joskus kuulumisia laittaa vai onko liikaa pyydetty? XXXXXX terveisiä jos se nyt enää mummia muistaa

Olen koettanut sanoa nätisti olen koettanut sanoa suoraan ja olen koettanut sanoa rumasti että en jaksa noita vittuiluviestejä mutta mielestään ei vittuile minulle.
Kuitenkin se olen minä joka kuskaan lapsen sinne minne mummi haluaa ja kuitekin se olen minä joka saan vittuilua osakseni, kohta saa mummi ihan itse maksaa lapsen taxikyydit sinne minne lapsen tahtoo kele soikoon.

No pitäiskö sun ihan ensiksi yrittää mieltää hänet mielessäsi lapsesi isoäidiksi eikä ex-anopiksi? Voisi helpottaa vähän kaikkea, mä luulen.

Noi tapaamiset riippuu tietty vähän lapsen iästäkin, mutta mun mielestä kuulostaa ihan järkevältä, että lapsi saisi viettää välillä aikaa mummolassa eikä vain niin, että mummo tulee käymään teillä silloin tällöin sellaisena "vierailevana tähtenä".
Kyseessä on kuitenkin lapsesi lähisukulaiset.

Ja tuosta kuskaamisesta vielä; tuskin se mummo niin usein haluaa lasta nähdä, että ajomatka olisi aivan kohtuuton?

No pitäiskö sun ihan ensiksi yrittää mieltää hänet mielessäsi lapsesi isoäidiksi eikä ex-anopiksi? Voisi helpottaa vähän kaikkea, mä luulen.

Noi tapaamiset riippuu tietty vähän lapsen iästäkin, mutta mun mielestä kuulostaa ihan järkevältä, että lapsi saisi viettää välillä aikaa mummolassa eikä vain niin, että mummo tulee käymään teillä silloin tällöin sellaisena "vierailevana tähtenä".
Kyseessä on kuitenkin lapsesi lähisukulaiset.

Ja tuosta kuskaamisesta vielä; tuskin se mummo niin usein haluaa lasta nähdä, että ajomatka olisi aivan kohtuuton?

Kyseinen ihminen on minulle piikitellyt ja piilovittuillut samalla vastaustyylillä siitä lähtien kun uuden miehen löysin.
Tätä ennen hän haaveili minun elävän vanhanapiikana ja hänen lapsellaan olevan kaikki hienosti.
Mutta minä en saanut jatkaa elämääni jonka hän myönsi ei ajatellut että hankin uuden ja haluaa että pojallaan on uusi.
Olen koettanut että lapsi näkisi mummiaan kutta se ei käy.
Minun kuuluu maksaa vähintään matkat sillä minun idea oli muutaa samasta kylästä pois.
Olen myös saannut haukut kuinka isovanhemmilekkin pitää suoda tapaamisoikeus ja hän haastaa minut oikeuteen, siitä veti herneet ja syvälle nenään kun kuuli oikeusavustajaltaan ettei isovanhemmilla ole tapaamisoikeutta :laugh:

Olen mielestäni tullut vastaan ja paljon, vaan kuuluuko minun mielistellä sen takia että toinen on persläpi luonne. Aina saan haukkua niskaan :(

Olen sanonut suoraan ettei vittuile minulle, vaan jo seuraavaksi tulee kysymys vaivautuisitteko sen verran että toisitte lasta tänne vai onko sekin vittuilua?

Tämän tyyppisen ihmisen kanssa on niin ihqua käydä keskusteluja kun koskaan et tiedä sanotko jotakin väärin :(

Yhteistyössä