Mitä mieltä tästä laukusta? Laukkuketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25876197]
green+purse.jpg

Perinteisen mallisista tämä olis ihan ok.[/QUOTE]

tää on ihana! värikin on just mulle! ainao vaan et minkä väristen vaattteide kaa tätä käyttää muutakun mustan ja valkosen ja vihreen.

Tän ketjun laukuista ainoastaan tuon Phoepsin linkittämän huolisin. Mun mielestä se on kiva ja käytännöllisen näköinen. Todellisuudessa tulisi varmaan melko vähän käytettyä, on ihan kevätlaukku, muina vuodenaikoina jäisi kaappiin (mutta ei se ole huono asia :)).

[QUOTE="kiskis";25876329]Mullakaan eui ennen ollut ku jotain tylsiä säkkejä mutta enää en voisi kuvitellakaan käyttäväni sellaisia.Laukuissa täytyy olla pieniä tai isoja yksityiskohtia.En osais enää olla ilman ja laukkujen pitää olla naisellisia:)[/QUOTE]

Minä ostan vaatteet niin, että pakolliset jutut mahtuvat taskuihin... tai sitten mietin, onko todellakin pakko ottaa mitään mukaan. :)

[QUOTE="Kassialma";25881236]En ota edes kantas tuohon kuosiin, jota näkee enää teineillä. Mut tykkäät feikkilaukuista? Itseäni nolottaisi.[/QUOTE]

Heh, ihan aidon ostan. Se, mistä kuvan otin niin mitä väliä? Käyks kateeks? ;)

Mä haluaisin jonkun kivan ja kätevän laukun...mutten löydä moista. Hinta ihan max 300€.

Tänään aamusta selailin nettiä tunnin, mutten mitään sopivaa löytänyt. Pitäis varmaan laukkukaupoille lähteä...mutta kun en tiedä missä niitä laukkukauppoja on :laugh:

Yleensä kun olen ostanut laukun H&M:ästä ja nyt ajattelin panostaa vähän enempi :)

Yhteistyössä