Millainen mies / isä huutaa lastensa kuullen näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
On siis menettänyt hermonsa jostain syystä ja huutaa lasten kuullen, että: "Nyt vituttaa sen verran, että taidan lähteä täältä helvettiin!"
Miehinen keino ratkaista pulma; pakeneminen.

Mun äiti teki tuota kun meni isäni kanssa sukset ristiin. Lähti vaan ovesta ulos. Soitti puhelinkopista ja kun kysyin tuleeko takaisin, sanoi ettei tiedä... Se tuska ja ahdistus sellaisen reilusti alle 15-vuotiaan mielessä. Ihan kamalaa. Ja nyt olen onnistunut saamaan miehen, joka toimii, ainakin uhkailee toimivansa samoin. Kiva.

mun mies huutaa kanssa lapsille. ei kiroile mutta huutaa kuitenkin. on muutenkin niin heikot hermot sillä. Lapset varmaan senkin vaistoaa ja siks ne varmaan sitä härnääkin kokoajan kun on niin kivaa kun siltä menee hermot heti.

En tiedä, oma äitini teki tuota kun olin lapsi. Sanoi että lähden menemään ja jätän teidät kaikki, olette pilanneet mun elämän. Ei kyllä lähtenyt mihinkään, meni vaan johonkin murjottamaan ja saattoi olla puhumatta pahimmillaan vaikka 3 viikkoa. Ei puhunut edes meille lapsille.
Kyllähän se turvattomuudentunteen aiheuttaa. Niitä jälkiä yritän paikkailla vieläkin, nelikymppisenä. Mulla on tosi huono itsetunto, huono itseluottamus, stressaan ihan kaikesta, olen alisuoriutuja. En osaa luottaa kehenkään, en osaa näyttää tunteitani, en osaa itkeä, en päästä ketään lähelleni paitsi oman perheeni.

Omaa aikaa yllin kyllin, enemmän kuin mulla varmaan ikinä! Nytkin on lomalla ja päivät aikaa tehdä mitä lystää kun lapset on koulussa ja minä töissä.
Jaa...siinä tapauksessa hän on varmaan vaan kovin hermoheikko tapaus, ja ärsyttävän kypsymätön. Ei tajua, mitä on perhe-elämä. Sellaisen analyysin antaisin näiden tietojen perusteella :)

Ottamatta kantaa kiroiluun tai analysoimatta sitä, millainen mies niin tekee, totean vaan, että jos kyse ei ole pitkäaikaisesta pakenemisesta ,vaan sellaisesta äkillisestä tulistumisesta ja tuulettumisen tarpeesta, pitäisi sellainen ehkä hermonsa menettävälle suoda. Olkoonkin, että se saattaa olla epäkypsää käytöstä,
Jos osaa antaa toiselle aika- ja hetkittäisen poistumislisän sellainen.. Mä häivyn täältä- käytöskin yleensä vähenee.

Yhteistyössä