siis mitä toi reino nordin oli tehny iholla sarjassa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "niimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitä tavallista eli petti vaimoaan. Ei mikään yllätys nykyajan nuorien suhteissa ja liitoissa. Pidetään vähän niin kun asiaan kuuluvana. Nuoret sitten käyvät sitä vallan puolustamassa et se on ok.

Just katoin nauhalta jakson. Ai että on ihana ihminen tuo Maria. Todella ällö tuo Reino. Koskaan en ole näyttelijänä tykännyt, mutta nyt meni viimoset arvotukset. Niin kiltti se Maria, niinkuin itsekin puhui.

• Tykkää
Reactions: niukinnaukin
Joo must toi Reino on vaan niin kauhee!! Puhuu niin rumasti vaimolleen ja vittu sitä vittu tätä...

Maria vaikuttaa todella herttaiselle mutta liian kiltti. Mutta kuitenki käy sääliksi.
"lapsen edessä ei saa olla surullinen" KYLLÄ SAA! ja pitääkin olla. Lapselle voi selittää että on surullinen ja se on ok olla surullinen ja jokainen on joskus surullinen.

Joku kaunis pvä kun toi Maria räjähtää niin oksat pois ja pala latvaa.

Minuakin ihmetytti, että lapsen edessä ei saisi olla surullinen!! Siis miksi ei?? Hyvä malli annetaan lapselle, jos aina pitää kätkeä kaikki ikävät tunteet sinäänsä. Ei ihme, jos ihmisillä on mielenterveysongelmia.

Toi Reino on kyllä niiiiin yäk!! Mutta mitä enemmän katson sarjaa, sitä enemmän tuo Mariakin alkaa vaikuttaa yäkiltä. Antaa kohdella itseään miten sattuu ja sen lisäksi ihan kummia mielipiteitä, niin kuin että ei saisi näyttää lapselle olevansa surullinen???

[QUOTE="huh";25893131]Minuakin ihmetytti, että lapsen edessä ei saisi olla surullinen!! Siis miksi ei?? Hyvä malli annetaan lapselle, jos aina pitää kätkeä kaikki ikävät tunteet sinäänsä. Ei ihme, jos ihmisillä on mielenterveysongelmia.

Toi Reino on kyllä niiiiin yäk!! Mutta mitä enemmän katson sarjaa, sitä enemmän tuo Mariakin alkaa vaikuttaa yäkiltä. Antaa kohdella itseään miten sattuu ja sen lisäksi ihan kummia mielipiteitä, niin kuin että ei saisi näyttää lapselle olevansa surullinen???[/QUOTE]

Siis en mä usko et se ihan sitä sillä tavoin tarkoitti, vaan tuossa tilanteessa varmaan enemmänkin niin, että jos antaa surulle periksi, romahtaa ihan totaalisesti. Suojelee lasta sen näkemiseltä. Se on kanssa puolustuskeino kun tapahtuu jotain kamalaa, torjuu sen täysin. Moni on sanonut, että ottaa liian tyyneesti vastaan, pitäisi antaa itkun tulla. Mutta samassa tilanteessa olleena, ei sitä aina uskalla. Jos on vuosia jo kestänyt, esittänyt et kaikki on hyvin, torjunut ja kätkenyt pahan mielen, niin sille periksiantaminen on pelottavaa. Eikä tuossa tilanteessa ehkä ole edes oikea ratkaisu. Totaalinen romahtaminen kun on viimeisillään raskaana, pieni lapsi hoidettavana, muutto jne ei palvele ketään. Sen aika on sitten myöhemmin.

Yritin katsoa ton jakson. Ei jumalauta mitä lässytystä tolta muijalta ihan koko ajan. Pahimmillaan silloin kun puhuu lapselleen, mutta jos meininki on samaa koko ajan niin ei ihme, jos mies haluaa hakea vähän seksikkäämpää ja särmikkäämpää seuraa muualta.

Kyllä mun mielestä käy selvästi ilmi, että on pettänyt. Mariahan kysyi jotain tyyliin "mistä mä sit tiiän mitä siellä oulussakin on tapahtunut?" ja "kenelle tästä kehtaa edes kertoa?" ja ku jotku puhui että olis kyse jostain keikka-aikataulumuutoksesta niin kukaan tuskin ottaa sellaista niin tosissaan että joutuu miettimään koko suhteen jatkon uusiksi

Sitä tavallista eli petti vaimoaan. Ei mikään yllätys nykyajan nuorien suhteissa ja liitoissa. Pidetään vähän niin kun asiaan kuuluvana. Nuoret sitten käyvät sitä vallan puolustamassa et se on ok.

Ei mielestäni pettänyt. Tommosesta asiasta tuskin soitetaan vaimolle seuraavana päivänä. Tulkitsin niin, että R:lla on joko juomis- tai huumeongelma ja asiasta on puhuttu kotona vakavaan sävyyn ja koska nyt retkahti, kysyi Marialta, voiko ylipäätään tulla kotiin.

Jos mies soittaa ja sanoo pettäneensä, ei muija kysy perään: mistä tiedän ettei se toistu(nut) Oulussa.

• Tykkää
[QUOTE="Hilleri";25893289]Ei mielestäni pettänyt. Tommosesta asiasta tuskin soitetaan vaimolle seuraavana päivänä. Tulkitsin niin, että R:lla on joko juomis- tai huumeongelma ja asiasta on puhuttu kotona vakavaan sävyyn ja koska nyt retkahti, kysyi Marialta, voiko ylipäätään tulla kotiin.

Jos mies soittaa ja sanoo pettäneensä, ei muija kysy perään: mistä tiedän ettei se toistu(nut) Oulussa.[/QUOTE]

huoh. tästä on jo lehdetkin kirjoittanu kuinka myönsi subin ohjelmassa pettäneensä vaimoaan.

Mulle tuli itku tästä jaksosta.. Ei mitään yhtä kyyneltä vaan itku.. Jostain syystä jakso kosketti tosi paljon, vaikkei itselläni olekaan mitään tuollaista kokemusta taustalla.

No, piti ainakin paikkaansa se oma tunne siitä mikä ällö tuo mies on. Tuon Marian rauhallisuutta en käsitä enkä ymmärrä, miten voi padota tunteensa noin hyvin?? Luulisi että jossain vaiheessa se kostautuu ja sitten käy varmaan aika syvällä. Kyllähän sitä lapselle voi esittää, mutta ei pitäisi unohtaa sitä että pienetkin lapset ymmärtää jo paljon.. huomaakin siitä tutusta äidistä tai isästä että nyt se vaan esittää tai se nauru ei tulekaan ihan aidosti. Ja etenkin vanhempien jäätävät välit on sellainen asia minkä hoksaa pienikin ihminen.

Mulle tuli tuosta Marian reagoinnista mieleen että ei ehkä ollut eka kerta, ajatteliko kukaan muu samaa? Ja jotenkin raivostutti tuo loppukin, tyyppi tulee matkalaukkunsa kanssa paikalle, lampsi vaan lapsen luokse eikä edes yritä näyttää jotenkin katumustaan vaimolleen. Ihan tuli kuva sellaisesta raukkamaisesta "miehestä" joka ei uskalla edes kasvokkain kertoa pettämisestään eikä nyt herran tähden missään julkisella paikalla voi ottaa riskiä että vaimoa aiheuttaisi jonkun kohtauksen. Ja sitten vaaditaan kameraa kiinni |O

• Tykkää
tää on niin kurjaa... onneks mä en kattonu jaksoo, en ois pystyny. mua on petetty myös kun olin viimesilläni raskaana ja sitten kun vauva oli 3kuinen. tuntuu siltä et joka tuutista tulee pettämistä, pettämistä ja pettämistä. ja sen mies petti ja sen mies kävi vieraissa. mika häkkinen hempeili sohvalla vieraan naisen kanssa, kalle palander petti vaimoaan...aaaaaaaa....mun pää hajoo oikeesti. mikä näitä miehiä vaivaa? ja kaikilla vielä lapsia sen naisensa kanssa!!! kaikki on niin paskaa. en halua olla enää ikinä kenenkään miehen kanssa. miessukupuoli sais kuolla sukupuuttoon. ei tääl maailmassa enää ihmisiä tarvita, ei varsinkaan miehiä. haistakaa miehet paska, kaikki ootte sikoja ja HIRVITÖITÄ. siis HIRVIÖITÄ!

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;25893706:
Mulle tuli itku tästä jaksosta.. Ei mitään yhtä kyyneltä vaan itku.. Jostain syystä jakso kosketti tosi paljon, vaikkei itselläni olekaan mitään tuollaista kokemusta taustalla.

|O

Onkohan toikaan nyt ihan normaalia itkeä vieraiden, täsyin tuntemattomien asioita? Tai sitten on omat asiat vaan niin pirun hyvin, että täytyy kantaa huolta muiden asioista?

Maria on muuten ärsyttävä lässyttäjä, ei pärjää tässä maailmassa tuolla heikolla itsetunnolla...

mullekkin tulee pohjattoman surullinen olo,kun joka tuutista tulee tota pettämistä ja eilen mun ystävä sanoi että oli lukenut jostain että miehen riskit pettää on suurimmillaan kun nainen toipuu synnytyksestä ja on pikkuvauva aika...

Mulla on aina ollut hyvä itsetunto ja nyt toisen lapsen kohdalla tuntuu että imetys,valvominen,raskauskilot on tehnyt musta todella vastemielisen. Mies ei viihdy kotona,lisää tietysti tätä tuskaani. Ei varmasti petä,näin uskottelen itselleni,arvostaa sitä mitä meillä on...mutta koskaan voi tietää..kamala olo minulla :(

[QUOTE="vieras";25893779]Onkohan toikaan nyt ihan normaalia itkeä vieraiden, täsyin tuntemattomien asioita? Tai sitten on omat asiat vaan niin pirun hyvin, että täytyy kantaa huolta muiden asioista?

Maria on muuten ärsyttävä lässyttäjä, ei pärjää tässä maailmassa tuolla heikolla itsetunnolla...[/QUOTE]

Ei ollut normaalia käytöstä minulta itkeä, jotkut ohjelmat saattaa koskettaa niin että kyyneleet tulee silmiin, mutta tosi harvoin oikeasti itken. En tiedä mikä tässä ohjelmassa sai sillä tavalla liikuttumaan.. Mutta ei kai se pahastakaan ole itkeä, jos siltä tuntuu? Vaikka kyseessä on tuntematon ihminen niin kyllähän tuntemattomienkin ihmisten asiat voi koskettaa ja herättää niitä tunteita.

[QUOTE="ninni";25893254]ei ihme, jos mies haluaa hakea vähän seksikkäämpää ja särmikkäämpää seuraa muualta.[/QUOTE]

No sitähän se vaimo sanoikin että "niin... Kun mulle on niin helppoa tehdä tällaista koska mä ymmärrän... Mä ymmärrän niin hyvin..."

Eli varmaan syyttelee jollain tavalla itseään tuosta pettämisestä. Joka ei tietenkään ole siis sen vika.

Ainakin uusimmassa Me Naisissa Reino sanoi, että ohjelmasta saa hänestä ihan väärän kuvan. Oli kuulemma just niin stressaavaa tuo kuvattu aika että oli ihan kusipää vaimoaan kohtaan ja lehdessä pyyteli anteeksi... Ja sanoivat että heillä on järjettömän hyvä seksielämä :D Ohjelmaa en oo kattonut.

Se "Seksielämämme on iiiiihanaa!" juttu.

Olen 100% varma että se on Reinon taktikoitu veto.

Kyllä se tietää millaisessa valossa se esitetään nyt siinä sarjassa ja onhan hän julkisuuden henkilö jonka työ on julkisuudesta riippuvainen ja mitä se merkitsee sille itselleen jos koko suomen kansa alkaa pitämään häntä täytenä kus*päänä? No sehän olisi ihan katastrofi.

JOTEN naistenlehtiin ja nimenomaan naistenlehtiin on saatava juttua siitä että petetty puoliso tukee ja ihailee Reinoa ja pariskunnalla peräti pyyhkii niin hyvin että seksi luistaa paremmin kuin IKINÄ ja että kaikki vaimon pettämiset ja haukkumiset johtuisivat jostain keksitystä hermoromahduksesta kun totuus on että mies on inhottava sika joka alistaa vaimoaan ja pettää tätä.

Täysin taktikoitua.

Se "Seksielämämme on iiiiihanaa!" juttu.

Olen 100% varma että se on Reinon taktikoitu veto.

Kyllä se tietää millaisessa valossa se esitetään nyt siinä sarjassa ja onhan hän julkisuuden henkilö jonka työ on julkisuudesta riippuvainen ja mitä se merkitsee sille itselleen jos koko suomen kansa alkaa pitämään häntä täytenä kus*päänä? No sehän olisi ihan katastrofi.

JOTEN naistenlehtiin ja nimenomaan naistenlehtiin on saatava juttua siitä että petetty puoliso tukee ja ihailee Reinoa ja pariskunnalla peräti pyyhkii niin hyvin että seksi luistaa paremmin kuin IKINÄ ja että kaikki vaimon pettämiset ja haukkumiset johtuisivat jostain keksitystä hermoromahduksesta kun totuus on että mies on inhottava sika joka alistaa vaimoaan ja pettää tätä.

Täysin taktikoitua.

Toi on kyllä varmaan totta... Mä kyllä ihemettein tossa jutussa sitä, että ovat kuulemma seitsemässä vuodessa käyneet sellaisen elämänkoulun että muille tapahtuu samat koko elämän aikana. Mun mielestä siinä ei edes paljoa mitään ollut verrattuna moniin muihin. Taitaa heillä olla vähän erikoiset käsitykset elämästä..

Yhteistyössä