[QUOTE="MaMa";25892560]Sulla tulee YHDESTÄ ateriasta melkein 500kcal?? Mä en syö koko päivänä kuin tuon verran.
Tosin johtuu näistä pusseista, mutta suosittelisin sun puolittavan ton annoksen lounaalle ja päivälliselle, niin oppisit niitä kohtuullisia annoskokoja. Tai sit jos halaut syödä sen kerralla, niin syö se edes lounaana, niin kerkeät päivän mittaan kuluttaankin kaikki kalorit. Toki muuten en moiti ateriaa, kuulostaa herkulliselta ja terveelliseltä, mutta annoskoko vaikuttaa siis tosi isolta. Grammoina jos laketaan, niin tossahan 880g ruokaa yhdellä lautasella. Ymmärrän tälläisen määrän esim. ravintola-annoksessa, mutta joka päivä niin ei oo ihmekään jos paino nousee. Siis olettaen, että tämä ei ole päiväsi ainoa ateria ja muut ovat samaa luokkaa. Patrik Borgilla oli hyvä ohje, että vähintään puolet päivän kaloreista pitäisi syödä ennen klo 16, näin pysyy aineenvaihdunta tehokkaimmillaan. Eli syö paljon aamiaisella ja lounaalla, muilla aterioilla sit vähän vähemmän. 
Itse tästä kohta lähden ajelemaan kohti Tamperetta, meillä on se seminaari siellä. Herätty on jo viideltä, muuten en moiti, mutta kun vatsa on tottunut toimimaan vasta kasin maissa, niin jännitän kerkeänkö tyhjentää sen ennen lähtöä. Jos en, niin tulee tukala ajomatka.. :/
Eilinen herkkuilta meni hyvin, sillä herkuttelu ei ollut lähelläkään entisiä mittoja. Söin vain ihan vähän, kun enempää ei laskenut. Ja viinilasikin jäi puoliksi juomatta, kaadoin loput sitten viemäriin. Että hyvin on pienentynyt vatsalaukku näillä pusseilla ja kun se tulee äkkiä täyteen, niin on paljon helpompi jättää liiat herkuttelut pois.
Ja mikä parasta, himot tulivat tyydytettyä eilen niin ei ole tarvis jatkaa herkkulinjalla. 
Tsemppiä kaikille vloppuun!
[/QUOTE]
Mä mietin ihan samaa...lähes 500 kaloria pelkästään yhdestä annoksesta, joka on tosiaan ihan julmetun suuri.
Toki jokainen etenee juuri siten, mikä hyvältä tuntuu, mutta mullekin tuli kyllä heti mieleen se, että annoskoko on kyllä nyt isompi, kuin mitä mieheni syö ja kalorimäärä on kyllä melko huima, kun ottaa huomioon, että kyseessä on yhden aterian kalorit.
Miten noin pienipainoiseen mimmiin edes mahtuu moista jättiannosta kerralla?

MaMan herkkuilta kuulostaa loistavasti onnistuneelta...juuri noin sen pitäisikin mennä
Itse tästä kohta lähden ajelemaan kohti Tamperetta, meillä on se seminaari siellä. Herätty on jo viideltä, muuten en moiti, mutta kun vatsa on tottunut toimimaan vasta kasin maissa, niin jännitän kerkeänkö tyhjentää sen ennen lähtöä. Jos en, niin tulee tukala ajomatka.. :/
Eilinen herkkuilta meni hyvin, sillä herkuttelu ei ollut lähelläkään entisiä mittoja. Söin vain ihan vähän, kun enempää ei laskenut. Ja viinilasikin jäi puoliksi juomatta, kaadoin loput sitten viemäriin. Että hyvin on pienentynyt vatsalaukku näillä pusseilla ja kun se tulee äkkiä täyteen, niin on paljon helpompi jättää liiat herkuttelut pois.
Tsemppiä kaikille vloppuun!
Mä mietin ihan samaa...lähes 500 kaloria pelkästään yhdestä annoksesta, joka on tosiaan ihan julmetun suuri.
Toki jokainen etenee juuri siten, mikä hyvältä tuntuu, mutta mullekin tuli kyllä heti mieleen se, että annoskoko on kyllä nyt isompi, kuin mitä mieheni syö ja kalorimäärä on kyllä melko huima, kun ottaa huomioon, että kyseessä on yhden aterian kalorit.
Miten noin pienipainoiseen mimmiin edes mahtuu moista jättiannosta kerralla?
MaMan herkkuilta kuulostaa loistavasti onnistuneelta...juuri noin sen pitäisikin mennä