Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä taas juuri vanhemmat mammat imettää, nuoret vieroittaa heti ja juoksee baariin ekan tilaisuuden tullen. Ja sinne baariin aikalailla jääneetkin.
Meillä taas juuri vanhemmat mammat imettää, nuoret vieroittaa heti ja juoksee baariin ekan tilaisuuden tullen. Ja sinne baariin aikalailla jääneetkin.
Minun mielestäni 3 kk on ihan sopiva aika. =)
Oi voi..
lapsettomilta tulee aina parhaat neuvot ja kommentitjos ihan tarkkoja ollaan,niin 6 kk ois se ihan sopivin aika,mutta kukin imettää sen aikaa miten itse haluaa/pystyy.
siis tarkoitin lähinnä että yritän ainakin sen 3kk imettää,sen jälkeen mulla ainakin ennen tullut niin niukasti maitoa,että on saanu puristaa ja pumpata varmaan tunnin että tulis ees muutama milli... mutta eihän sitä tiiä miten nyt käytottakai haluan imettää niin kauan kuin pystyn mutta niinkuin sanoin kolmen kohdalla maidon tulo loppunu ku seinään miltein siinä 3kk-4kk kohalla...en tiiä miten? nyt oon hirveesti juonu ite kokoajan että maito nousis rintoihin....
Jos sitä on tullut 3kk,niin jos ei mitään kovin kummaa satu niin tulee seuraavatkin 3kk. Ja ei,en oo kaikkia omiani imettänyt edes sitä 3kk aikaa, osin ihan tiedonpuutteesta johtuen.
Mikä nykyään on vikana, että niin monelta naiselta ei enää tule maitoa? Eikö naiset pysty tulevaisuudessa imettämään ollenkaa?