J
juu ei
Vieras
Aina ei saa mitä haluaa. Niin se vaan menee. Kyllä se on alettava pikkuhiljaa ymmärtää, että toisia pitää kunnioittaa. Poikienkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinä luulet että poika ei selviä, mutta mikä on asian oikea laita?
Aina ei saa mitä haluaa. Niin se vaan menee. Kyllä se on alettava pikkuhiljaa ymmärtää, että toisia pitää kunnioittaa. Poikienkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;25916297:No mä kyllä väitän tuntevani oman lapseni ja hänen arkuutensa tuollaisissa tilanteissa..
Mutta eiköhän me joku ratkaisu keksitä kunnes saa vähän ikää ja rohkeutta lisää![]()
Mites se samanikäinen kaveri? Pojalla säilyisi vastuu itsellään mutta saisi rohkaisevaa seuraa.
eikö poika oo ollut eskarissa lainkaan? Siellä meillä ainakin opeteltiin miten käyttäydytään uimahallissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;25916277:Mitä sä "juu ei" nyt oikeen riehut, liioittelet, puhut asian vierestä ja nimittelet muiden lapsia penskoiksi? Rauhotu.
Mä en ole missään vaiheessa sanonut, että aikoisin rikkoa tuota uimahallin sääntöä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;25916902:Niin poika on siis vasta täyttämässä 7.
Ja kyllä he käyvätkin isänsäkin kanssa, mutta se on ollut mulle ja lapselle sellanen kiva juttu. Mä kun tykkään uimisesta myös tosi paljon![]()