Lapset on hyvin usein vastenmielisiä otuksia... Myös kavereiden lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhuhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huhuhhh

Vieras
Omiaan varmaan rakastaa, ja ehkä myös kummilapsia ym. läheisiä.

Mutta sitten valtaosa lapsista.. onpa tosi ihania juu. On uhmakohtauksia, räkää naamassa/paskat housussa, kinutaan jotain, könytään äidin sylissä ja keskeytetään jatkuvasti kun äiti tai isä yrittää jutella jostain. Tai sitten tuijotetaan suu auki jostain ravintolan pöydästä toiseen pöytään. Usein huomaa, että jopa vanhemmat itse ei tietyllä hetkellä meinaa sietää lapsiaan.

Ihmettelenkin miten ketään voi kiinnostaa saako vaikkapa joku vieras kersa tissimaitoa vai ei. Mulle on ihan sama miten joku äiti hoitaa muksunsa. Ihan vapaasti, ei oo mulla mitään tunteita sen lasta kohtaan...

Näin on. Valtaosa etenkin poikalapsista on niin huonosti kasvatettuja, että pahaa tekee. Hirveitä rääkyjiä, keskeyttäjiä, levottomia, keskittymiskyvyttömiä riehujia ja tappelijoita. Ihan kamalia.

[QUOTE="...";25916573]Näin on. Valtaosa etenkin poikalapsista on niin huonosti kasvatettuja, että pahaa tekee. Hirveitä rääkyjiä, keskeyttäjiä, levottomia, keskittymiskyvyttömiä riehujia ja tappelijoita. Ihan kamalia.[/QUOTE]

Niin on. Vaikka olenpa törmännyt kyllä huonosti käyttäytyviin / vinkuviin tyttöihinkin.

Ja kun nyt tuli puheeksi, niin kaikki toiset (oudot ja varsinkin ne lähimmät joskus...) ihmiset on yleensä melko vastenmielisiä... mua ei vois vähempää kiinnostaa. Oikeen veetuttaa, kun pakko asioida kaupoissa ym. julkisilla paikoilla. Kun kaikki muut on niin tolloja...! :)

Alkuperäinen kirjoittaja aaöpeee;25916625:
Niin on. Vaikka olenpa törmännyt kyllä huonosti käyttäytyviin / vinkuviin tyttöihinkin.

Vielä ärsyttävämpiä ovat sellaiset pilalle lellityt tuittupäät, jotka ovat tottuneet "suloisesti" mököttämällä saamaan tahtonsa läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja aaöpeee;25916611:
hehe.. :) Niin ne tunteet on lähinnä ärtymystä. Mutta en todellakaan koe sydämen asiaksi sitä, että imettääkö joku vai ei tai viekö päivähoitoon vai ei. Ihan sama, ei todellakaan liikuta mua saako jonkun toisen kakara tissimaitoa tai kotihoitoa.

Ööööö. Miksi sua edes pitäisi kiinnostaa toisten ihmisten asiat? Kyllä mua ainakin vi...si jos en saisi omia lapsiani hoitaa niin kuin haluan kun joku kaksplussan palstalta olisi koko ajan tunkemassa nokkaansa meidän asioihin.

Alkuperäinen kirjoittaja heipä hei;25916651:
mitä Porvooseen kuluu, taitaa olla aika synkkiä pilviä taivaalla

En ole Porvoosta.

Kaikki muut sitten oikein pakahtuu rakkaudesta kun toisten räkänokat riehuu, kinuaa, vinkuu, on tyytymättömiä, sotkee paikat, keskeyttää aikuisten puheen??

Alkuperäinen kirjoittaja aaöpeee;25916665:
En ole Porvoosta.

Kaikki muut sitten oikein pakahtuu rakkaudesta kun toisten räkänokat riehuu, kinuaa, vinkuu, on tyytymättömiä, sotkee paikat, keskeyttää aikuisten puheen??

Juu,juu selvä Porvoolainen olet :) Ei missään muualla kasva tuollaisia oloita kuin Porvoossa

Kyllä minuakin lapset monesti ärsyttää enkä ole viehtynyt räkään ja tahmaisiin näppeihin. Koitan toki olla näyttämättä näitä fiiliksiä kun muillakin on oikeus elää ja olla. Ja kyllä ne lapset osaa sitten välillä olla ihan hemmetin suloisiakin.

Koskaan en ole ymmärtänyt ihmisiä joille lapset on vaan vaaleanpunaista unelmaa, mutta en hirveästi kyllä ymmärrä niitäkään, jotka eivät kykene näkemään lapsissa ikinä mitään kivaa.

Mun mielestä lapsien ihanuus on aika "kausittaista".. Omat lapset on tietysti ihania ja rakkaita mutta osaa nekin olla niin hemmetin rasittavia. Vauvathan on aina syötävän suloisia, parivuotiaat villit uhmaikäiset järjestään aika rasittavia, sitten taas esim. 4.v on ollut meillä tosi hyvä ikä kun lapsi on vielä aika pieni ja viaton, mutta alkaa olla jo järkeä päässä ja asioista voi puhua/neuvotella.Teini-ikä on vielä kokematta.. mutta ei tämä vanhemmuus pelkkää ihanaa hommaa ole, enkä ihmettele niitä jotka eivät omia lapsia halua.

voi mitä ihmisiä täällä, on lapsia viihaavia aikuisia, voih kuinka surullista. vihaatte myös toisia aikuisia, senkin ihmisvihaajat, onkohan joku ruuvi löysällä....

onkohan teitäkin VIHATTU kun olitte lapsia, nauraa räkättää.... olette tunteneet nahoissa sen naapurinnaisen vihaavan katseen ,kun teiltä roikkui räkää ja huusitte ja kiljuitte kurkku suorana. niin samanlaisia aikuisia ootte, vai oletteko?

No en suorastaan vihaa, mutten kyllä voi sanoa tykkäävänikään toisten lapsista. Sellaiset lapset joiden tekemisiin vanhemmat puuttuu ovat ihan siedettäviä. Sitten on vielä sellainen kasti joka olettaa että minä katsoisin ihan vieraiden lapsien perään, vain koska satun olemaan paikalla ja nämä ovat kasti ei kiitos lähelleni.

Yhteistyössä