Kauanko yhdyntänne kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25932107]Siten, että se on esillä aina. Se osuu alushousuihin koko ajan, eikä esinahka suojaa sitä. Sen iho, joka on alunperin limakalvoa, paksuuntuu ja muuttuu normaaliksi ihoksi. Se voi auttaa kestävyyteen. Mun miehellä ei ole leikattu, pidän sitä silpomisena.[/QUOTE]

Tää tiedetään mutta kyse on nyt siitä joo-p sanoi että se on muka paljon parempi että mies on ympärileikattu (ja ihmemies kysyi että miten se muka eroaa seisokissa se että onko sitä nahkaa vai ei)

[QUOTE="vieras";25932107]Siten, että se on esillä aina. Se osuu alushousuihin koko ajan, eikä esinahka suojaa sitä. Sen iho, joka on alunperin limakalvoa, paksuuntuu ja muuttuu normaaliksi ihoksi. Se voi auttaa kestävyyteen. Mun miehellä ei ole leikattu, pidän sitä silpomisena.[/QUOTE]

Mutta mainitsit, että on 'kivempi ottaa suihin'. Sitä hämmästelin. Kestosta en tiedä, voi hyvin pitää paikkansa.

Mutta kenen nainen feikkaa parhaat orgasmit ? On se niin ihanaa, kun viitsivät tehdä tuollaista, jotta me miehetkin voimme tuntea itsemme panomiehiksi jumalan armosta :D

Kiitos naiset.

Ei näihin kannata vastata, koska jos kehtaat sanoa yhtään pidemmän ajan ku 15min, on heti joku pienimunanen mulkvisti tai elämään kypsä haahka kiljumassa valheeks ja/tai omakehuks...

Kuka täällä nyt on syytellyt valehtelijaksi ja ketä? En ainakaan itse tunne kateutta vaikka mieheni ei kykenisikään rakastelemaan kanssani laukeamatta useita kymmeniä minuutteja tunneista puhumattakaan. Meidän seksileikkimme voi siitä huolimatta kestää useita tunteja jos sille päälle satutaan. Mies voi tulla useita kertoja niin kuin minäkin.

Mieheni rakastaa minua ja ei jätä minua kylmäksi lauettuaan. Ikävä jos joillain muilla yhdyntä päättyy pieruun ja kyljen kääntämiseen.

[QUOTE="vieras";25932170]Kuka täällä nyt on syytellyt valehtelijaksi ja ketä? En ainakaan itse tunne kateutta vaikka mieheni ei kykenisikään rakastelemaan kanssani laukeamatta useita kymmeniä minuutteja tunneista puhumattakaan. Meidän seksileikkimme voi siitä huolimatta kestää useita tunteja jos sille päälle satutaan. Mies voi tulla useita kertoja niin kuin minäkin.

Mieheni rakastaa minua ja ei jätä minua kylmäksi lauettuaan. Ikävä jos joillain muilla yhdyntä päättyy pieruun ja kyljen kääntämiseen.[/QUOTE]

:laugh: Just noin. :D

Kokemuksesta vaan puhuin, tullu joskus hyväuskosena vastattua täntyyppiseen kyselyyn... :xmas:

• Tykkää
Reactions: nöppönen
[QUOTE="ihmemies";25932075]Anteeksi nyt vain, mutta tavallisesti erektiossa olevan peniksen esinahka vetäytyy taakse jolloin terska paljastuu. Miten se poikkeaa ympärileikatusta peniksestä?[/QUOTE]

niin ja kuvittelisin vaikken olekaan mies että tuo kiristävä esinahka toimisi kuin penisrengas ja pidentäisi yhdyntäaikaa.
tämä kuitenkin naisena, sekä asiaa tuntematta kirjoitettu.

[QUOTE="ihmemies";25932075]Anteeksi nyt vain, mutta tavallisesti erektiossa olevan peniksen esinahka vetäytyy taakse jolloin terska paljastuu. Miten se poikkeaa ympärileikatusta peniksestä?[/QUOTE]

no kait se on katsojan silmissä, mutta musta ainakin tosi paljon eroaa.

Mut tosiaan 'makuasia', vähän vaikee lähtee väitteleen tästä asiasta, mua ei vaan hirveesti kiinosta muna joka ei ole ympärileikattu. ehkä mulla asennevamma tai jotain, mutta koettu on joku 4 kertaa eikä kyl tehny vaikutusta kenenkään vehkeet.

tosi surullista että suomessa miesten ympärileikkauksiin on niin negatiivinen asenne, haluttais ilmeisesti tehdä laittomaksi (ellei se sitten jo ole?). Mulla on poika joka kans ympärileikattiin 3kk ikäsenä. Hyvä päätös.

no kait se on katsojan silmissä, mutta musta ainakin tosi paljon eroaa.

Mut tosiaan 'makuasia', vähän vaikee lähtee väitteleen tästä asiasta, mua ei vaan hirveesti kiinosta muna joka ei ole ympärileikattu. ehkä mulla asennevamma tai jotain, mutta koettu on joku 4 kertaa eikä kyl tehny vaikutusta kenenkään vehkeet.

tosi surullista että suomessa miesten ympärileikkauksiin on niin negatiivinen asenne, haluttais ilmeisesti tehdä laittomaksi (ellei se sitten jo ole?). Mulla on poika joka kans ympärileikattiin 3kk ikäsenä. Hyvä päätös.

[QUOTE="aloittaja";25932247]no kait se on katsojan silmissä, mutta musta ainakin tosi paljon eroaa.

tosi surullista että suomessa miesten ympärileikkauksiin on niin negatiivinen asenne, haluttais ilmeisesti tehdä laittomaksi (ellei se sitten jo ole?). Mulla on poika joka kans ympärileikattiin 3kk ikäsenä. Hyvä päätös.[/QUOTE]
Mulla on sama asennevamma. Johtunee tosin ihan vaan siitä, mihin oon tottunut viimeisen 11 v aikana. Mutta näin on oikein hyvä. Ajatus leikkaamattomasta ei kiehdo pätkän vertaa. Juu, on niitäkin koettu ihan tarpeeksi.

Muttamutta; meidän poikaa ei oo kyllä leikattu, eikä leikata tätä tulevaa poikavauvaakaan. Ei ainakaan silloin kun he ovat vielä liian pieniä päättämään asiasta itse - jos isompana (10 v eteenpäin, vaikkapa) haluavat niin asiaa voidaan harkita.

Kuka juma..lauta jaksaa jyystää ja nylkyttää tunnin tai tunteja yhteen menoon? Edes lääkkeitten voimallakaan.
Ja kuka nainen siinä jaksaa olla jyystettävänä? Kun täässä nyt kysyttiin sitä varsinaista panemisvaihetta.
Onko juomataukoja välillä?

Siis jos ihan oikeasti munaa uitettaisiin tunti putkeen, niin mä varmaan jo haukottelisin... Siis miten ihmeessä siinä jaksaisi a) olla koko ajan samassa asennossa b) vaihtaa monta kertaa asentoja? Siis hohhoijaa. Koska tässä ei ilmeisesti puhuttu siitä kuinka kauan koko sessio kestää, vaan se aika kun pannaan.

Mun exä oli ympärileikattu ja sanoi kyllä suoraan, ettei seksi tunnu niin hyvältä kuin ennen ympärileikkausta, kun terska ei ole niin herkkä.

Ja mitä tuohon kestoon tulee, niin en ole edes halunnut ottaa selvää, kuinka pitkään nykyinen mieheni jaksaa yhdyntää, siis pelkkää yhdyntää putkeen. Itselle riittää about 15min ja saa jo loppua, tai ainakin tulla tauko ja tehdään jotain muuta välillä. Joku mainitsi 2-3h? Kuka nainen sellaisesta edes nauttii?! :D

Olenhan minä joskus kyllästyneenä ja ei-kiihottuneena hyvinkin pitkään painanut, mutta kyllä siinä alkaa nautinto olla kaukana kun ei saa tulemaan kun ei kiihota, ei tunnu miltään, nainen ei viehätä jne. Muna seisoo, mutta mieli ei ole mukana.
Joskus olen näytellyt laukeamista että on voinut lopettaa...

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25933021:
Tahtia ja asentoja vaihtelemalla.. juotava on välillä, itsellä kuivaa suu.

Emättimen limakalvot on aika rasituksessa tollasesta, oletan, että teillä on liukuvoide käytössä. Tai seuraavana päivänä pyörätuoli... :D

[QUOTE="vieras";25932107]Siten, että se on esillä aina. Se osuu alushousuihin koko ajan, eikä esinahka suojaa sitä. Sen iho, joka on alunperin limakalvoa, paksuuntuu ja muuttuu normaaliksi ihoksi. Se voi auttaa kestävyyteen. Mun miehellä ei ole leikattu, pidän sitä silpomisena.[/QUOTE] Ei se ole sanottu etteikö ympärileikkaamatonkin ole esillä lepotilassakin.. Ja ei tuo sitä kestävyyttä lisää kuten huhutaan, Briteissä tekivät tutkimuksen tuosta asiasta jokunen vuosi takaperin. Kestävyys on samaa luokkaa leikatulla ja leikkaamattomalla, ainoa ero vain oli että leikattu vaati enemmän huomiota että "kaveri" saatiin taistelukuntoon!

[QUOTE="vieras";25933060]Emättimen limakalvot on aika rasituksessa tollasesta, oletan, että teillä on liukuvoide käytössä. Tai seuraavana päivänä pyörätuoli... :D[/QUOTE]

Öööh, entä ne luonnon omat liukasteet...? Mä en koskaan ikinä oo käyttäny liukasteita ja hyvin on paikat kestäny.

• Tykkää
Reactions: Rytkäätys
Öööh, entä ne luonnon omat liukasteet...? Mä en koskaan ikinä oo käyttäny liukasteita ja hyvin on paikat kestäny.

Hui, sulla mahtaa olla järkyttävät valkovuodot päivittäin, jos tuntikausien jyystämistä kestää limakalvot putkeen! Omat liukasteet kestää normaalin yhdynnän ihan hyvin, mutta toi yks puhui tunneista ja siitä on normaalius kaukana. :)