Kauanko yhdyntänne kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25933190]Hui, sulla mahtaa olla järkyttävät valkovuodot päivittäin, jos tuntikausien jyystämistä kestää limakalvot putkeen! Omat liukasteet kestää normaalin yhdynnän ihan hyvin, mutta toi yks puhui tunneista ja siitä on normaalius kaukana. :)[/QUOTE]

Häh? No ei oo mitään järkyttäviä valkovuotoja. :O :x Kai sitä nyt nainenki saa tykätä seksistä niin, että innostus kestää tappiin asti..? :p Eihän tunti vielä oo pitkäkään aika, jos ei kiirettä ole...

• Tykkää
Reactions: Rytkäätys
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25933205:
Aika moni muukin on puhunut tunneista kuin minä. Riippuen mikä vaihe kuussa on menossa voidaan liukastetta tarvitakkin, yleensä pärjätään ilman.

Ihan puhtaasti fysiologian ja anatomian kannalta vain äärimmäinen harvinaisuus naiseksi pystyy tuntikausien jyystämiseen ilman keinotekoista liukastetta. Suurin osa käyttää liukastetta ja se osa, joka ei käytä, ei satavarmasti kyllä lopussa enää touhusta nauti.

[QUOTE="vieras";25933245]Ihan puhtaasti fysiologian ja anatomian kannalta vain äärimmäinen harvinaisuus naiseksi pystyy tuntikausien jyystämiseen ilman keinotekoista liukastetta. Suurin osa käyttää liukastetta ja se osa, joka ei käytä, ei satavarmasti kyllä lopussa enää touhusta nauti.[/QUOTE]

Kai mä olen sit poikkeuksellisen kostea tapaus, itse joskus nuorempana mietin, että liiankin kostea, nykyään siitä on vaan hyötyä.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25933267:
Kai mä olen sit poikkeuksellisen kostea tapaus, itse joskus nuorempana mietin, että liiankin kostea, nykyään siitä on vaan hyötyä.

Voit selittää ihan mitä haluat, mutten tule ikinä uskomaan, että olet kolmen tunnin jyystämisen jälkeen a) kostea, b) kiihottunut tai c) kivuton. :)

[QUOTE="vieras";25933245]Ihan puhtaasti fysiologian ja anatomian kannalta vain äärimmäinen harvinaisuus naiseksi pystyy tuntikausien jyystämiseen ilman keinotekoista liukastetta. Suurin osa käyttää liukastetta ja se osa, joka ei käytä, ei satavarmasti kyllä lopussa enää touhusta nauti.[/QUOTE]
Joo, jos ne sanoo nauttivansa niin ne valehtelee, koska tässäkin asiassa on tottakai vain yksi totuus :attn:

• Tykkää
Reactions: vrs
Joo, jos ne sanoo nauttivansa niin ne valehtelee, koska tässäkin asiassa on tottakai vain yksi totuus :attn:

No kyllä tässä on, ihan oikeasti en halua edes huudattaa porukkaa, ihan täysin ruumiin toiminnoista on nyt puhe ja sulista mahdottomuuksista. Miksi on niin vaikea myöntää, että käyttää liukastetta jos yhdyntä alkaa venyä kolmeen tuntiin? Mene, tiedä...

[QUOTE="vieras";25933256]Toki saa ja pitää tykätäkin, kuka hullu sitä nyt muuten tekee?! Tunti on eri, kuin tunteja.[/QUOTE]

Niin, tunti on sitä perussettiä.

Just tällasten inttäjien takia näitä keskusteluja ei pitäis edes avata... :headwall:

[QUOTE="vieras";25933332]Miksi on niin vaikea myöntää, että käyttää liukastetta jos yhdyntä alkaa venyä kolmeen tuntiin? Mene, tiedä...[/QUOTE]
En mä ainakaan käyttänyt enkä tarvinnut silloin, kun tuollaisia sessioita vielä harrastin.

Pitäisikö siitä valehdella?

Säälittää nämä vauvana leikatut kun vakuuttavat että kaikki ok....

Mä olen todella tyytyväinen siihen että mun mies on ympärileikattu, luulen että sekin vaikuttaa tähän tulemiseen... olen joskus miehelle kertonut että kuulemma miehet jotka on ympärileikattu niin ne tuntee 'vähemmän nautintoa' kuin ei ympärileikattu. Mies naureskeli ja sanoi että hän voi luvat että kyllä nauttii - ja paljon... mutta eihän sillä tietenkään ole kokemusta ympärileikkaamattomasta munasta (ympärileikattu 3kk ikäisenä), joten vaikea on verrata.
Mulla on kokemusta molemmista ja kyllä se ympärileikattu vaan on parempi. Kivempi ottaa suihin ja sillai :)

meillä seksi kestää about 30min-2h... mut jos on pitkäkin sessio niin sit saatetaan tehä kaikkee muuta kivaa kun pelkkää yhdyntää...

Esileikkeineen n. 15 min ja siinä ajassa molemmat laukeavat :) Molemmat laukeamme helposti, minäkin. Laukean yhdynnän aikana. Joskus on pidempi n. tunnin sessio. En ymmärrä tuntien jyystöä. Puuduttavaa.

Hmm jaa johan täällä on taas vaihteeks kiivasta keskustelua. :D

Mä en oo kyl mtn tuntii ikin jaksanu pelkkää panemista, se on jo liikaa mulle. 5-30min on se normi, riippuen ihan miten pitkä tauko on ollu välissä ja kuinka kiimas on. Mut en oo kyl tuntii jaksanu ikinä, saatika yli. Kai jos on tod. hyvä kunto nii jaksais pidempää en tiie. :D

Viimeksi muokattu:
Joo, tunteja. Neljäkin tuntia joskus ukko paukuttaa kiivaaseen tahtiin päällä yhteen menoon. Tai kaks tuntia takaapäin ja sit kaks tuntia päällä. Joskus ratasastan tunnin puoltoista ja mies jatkaa siitä takaapäin about kaks tuntia.

• Tykkää
Reactions: Mustaläski