J
"joo"
Vieras
[QUOTE="aloittaja";25940570]Oletko siis sitä mieltä että ne jotka laittavat lapsensa hoitoon alle 3-vuotiaana ei pitäisi hankkia lapsia ollenkaan?[/QUOTE]
noin just olis hyvä.
noin just olis hyvä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla ei olisi todellakaan varaa olla 3v kotona lasta hoitmassa,mut onneksi on tosiaankin sossu mistä saa elannon. Minusta on todella tyhmää tehdä töitä jos elannon saa niin niin paljon helpommallakin.
Ja meillä ei ole tiukkaa rahalliseti. Käydään kerta vuoteen etelässä ja on hyvä autokin ja lapsilla merkkivaatteet. Ruokaa on aina ja just ostimme pienimmälle polkupyörän, keskimmäiselle ja vanhimmalla mopot![]()
Kaikkihan me kadehditaan porvoolaista kirjoitustaidotonta sossun elättiä, juu.
Eikä mulla työpaikkaa odottamassa ollut - tosin olisin saanut sellaisen ihan vaan yhdellä puhelinsoitolla (suhteet) tai hakemalla (kuten muutkin).
Ohhoh.
Sulla ehkä on ollut vaikeuksia saada töitä. Mulla ei ole - sähköpostiin tulee nytkin lähes päivittäin työtarjouksia, mutta kiitos pallomahani en ole töihin nyt menossa. Mun alalla ei pitäisi olla vaikeuksia saada töitä myöskään ensi vuonna. Mutta sitä, menenkö töihin heti äitiysloman jälkeen kuten nyt suunnittelen, en tiedä: se riippuu aika paljon vauvasta, miten nukkuu ja millainen muutenkin on. Sen näkee sitten.
Sä et kunnioita kotiäitejä, et kaupan kassoja, et puhelinmyyjiä, et pizzapaikassa työskenteleviä - mä taas kunnioitan kaikkia noita, vaikka itse en ole ko. töitä tehnytkään (tai no joo, olin mä joskus myymälänhoitajana ulkomailla jonkin aikaa).
Onhan se vähän niinkin, että miksi hankkia lapsia ylipäätään jos niitä ei halua itse hoitaa???
kolmannen kanssa se taas voisi olla yksi vaihtoehto jos hoitovapaalle päätän jäädä, ja jos osa-aikainen/keikkatyö onnistuu mun alalla. Muun alan töihin en kyllä lähde, en mä sen takia juuri istunut vuosikausia koulussa että pääsisin tekemään ihan jotain muuta.
opetatteko teijän lapsillekkin että "älkää asettako tavoitteita elämään, kaivakaa nenää kotona ja työt on köyhille, onhan sossu" Teijän lasten ei varmaan tarvii käydä peruskoulun jälkeen mitään ammattikouluakaan? =)
Tottakai kotona on yleensä mukavampaa kun töissä yms.. Kun itelläni oli parisen vuotta sitten murrosikä, olen nykyään älyttömän onnellinen että omat vahmenpani asettivat minulle tavoitteita yms. Nyt käyn ammattikoulua ja haluan perustaa perheen ja huolehtia omista tulevista lapsistani niin hyvin kun mahdollista.
Säälittää teidän lapset suoraan sanottuna. Itse ansaittu raha paras raha, motivoi.Mutta hei, onhan se hyvä mennä siitä mistä aita matalin, toivottavasti lapsista ei tuu yhtä aikaansaamattomia.
Varmaan ihan vitun hyvin tienaakin, jos saatte sossusta rahaa.Niin ja mieheni on töissä ja tienaa hyvin. Minä en käy koska ei tarvitseTämäkös teitä ämmiä vituttaa, heh
. Se nyt ainakin on varmaa, että hoitoalalla ei työt ihan heti kesken lopu.
Sä voit yrittää laittaa sanoja mun suuhuni, mutta olet siinä aika huono. Ei se onnistu
Kokopäivätyötä saan taatusti - se, onnistuuko osa-aikainen työ tai keikkatyö on toinen juttu, en ole asiaa vielä selvitellyt kun se ei ole ollenkaan ajankohtaista. Se nyt ainakin on varmaa, että hoitoalalla ei työt ihan heti kesken lopu.