Oonko mä raskaana?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mangi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mangi

Jäsen
13.02.2012
124
0
16
Tilanne on siis se, että menkat on myöhässä pari päivää, tänään tehtiin raskaustesti joka oli negatiivinen mutta en tehnyt testiä aamupissasta kun ei pystyny odottamaan huomis aamuun ( :D ) eli en tiiä vaikuttiko se asiaan.
Oireita silti löytyis mm. lämmön nousu 36.9-37.2 välillä, rinnat kipeet, mä haistan IHAN kaiken, ala vatta tuntuu turvonneelta ja kaikki ällöttää, eli olisko syytä tehdä toinen testi vaikka maanantaina jos menkat ei yhtäkkiä alakkaan vai antaa olla ja odottaa jos ne joskus tulee? Kierto ollut 26-28pv ja nyt olis jo 30.pv menossa.
Voinko mä olla raskaana?

Tyhmiä kysymyksiä tiedän mutta oma pää on nyt sen verran sekasin ajatuksesta että olisin raskaana niin en mä osaa enää ajatella järkevästi.

mulla oli ekassa raskaudessa tuossa vaiheessa testi negatiivinen, testi oli positiivinen sitte ku menkat oli viikon myöhässä. tuo raskaus meni kesken viikolla 6, oli ilmeisesti tuulimuna tms, joten hcg nousi alunpitäenkin huonosti.
mutta on tietysti mahdollista että sulla on ollu ovulaatio tavallista myöhemmin ja siks testi vielä negatiivinen. nykytestejä ei tarvi tehdä aamupissasta, noilla päivillä pitäis kyllä jos olla positiivinen jos ovulaatio on ollu ajallaan.

[QUOTE="vieras";25945441]Jep..."alavatta" on yhdyssana.

Tee nyt ihmeessä useampi testi, ihan oma-aloitteisesti. =)

Me emme täällä palstalla todellakaan tiedä, oletko sinä raskaana.[/QUOTE]

Kunha vaa kysyin jos vaikka joku olis nii fiksu et tietäis :)

[QUOTE="hmm";25945503]Itse olen plussannut kummatkin raskaudet rv6+3 vasta. Kuopuksesta olin täysin varma jo heti raskauduttuani, muttei vaan näkynyt aiemmin labrassakaan.[/QUOTE]

No nyt mä aloin taas miettimää et miten täs käy! Kyl se täytyy miehelle sanoo et saa luva lähtee maanantaina käymää apteekista hakeen uuden testin :)

[QUOTE="...";25945598]Kuulutko näihin naisiin, jotka ei SIIS KEHTAA ostaa r-testiä itse apteekista ja pistää miehen asialle.. Miehelle se ei varmaankaan ole ollenkaan niin noloa!![/QUOTE]

En vaan kuulun niihin naisiin jotka ovat olleet justiin polvileikkauksessa ja ei pysty liikkumaan :)