Hitsi, pojan monitoimisänky ei mene kaupaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kookoo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kookoo"

Vieras
No vikaostos se oli meilläkin.
Eli tosi siisti Sotkan valmistama monitoimisänky joka uutena maksaa n 500 niin sen olen myymässä 220:lla.
Onko hinta OK vai onko tuote vaan sellanen jolle ei ostajia oikein ole..
Höh.
On aika iso varastoidakin tarpeettomana

Aika kallis minusta käytetyksi.
Itse olen aika tarkka siitä, mitä maksan käytetystä tavarasta.
Ostin juuri kuopukselle TODELLA hyväkuntoisen, yhdellä lapsella käytetyn, jatkettavan lastensängyn 20 eurolla.
Joten vaikka tuollaista monitoimisänkyä tarvitsisin, niin en kyllä todennäköisesti maksaisi käytetystä yli kahtasataa euroa.

En ikinä ostaisi käytettyä patjaa (joka ilmeisesti tähän kuuluu?). Ihan sama kuinka vähän käytetyksi sitä väitetään. Sänkyrungon voisin ostaa, mutta en mitään sänkytekstiilejä.

Mulla tyssäisi ainakin hintaan. Juuri etsiskelin pojalle monitoimisänkyä/pikkuparvea ja löytyi Kodin ykkösestä uutena rahteineen 200 eurolla. Joten jos ei olisi juuri joku tietty malli jota olisin etsinyt niin yli 150 en olisi käytetystä maksanut.

[QUOTE="vieras";25954101]Laitappa linkki millanen niin kerromme miksi ei mene kaupan. Ja missä sitä olet myymässä.[/QUOTE]

Emmä osaa = )
Sänky on Sotkan Nemoa vastaava; entiseltä nimeltään Boomi. Väri pähkinä-valkoinen. Siisti ja ehjä tietenkin.
Emmä ihan halvalla hennois sitä antaa, ainakin 180 haluaisin.
myyn markettien ilmoitustauluilla kun en Huutiksen kanssa tykkää asioida.

[QUOTE="vieras";25954115]maksoin meidän boomista 100€, et tiputa hintaa hieman.[/QUOTE]

Sama sänky ! Hui, en kyl satasella luovu mutta tiputan hintaa muutaman kympin.
Kiitos "valaisusta"

Kokeile myydä tori.fi:ssä. Meillä meni siellä baaripöytä ja jakkarat mun mielestä hyvällä hinnalla päivässä, kyseilyitä ehti tulla pari lisää, ennen kuin poistin ilmoituksen. Ja vähän voisit pudottaa hintaa.

[QUOTE="kookoo";25954142]En ostais minäkään ! Ja siksi en patjaa myykään. Jää meille vieraspatjaksi.[/QUOTE]

Ok. Mulle tuli monitoimisängystä mieleen moottorisänky. Pikaisen googlaamisen perusteella ei siis kyse sellaisesta. Ilmeisesti hinta vaan on liian kova. Mä ostan mielummin käytettynä laatukamaa ja jos on pakko, niin uutena halvempaa. Eli en ostaisi sotkan huonekaluja käytettynä.

http://www.kalustekauppa.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=UP-217 Tuollaisesta voisin 200e maksaa käytettynä, on laatikkoa enemmän eli vastinetta rahalle.

[QUOTE="mutsi";25954221]Me maksettiin sellaisesta paloautosängystä käytettynä 160€, ovh on kodin 1:ssä melkein 600.[/QUOTE]

Näinpä, valitettavasti vanha on vanhaa.

Kokeile myydä tori.fi:ssä. Meillä meni siellä baaripöytä ja jakkarat mun mielestä hyvällä hinnalla päivässä, kyseilyitä ehti tulla pari lisää, ennen kuin poistin ilmoituksen. Ja vähän voisit pudottaa hintaa.

Kiitti. Kokeilen. Ja alennan hintaa.
Haluan todellakin tuon rohjon meiltä pois = ) ja sit ostan laadukkaan runkopatjan lapselle.
Vikaostos, mutta omapa oli syyni kun sen niiiin halusin!

Uusimmat

Yhteistyössä