halveksin erästä yh-äitiä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halveksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

halveksin

Vieras
on 34v ja lapsia yhteensä 4 kappaletta. 3 eri miehelle. Ei mitään ammattia ei käy töissä. Asuvat vuokralla ok-talossa sossu maksaa vuokran. Vaikka elää sossun varassa niin on varaa laittaa kynnet yms. turhuutta. Saisi vähentää tukia suomen maasta. Ei kaikilla työssäkäyvilläkään ole varaa akryyli yms kynsiä laitattaa ja jatkuvasti bilettää.Tämän viimesen lapsensa teki miehen kanssa jonka kerkisi tuntea 2kk ennenkuin tuli raskaaksi.
 
Ja entä sitten? Sinun halveksunnan/hyväksynnän ympärillä varmasti tämä maailma pyöriikin?
Jos noin paljon energiaa menee ko ihmiseen niin pysy kaukana heista. Varmaan heillekin hyväksi.
 
Ihmisellä on tietysti oikeus budjetoida käytettävissä olevat varat haluamallaan tavalla, kunhan huolehtii lapsistaan. Se, että joku nyt viitsii käyttää niitä akryylikynsiin (mitä en itsekään tietty ymmärrä), ei ole syy tehdä tukijärjestelmään muutoksia.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Joku laittaa akryylikynnet ja joku toinen ostaa itselleen vaatetta, ei sossu anna kasoittain rahaa, jos laittaa rahaa akryylikynsiin, niin se on sitten säästettävä se summa jostain muualta.
Moni sossun tuilla elävä varmaan tupakoi, tai ostaa alkoholia, kai sä halveksit niitäkin?
 
Voi tätä kateellisten ihmisten määrää täällä palstalla... Millä tavalla tämän yh-äidin akryylikynnet ovat sinulta, ap pois? Kait sitä ihminen saa itse päättää, mihin rahansa käyttää, jos on lapset hoitanut kuntoon? Vai meinaatko ettei YH-äippä saa hemmotella itseään mitenkään?

MENE JA LAITATA SINÄKIN NE AKRYYLIT KYNSIIN KUN NOIN OLET KATEELLINEN!!!
 
No mä en kyllä halveksi, enemmänkin säälin. :( En voi uskoa että vaikka sossu maksaisi vuokran, että rahaa jäis kovinkaan paljon käteen. Lapsilisistä toki kertyy jotain, mutta samat rahathan saa työssäkäyvätkin.

Ja tosiaan jos on 34 eikä mitään omaisuutta eikä ees miestä kenen kanssa arkea jakaa, niin huh!
 
Se se sitten vasta kalliiksi tulisi, kun ne lapset sijotettaisiin laitospaikkoihin lastenkoteihin.
Hanki elämä! En ymmärrä, miten jollain aikaa vahdata toisten elämiä. Pönkität itsetuntoasi sillä, että sinulla menee hyvin mutta tartteeko sitä märistä täällä vielä.
 
[QUOTE="Rouva";25954343]Voi tätä kateellisten ihmisten määrää täällä palstalla... Millä tavalla tämän yh-äidin akryylikynnet ovat sinulta, ap pois? Kait sitä ihminen saa itse päättää, mihin rahansa käyttää, jos on lapset hoitanut kuntoon? Vai meinaatko ettei YH-äippä saa hemmotella itseään mitenkään?

MENE JA LAITATA SINÄKIN NE AKRYYLIT KYNSIIN KUN NOIN OLET KATEELLINEN!!![/QUOTE]

En ole millään lailla kateellinen. Minusta saisi tuet vaan joskus lopettaa kokonaan.
 
Se se sitten vasta kalliiksi tulisi, kun ne lapset sijotettaisiin laitospaikkoihin lastenkoteihin.
Hanki elämä! En ymmärrä, miten jollain aikaa vahdata toisten elämiä. Pönkität itsetuntoasi sillä, että sinulla menee hyvin mutta tartteeko sitä märistä täällä vielä.

Ei niitä lapsia olisi noin paljon tarvinnut tehdä jos ei niitä itse pysty elättämään.
 
[QUOTE="mona";25954370]No mut jos on koko ajan ollut pieniä lapsia niin eiks se oo ihan jees? Eri asia jos lapset ois jo koulussa eikä työt kiinnostais ja elelis vaan tuilla. Sellasia ihmisiä en hirveesti arvosta..[/QUOTE]

No ei ole koko aikaa ollut pieniä lapsia. Hoitoon laittaa lapset n. 1v virikehoitoon siis. Lisäksi mummonsa hoitaa vähän väliä.
 
Ap:n kirjoitustaito ei anna hänestä kovin fiksun ihmisen kuvaa. Siihen kun lisätään tuo lapsellinen katkeruus, niin aika inhottavalta ihmiseltä vaikuttaa.
 

Yhteistyössä