Miksi en löydä erästä ihmistä facebookin haulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minea"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minea"

Vieras
Kuitenkin kun menen erään hänen kaverinsa kavereista etsimään hänet niin löydän hänet ja pääsen katsomaan profiilista sen mitä hän antaa katsoa jos ei kavereita ole.

Miksi en löydä häntä tuolla haulla? Kaverini kyllä löytää tuon ihmisen haun avulla. Pystyykö tuolla jotenkin rajoittamaan, että yksi tietty ihminen ei voi haun avulla? Vai onko kyse facebookin takkuamisesta?

Mulla ainakin viime aikoina face välillä takunnut niin, että en saa keskusteluja auki muuta kuin pitämällä auki jotakin peliä. :D

Jos olisit estolistalla, et näkisi kyseistä tyyppiä siellä kaverinkaverin listalla.
Omaa näkyvyyttä ja löytymistä hakujen avulla voi rajata kavereihin, kavereittenkavereihin, kaikkiin tai ei kehenkään - joku rajoitus voi estää sua löytämästä. Laita kaveripyyntö kun menet seuraavan kerran katsomaan sitä profiilia jos kiinnostaa.

[QUOTE="minä";25954317]Esim itselläni on (työn takia) päällä rajoitus, että minua ei löydä hakemalla...[/QUOTE]

No mutta kun mun kaveri löytää tuon ihmisen kyllä hakemalla.

No niin asia selvisi kun kysyin kaverilta onko hänellä yhteisiä kavereita tuon ihmisen kanssa ja on kuulemma. Mulla ei ole. Eli tuo ihminen on laittanut, että häntä voi hakea kaverien kaverit. Tuon saa laitettua yksityisasetuksista.

[QUOTE="vieras";25954361]Ap on estolistalla.[/QUOTE]

No enhän ole. Kannattaisi lukea ajatuksella mun aloitus niin tajuaisi, että en mitenkään voi olla estolistalla. :D Silloin en löytäisi tuota ihmistä kenenkään toisen kavereista.

Ei voi olla estolistalla, kun kerran näkee seinän! Henkilö on vain rajoittanut hakua, eli häntä ei löydä haulla, paitsi jos on yhteisiä tuttavia, niin sitten löytyy.

[QUOTE="vieras";25954384]Ei voi olla estolistalla, kun kerran näkee seinän! Henkilö on vain rajoittanut hakua, eli häntä ei löydä haulla, paitsi jos on yhteisiä tuttavia, niin sitten löytyy.[/QUOTE]

Jeps, näinhän se on. Huomasin tuon kun kävin katsomassa yksityisasetuksia. Siellä kun voi laittaa kaikki, kaverien kaverit tai kaverit jotka voi löytää haulla.

Mä oon pistäny silleen, että mua ei löydä haulla, jossei oo mun kaveri, mut jos selaa muitten kaverilistoja ja on siel, niin sieltä mut näkee. Vissiin tämä eräs ihminen on tehnyt samalla tavalla.

Yhteistyössä