Mistä saan sellaisen patjan vauvalle, joka hälytä jos lapselle tulee joku hätä? Sekä pieni kokoinen pesukonene joka on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kiitos=)

mutta ei gigantissa oo, me katsoimme jo. Sitten unohdin mainitsea että höyrypesukone sen pitää olla, kun 6kk ilman pesuaineita ainakin haluamme pestää vaatteet

Mä en koskaan tajua sun järjenjuoksua: mitä tekemistä pesuaineella on höyrypesukoneen kanssa? Ei se höyry ole vaihtoehto olla käyttämättä pesuainetta.
Ei se tee pyykistä yhtään puhtaampaa kuin vaikka pesu 90asteessa ilman pesuainetta.

Jos et halua käyttää kemiallisia aineita vauvalle, osta pesupähkinoitä, kuten suurin osa käyttääkin vauvalle. Ne on 100% luonnontuote.

kyllä pitää taas tikusta vääntää asiaa. vittuako se teille kuuluu vaikka pesisi joka vaatekappaleen eri koneella. itsekkin olen aikoinani pessyt vuoden ikäiseksi vauvan vaatteet erillään muun perheen pyykistä, ja uskon suurimman osan palstalaisistakin tehneen näin, mutta pitää päästä taas naputtamisen ilosta länkyttämään

• Tykkää
Reactions: niukinnaukin
Sit kun venakolla on tuo kätkyhälypatja niin sitten varmaan tullaan palstalta kysymään elvytysohjeita... Eihän se omatoimisesti kuitenkaan osaa itse mitään tehdä.

En nyt ihan ymmärrä mitä se muita haittaakaan, vaikka joku tuolaisen patjan ja oman pesukoneen vauvanvaatteille ostaisikin. Omillaan ostaa, ei ollut keneltäkään muilta rahaa vailla, joten mikä vituttaa?

Ei helvetti mikä emäntä!!!???
Vielä ymmärrän tuon patjahälyttimen, mutta tuo pesukone ylittää kaiken ymmärryksen.
Ei ihme, että on potenu kaikennäköistä masennusta aiempien vauvojen aikaan, neurootikko!

[QUOTE="vieras";25957597]kyllä pitää taas tikusta vääntää asiaa. vittuako se teille kuuluu vaikka pesisi joka vaatekappaleen eri koneella. itsekkin olen aikoinani pessyt vuoden ikäiseksi vauvan vaatteet erillään muun perheen pyykistä, ja uskon suurimman osan palstalaisistakin tehneen näin, mutta pitää päästä taas naputtamisen ilosta länkyttämään[/QUOTE]

Puhut asiaa.

[QUOTE="vieras";25957621]No lähinnä tuo oma saamattomuus ja avuttomuus ärsyttää, ei ne pelit ja vehkeet.[/QUOTE]

Avuttomuus... No on täällä huomattavasti avuttomampiakin kyselty -ihan selvää google-kamaa- mutta ei niihin koskaan samanlaista länkytystä tule vastaukseksi.

[QUOTE="vieras";25957621]No lähinnä tuo oma saamattomuus ja avuttomuus ärsyttää, ei ne pelit ja vehkeet.[/QUOTE]

Ei ole Milanna saamaton ja avuton. Sehän pistää töpinäksi, eikä meinaa.

[QUOTE="vieras";25957670]moneymoneymoney

malleja?

onhan niitä.[/QUOTE]

mietin vaan, koska on se sama näköinen ja niin halpa siellä, että onko sitten joku erilainen ominasuun meillä vai miks hinta oli isompi

Alkuperäinen kirjoittaja lähettäjä;25957664:
Ei ole Milanna saamaton ja avuton. Sehän pistää töpinäksi, eikä meinaa.

Totta, mutta omien aivojen käyttö on sallittua. Tuntuu tosi epävarmalta ihmiseltä kun joka asiaan pitää kysyä varmistus tältä palstalta.

[QUOTE="vieras";25957675]MIksi ostaa jotain LG-kuraa? Osta Miele jos ei ole rahasta kiinni.[/QUOTE]

Miks Miele on parempi kun LG:O. Ainakin kun ostin sen niin kysyin paras mahdollinen pesukone kaupassa ja myyijä sen suositteli ja on se hyvää, vaikka vain ehkä 1krt itse käytin sen:D

[QUOTE="vieras";25957691]Totta, mutta omien aivojen käyttö on sallittua. Tuntuu tosi epävarmalta ihmiseltä kun joka asiaan pitää kysyä varmistus tältä palstalta.[/QUOTE]

joka asia:D, hauska, siks kun mula kyllä enemmän asioita kuin nämä

[QUOTE="vieras";25957691]Totta, mutta omien aivojen käyttö on sallittua. Tuntuu tosi epävarmalta ihmiseltä kun joka asiaan pitää kysyä varmistus tältä palstalta.[/QUOTE]

Jos hän tykkää kysyä, niin mitä sillon väliä. Nuo suun soittajat vain sais pysyä jossain muualla.

• Tykkää
Reactions: HuutoYössä
Onneks en ole tollasesta tiennyt kun mun vauva oli pienempi. :D Olin alussa ihan hysteerinen muutenkin.

Mä pesen vauvan pyykit samassa koneessa kuin meidän muidenkin, eri aikaan vaan. Alussa olin niin tarkka, että pesin pesukoneen aina ennenkuin pesin vauvan pyykit. :D Nyt mietin joko alkaisin pestä samassa meidän pyykkien kanssa, tyttö on nyt puolivuotias.

Tai sitten hjaluaa keskustella aiheista. Mutta eihän täällä saa keskustella! :(

Yhteistyössä