H
harmailijainen
Vieras
Sukset ristissä nykyisen omahoitajan kanssa. Yritetään molemmat hymyillä ja olla kohteliaita, mutta pinnan alla kuohuu. Hän ei ymmärrä eikä hyväksy meidän elämänkatsomuksellisia ratkaisuja. (ei punaista lihaa, ei kuuluta mihinkään kirkkoon jne.). Itse olemme aika paljon tulleet aina vastaan asioissa, lapset käyvät seyrakunnan jutuissa tarhan kanssa jne. Ongelmia ei ole ollut aiemmin, mutta nyt vaihtui isomman lapsen omahoitaja, ja tilanne on jo se, että välttelen kaikkea käyntiä tarhalla tämän hoitajan takia. Tilannne paheni entisestään Neuvola/vasu-käynnillä. minä kerroin neuvolan tätille meidän perheen elämästä ja omahoitaja pyöritteli vieressä päätä. Pariin otteeseen laukoi ihan suoraan meistä loukkaavia asioita joita (HUOM) neuvolan täti hänelle puolusteli! Ihan hirveältä tuntuu tämä tilanne ja itselle tärkeiden asioiden vähättely. Toisaalta en haluaisi myöskään pahentaa tilannetta vaatimalla toista omahoitajaa... Pelkään että lapset joutuvat entisestään silmätikun asemaan jos näin teen... Hirveän vaikeaa, mutta en minä tätäkään menoa jaksa. Ideoita, kokemuksia, jotain?