Suositelkaa puhelinta mulle!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jelppivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jelppivä

Vieras
Mulla ollut käytössä Nokia Slide pinkki ja nyt olisi uuden hankinta edessä, koska
pätkii puhelut / loppuu yhtäkkiä..
En tiiä johtuuko puhelimesta vai sim kortista???

Mutta.. suositelkaa mulle puhelinta! :D
Mikä on hyvä / paras? :)

Alkuperäinen kirjoittaja jelppivä;25959786:
No sitä , että;
Onko kestävä?
Hajoaako helpommin ym.?

Ei kokemusta tuollaisesta, koska aina ollut ns. napit, joissa numerot / kirjaimet!
itse en ole kuullu kosketusnäytön käyttäjiltä oikeastaan mitään hyvää. samsungilla on kestävä kosketusnäytöllinen malli, en tiedä sitten onko hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25959820:
itse en ole kuullu kosketusnäytön käyttäjiltä oikeastaan mitään hyvää. samsungilla on kestävä kosketusnäytöllinen malli, en tiedä sitten onko hyvä.

Jos nyt lopetat jo paskanjauhannan, kun et oikeasti asiasta mitään ymmärrä.

Nokian E7! ei pelkällä kosketusnäytöllä tee mitään! ihan persiistä varsinkin jos paljon tekstailee. on kosketusnäyttö ja alla oikea näppäimistö; tosi "minimini"läppäri :D

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25959857:
kerroin vain mitä kaverit on sanonut, veljeni, mieheni. itselläni oli joku hemmetin kallis puhelin jolla ei oikeasti tehnyt mitään, oli kokoajan huollossa. vedä sinä v**tu päähän ja vihellä ja kaunistä päivän jatkoa sinullekin:kiss:

Ja sinä perustat 'tietosi' sisäsiittoisen laumasi puheisiin. Hyvää jatkoa sinullekin, omasi ei taida riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja jelppivä;25959889:
Itse kanssa kuullut kosketusnäytöstä hyvää ja todella huonoa.. joten mitähän uskoa!? :D

Siksi pohdin parhaan mahdollisen välillä ja tarviin suositutuksia! :)
mutta onhan iitä vlimuotoja missä on sekä kosketusnäyttö että näppäimet, ihan noissa edullisimmissakin malleissa. kokeilemalla löytyy parhaiten, sen olen huomannut myös että nuo kosketusnäytölliset (osa ainakin) painavat todella paljon ja ovet kooltaan sellaisia että itse en ainakaan koe niitä käteen sopiviksi puhelua puhuessa.

[QUOTE="...";25959929]http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOKC202WHITE/nokia-c2-02-touch-and-type-valkoinen

haluisin itse tän, mutta tässä ei ole wlania :([/QUOTE]

Kivan värinen!

Etsin itsekkin jotain kultaisen väristä.. ehkä! :D

Nykysin ei mikään tunnu miellyttävän! :(

Kosketusnäyttöjä tehdään kahdella eri tekniikalla, joista toinen edellyttää toimiakseen pinnan koskettamista paljaalla sormella, toisessa taas riittää, että näytön pintaa painetaan vaikka sormikkaat kädessä.

Apple käyttää edellä mainittua tekniikkaa, Nokia taas sitä toista, joka toimii pakkasellakin, hanskat kädessä pystyy ihan hyvin surffaamaan.

Yhteistyössä