Miten kissani pystyi tulemaan raskaaksi, koska ainoa uroskissa jonka se tuntee on sen oma veli??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttö 16v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyttö 16v

Vieras
Minulla on 2 kissaa se tyttökissa sai eilen 8kk ikäisenä 4 pentua en tajua että miten se pystyi tulemaan raskaaksi koska ainoa uroskissa minkä se on koskaan nähnyt tai minkä kanssa se on minkäänlaisessa kontaktissa on sen veli joka asuu myös minulla mutta eihän kissat voi sisarustensa kanssa keskenään lisääntyä, eiväthän ihmisetkään tee sisarustensa kanssa lapsia.

Siis voiko joku olla noin tyhmä.. Kyllä sukulaiset lajissa kuin lajissa pystyy jatkaan sukua keskenään. Etkö ole kuullut surullisia insestitarinoita, joissa oma tytär synnyttää lapsia omalle isälleen..miksei sitten myös veljelleen.

Kyllä ne voi. Kuten ihmisetkin.

T: mäkin olen leikisti tyttö 16v

Ei sisarustensa kanssa lisäännytä. Ei ihmiset ainakaan koskaan ole saaneet sisarustensa kanssa lapsia, yksikään ihminen ei ole koskaan saanut siskonsa tai veljensä kanssa lapsia. Myöskään kissat tai mitkään muutkaan eläimet eivät saa sisarustensa kanssa pentuja, koska eläimet tietävät vaistonvaraisesti, että mitkä saman lajin edustajat ovat sen sisaruksia ja että sisarusten kesken ei kannata lisääntyä, koska pennuista tulee siten vammaisia. Minun kissan pennut eivät ole vammaisia, joten ei se ole saanut niitä veljensä kanssa. Jos se olisi lisääntynyt veljensä kanssa, niin ne pennut olisivat vammaisia. Sitäpaitsi siltä uroskissalta poistettiin kivekset leikkauksessa heti kun se tuli meille puolivuotiaana 2 vuotta sitten. Ei se pysty lisääntymään eikä se ainakaan olisi niin tuhma, että parittelisi pikkusiskonsa kanssa, joka on vielä melkein pentu itsekin. Sehän olisi insestiä ja pedofiliaa jos aikuinen uroskissa parittelisi pentuikäisen siskonsa kanssa. Ja minä olen ihan oikeasti 16v tyttö, jolla on itsellä 2v lapsi.

Tässä taas yksi surullinen esimerkki siitä kuinka jotkut luulevat, että eläimet ovat ihmisiä. Näinollen ehdotankin kaikille Suomen eläimille äänioikeutta :D

funny-dancing-cats.jpg