Lapselle tuki kakkahätä kauppareissulla ja kakkatin sitten puskan taaksen, jolloin riemu repesi ohikulkijassa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Asumme maalaiskunnassa ja olimme kävellen menossa lapsen kanssa kauppaan. Lasta rupesi sitten kovasti kakkattamaan ja mä vein sitten sellaisen pienen "rämealueen" reunalle, roskisten taakse ja puskan juurelle kakkalle, kun kotimatkaa oli silti 2km, niin en viitsinyt käskeä housuun kakata. Sinne kakkasi ja lumella peitin tuon kakan.
Joku koiraa ulkoiluttanut nainen näki sen ja tuli huutamaan mulle ties mitä törkeyksiä. Yritti ottaa mua kädestä kiinni "SÄ STANA SIIVOAT SEN PASKALÄJÄN", mutta sain väistettyä.
Sanoin, että tämä on sellaisella alueella, ettei kukaan sitä tästä paljon näe ja lapsella oli kakkahätä, enkä oikein voinut muuta..
Nainen vaan huusi perään kaikkea "mikä teitä nuoria äitejä vaivaa. Selkään tarttisit. Senki porsas" yms.. Tyttökin meni ihan hämilleen ja oli koko loppuillan tosi hiljainen:(.

Oliko tuo teistä sitten väärin tehty? Mitä olisitte itse tehneet, jos omaa lastanne olisi kakkattanut?

Tässä nyt mitään provoa ole.

Mä olen myös esikoista joskus pissattanut kaupungilla johonkin puskanjuurelle tms, jos ei ole ollut mahdollisuutta päästä heti vessaan.
Olisi pitänyt hoksata kysyä siltä naiselta, että siivoaako hän aina koiransa kakkat pois.

[QUOTE="aloittaja";25966075]Tässä nyt mitään provoa ole.

Mä olen myös esikoista joskus pissattanut kaupungilla johonkin puskanjuurelle tms, jos ei ole ollut mahdollisuutta päästä heti vessaan.
Olisi pitänyt hoksata kysyä siltä naiselta, että siivoaako hän aina koiransa kakkat pois.[/QUOTE]

Jos ei oikeasti ole provo, vaikka epäilen suuresti että on, niin opeta lapsesi pidättämään. Ihminen ei todellakaan paskanna luontoon!

Kissat koulutetaan sisäsiisteiksi niskaotteella, olisin tehnyt saman myös lapsellesi.

Jos koirankakat pitää kerätä, niin tämähän koskee myös lapsenkakkaa. Mikä aloittajaa vaivaa?!
Kiva jos joku kävelee lumen yli ( ei näe kakkaa, koska ap. idioottina peitti sen ) ja astuu sen päälle.

Kerran olimme Kalliossa pizzalla. Ikkunan eteen kyykistyi viinamäen nainen. Aluksi ajattelimme, että johan valitsi paikan kusaista, mutta kohotimme olkapäitä sillä Kallio on Kallio. Hetken päästä mieheni hörähti "Ei vittu se laskee kaapelia". Tämä kaikki ihmisten kävellessä ohi. Kuvittelisin, että kommentoi heidän hävyttömiä katseitaan samalla.

En ole koskaan todistanut mitään yhtä irstasta ruokaillessani. Meni kyllä ruokahalut.

No välttämättä kovin moni ei kuljeta lapsenkakkapussia mukanaan kauppareissulla. AP kuitenkin valitsi paikaksi puskanjuuren rämealueella, joten AIVAN SAMA. Tuskin hän nyt lastaan jatkuvasti pitkin pihoja paskattaa.
Ei lapsi välttämättä osaa pidätellä ja jos kotiin on matkaa ja kaupassakin kenties vielä käymättä, niin köntsälle vaan. Nou hätä ap!

[QUOTE="oona";25966085]Kerran olimme Kalliossa pizzalla. Ikkunan eteen kyykistyi viinamäen nainen. Aluksi ajattelimme, että johan valitsi paikan kusaista, mutta kohotimme olkapäitä sillä Kallio on Kallio. Hetken päästä mieheni hörähti "Ei vittu se laskee kaapelia". Tämä kaikki ihmisten kävellessä ohi. Kuvittelisin, että kommentoi heidän hävyttömiä katseitaan samalla.

En ole koskaan todistanut mitään yhtä irstasta ruokaillessani. Meni kyllä ruokahalut.[/QUOTE]

Kallio on ihan oma maailmansa, olen nähnyt kuinka joku muija makaa keskellä katua ja rämpsä levällään kun ei ollu pikkareita hameen alla :D

no oikeesti, täytynee varautua tuommoiseen, että tullaan raivoamaan lapsen kuullen. että mitäs sitten tehdään. kai se pitää vaan kysyä, että viitsisitkös hillitä ittes ettei lapsi saa ikuista traumaa raivohullusta naisesta?

Raivoaminen ei nyt ole asiallista koskaan eikä siittä yleensä ole mitään hyötyä, mutta ymmärrän hyvin koiranulkoiluttajan ärtymyksen kun noista koirien kikkareista niin meuhkataan ja sit lapsen jätökset voidaan jättää korjaamatta kuitenkin.

Tämän on pakko olla provo. Tekisi mieli laittaa kommenttia, mutta ei voi olla muuta kuin provo. Sen verran johdateltu tähän lapsen kakka - koiran kakka -asetelmaan.

no tää nyt lie provo. se että lapselle on tullut kakka hätä ja että kakattaa sen puskaa,
vois olla tottakin, mutta että oikeen tulis joku siihen huutamaan ja melkeinpä kiinni
käymään. mutta vinkkinä sanon, että jos sanoo reilusti sinne kaupanhenkilökunnalle,
niin ne päästää lapsen kyllä henkilökunnan vessaan. ainakin meidän vakikaupassa on
lapseni joskus päässyt

• Tykkää
Reactions: Black Diva´s
Kerran ollaan käyty puskassa, kun ajettiin autolla keskellä ei yhtään mitään ja lapsella oli ripuli, joten ei voitu pyytää odottamaan. Metsään mentiin :D Pienen lapsen kanssa on kyllä käyty kaupan henkilökunnan vessassakin. Kyllä sinne on hätätilanteessa päässyt. 2v pidätystaito on toki vähän hakusessa, joten siihen luottaminen voi olla mahdotonta.

olisi provo? olen itse monta kertaa joutunut lenkillä menemään puskaan juuri kakalle,koska vatsa on mennyt aivan sekaisin. ja eikä ollut pussia mukana.ja pitäiskö lapselle sanoa, että kakkaa housuun?totta kait täytyy mennä puskaan jos ei vessaa lähettyvillä.

No mun ois ainakin pakko kakatta toi 2v puskaan ku ei voi luottaa et pystyy pidättää jos on pitkä matka kotiin. Ois kyllä erittäin outoa jos joku tulis räyhäämään.

Mut tosiaan ois voinut pyytää siltä naiselta kakkapussin ja heittää roskiin.

No totta kai lapsen täytyy päästä kakalle, jos kakattaa niin kovin ettei pysty pidättämään. Housuunko olisi sitten pitänyt päästää? Todella asiatonta käytöstä tältä huutajalta.

samalla lailla olisin itsekin tehnyt. se kakkahan on luonnossa hajoavaa, ja vielä hyvää lannoitetta. kyllä se sinne puskan juureen maatuu.

olen itsekin joutunut joskus juoksulenkillä poikkeamaan puskan puolella. eipä se sielläkään ketään liene haitannut.

Yhteistyössä