Lapselle tuki kakkahätä kauppareissulla ja kakkatin sitten puskan taaksen, jolloin riemu repesi ohikulkijassa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos ei oikeasti ole provo, vaikka epäilen suuresti että on, niin opeta lapsesi pidättämään. Ihminen ei todellakaan paskanna luontoon!

Kissat koulutetaan sisäsiisteiksi niskaotteella, olisin tehnyt saman myös lapsellesi.

Et varmaan ole koskaan pitänyt saati sitten "kouluttanut" kissaa. Muuten tietäisit, että emokissa opettaa pentunsa käymään hiekkalaatikolla. Jos kissa jostain syystä ei tee tarpeitaan hiekkalaatikkoon, eikä se ole sairas, se osoittaa jostain mieltään ja vika on silloin omistajassa. "Niskaote" on eläinrääkkäystä.

Olisin tehnyt ihan samoin kuin ap. Ihan eri asia kuin kakata johonkin keskelle katua, tai yleiseen puistoon tms. missä joku voi astua päälle (ja tällaisista paikoista löytyvistä koirankakoistahan valitetaan).

Mitä se nyt haittaa? jos pienellä hätä oli.....:D
et sentäs kaupan lattialle antanu päästää niinku se eräs täti teki (video taitaa näkyä vielä iltalehen sivuilla) :ashamed::laugh:

Toivottavasti se luontoon kakkaajat ette asu täälläpäin! Siis kuvottavaa! Itse tekisin rikosilmoituksen roskaamisesta ja pahoinpitelystä, jos näkisin jonkun p******a jossain pientareella! (Pahoipitelystä siksi, että tajuatteko mitä kaikkia tauteja ulosteesta leviää??) Todella törkeää tuollainen piittaamattomuus kanssaihmisistä! Miettikää jos omat lapsenne ovat metsässä leikkimässä ja kotiin tullessaan ovat ihmisen ulosteessa, ei varmaan naurattaisi!!

No siinähän olisi ollut ne roskikset kohdalla, jos oikein ymmärsin...
Mietin vaan, että miten maalaiskunnassa on jossain rämeen laidalla roskiksia, vai oliko joku jätteenkeräyspaikka, vai olisiko kuitenkin ollut taajama-alue, kun väkeäkin todistamassa tapahtumaa. No hätä ei lue lakia :)

itse jouduin kerran sontimaan pururadan viereen, oli vielä sen verran harvaa puustoa ettei näkösuojaa oikein ollut ja kaikenhuipuksi talo takanani siinä rinteessä.. piti päättää, näytänkö persusta talolle vai pururadalle päin. mutta minkäs teet, kun yhtäkkiä meni maha täysin ruikulle & kotiin oli vielä matkaa.. olisiko siinä pitänyt kävellä pokerina lämpimät kurat kenkiin valuen, vai? :headwall:

[QUOTE="vieras";25966591]Et varmaan ole koskaan pitänyt saati sitten "kouluttanut" kissaa. Muuten tietäisit, että emokissa opettaa pentunsa käymään hiekkalaatikolla. Jos kissa jostain syystä ei tee tarpeitaan hiekkalaatikkoon, eikä se ole sairas, se osoittaa jostain mieltään ja vika on silloin omistajassa. "Niskaote" on eläinrääkkäystä.[/QUOTE]

Olen itse asiassa tehnyt molempia. Niskaote ei todellakaan ole eläinrääkkäystä. Kissanpentu oppii nopeasti tavoilleen. Meillä ainakin on jouduttu tuota harrastamaan, koska kissa ei emon kautta sitä oppinut. Hyvä kissa siitä lopulta tuli, ei pelännyt ihmisiä, ilmaissut agressiivisuutta eikä muutakaan, mitä mahdollinen "eläinrääkkäys" mahtaisi aiheuttaa.

[QUOTE="vieras";25966624]Okei, toivottavasti sulla ei ole lapsia tai ainakaan et heitä kouluta niskaotteella.[/QUOTE]

Opetan lapseni pidättämään sekä kakkaa että pissaa. Siinä vaiheessa, kun lapsi ei enää käytä vaippoja, tämän kuuluu osata pidättämään. Sen takia vaipoista eroon päästäänkin.

eipä olis ensimmäinen raivohullu akka.

olisin minäkin toiminu samanlailla kun ap.

miks hemmetissä NORMAALIASIATKIN on AINA täällä provoja.

kakkahätä, tulee missä vaan. ja lapsella voi tulla mahakin tosi kipeäksi jos kovasti pidättelee.

Jos ei oikeasti ole provo, vaikka epäilen suuresti että on, niin opeta lapsesi pidättämään. Ihminen ei todellakaan paskanna luontoon!

Kissat koulutetaan sisäsiisteiksi niskaotteella, olisin tehnyt saman myös lapsellesi.

No oletpas sinä kauas juuriltasi kadottanut itsesi....
Kyllä meillä ainakin esim. mökillä, marjareissulla, kalassa tai muuten retkeillessä tehdään tarpeet luontoon. Ja joo, lapsi on jopa kaupunkialueella pissannut puskaan. Ei tuo nyt niin ihmeellistä ole.

[QUOTE="vieras";25970004]Tänään olen oppinut taas jotain uutta. Lapsen kakka ulkona ok, koiran kakka ei missään nimessä.[/QUOTE]

Koiran kakkakin olisi paljon enemmän ok, jos se koira paskantaisi sinne kadulle vain n kerran vuodessa, kuten lapset tekevät. Valitettavasti ne koirat vain paskovat sinne joka helvetin päivä, joten paskan määräkin on aika eri luokkaa.

Mä myös olisin pyytänyt että lapsi saisi poiketa henkilökunnan vessassa. Mutta jos muu ei auta niin puskanjuureen vaan. :) Itse olisin kyllä hakenut jonkin pussin ja siivonnut jätökset.

Alkuperäinen kirjoittaja yök!;25967551:
Toivottavasti se luontoon kakkaajat ette asu täälläpäin! Siis kuvottavaa! Itse tekisin rikosilmoituksen roskaamisesta ja pahoinpitelystä, jos näkisin jonkun p******a jossain pientareella! (Pahoipitelystä siksi, että tajuatteko mitä kaikkia tauteja ulosteesta leviää??) Todella törkeää tuollainen piittaamattomuus kanssaihmisistä! Miettikää jos omat lapsenne ovat metsässä leikkimässä ja kotiin tullessaan ovat ihmisen ulosteessa, ei varmaan naurattaisi!!

taitaisi kuitenkin koko poliisilaitosta naurattaa...

Alkuperäinen kirjoittaja yök!;25967551:

Toivottavasti asut Singaporessa koska miltein missä tahansa muualla maailmassa maasta löytyy erilaisia bakteereita, viruksia ja tauteja. Luonnonvaraiset eläimet kusaisee minne tykkää ja et ole varmaan tiennyt että itsekin kylvät kuolleita ihosolujasi jatkuvasti. Joten ei kyllä ihan pahoinpitelyn kriteereitä täytä millään keinolla ja roskaaminenkin on aika kaukaa haettua. Mielummin itse näen jonkun tarpeillaan pientareella kuin keskellä tietä tai kaupungissa porttikongissa, mikä sekään ei ole mikään tuntematon ilmiö. Ja kun olin kaupassa töissä, niin teinit kävivät välillä iltaisin kuseskelemassa kaupan ovea päin. Joten ei varmaan kannata käydä muuten kaupassakaan. Kaikki eivät pyyhi käsiään vessassakäynnin jälkeen ja sitten tulevat käsittelemään esim. hedelmiä tai irtomyyntituotteita...

Omat lapseni osaavat luonnossa varoa jätöksiä, joten jos kotiin tultaessa ovat ulosteissa, niin ovat kyllä ihan tahallaan niihin menneet. Metsässä nyt muutenkin on talvella hanki, jolloin siellä liikutaan suksilla tai sitten kun ei ole, niin on syytä katsoa jalkoihinsa erilaisen lasiromun, piikkilangan tai käärmeiden varalta. Jotta mielummin yksi kakka kuin varomaton lapsi..

No jos pieni lapsi ( oletan olevan alle kouluikäinen) on kyseessä, niin puskalle vaan
kaKKalle.
Mä en rehellisesti sanoen ole ikinä kuullut kenenkään sanovan kakalle, vaan aina
kakkalle!

Yhteistyössä