Päivi Räsänen haluaa kieltää jengiliivit lailla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "argh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen melkein kaikesta eri mieltä kuin Päivi Räsänen, mutta tätä juttua en pidä mitenkään älyttömänä. Tuskin tuohon voitaisiin puuttua kuitenkaan, mutta jo se, että se olisi kirjattu lakiin, olisi edistystä.

Ainakin noihin rikollisjengien touhuihin pitäisi puuttua kovemmalla kädellä. Oli sitten kotimaisia tai ulkomaisia.

[QUOTE="tiina";25979802]Päivi Räsäsen voisi pikkuhiljaa alkaa kieltää lailla.[/QUOTE]

Joo, lainsäädännöstä menee maku kokonaan, jos se on kokoelma älytöntä pilkunn***intaa.

Eihän tämä oikeasti ratkaise mitään. Ei väkivalta ja rikollisuus vähene. Ihmisen ilmaisunvapautta vain rajoitetaan. Räsänen on taas tehnyt itsestään pellen.

En pidä tuota oikeastaan minään . Toki se rajoittaisi ihmisten pukeutumista, mutta eikö jengiliiveissä tavallaan ole hyvä puolensakin. Niistä tietää, ketä vältellä jollei halua sekaantua jengeihin.

Siinä tapauksessa todennäköisesti munkin miestä kiellettäisiin pukeutumasta liiveihin. Ja sitähän ei kukaan nielaisisi purematta.

Koska missä menee raja laillisten kerhojen liivien ja näiden rikollisliivien pitämisen välissä??

Mä olen Räsäsen kanssa täysin eri mieltä. Mun mielestä rikollisjengeihin kuuluvilla nimenomaan pitäisi olla jokin lakisääteinen merkki, että kyseiseen jengiin kuuluvat. Osaisivat muut ihmiset sitten varoa näitä rikollisjengiläisiä.

• Tykkää
Reactions: ansarikukka
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25979947:
Ai tänään on taas se päivä, kun Räsänen haluaa kieltää jotain..:D

Joo se on taas pähkinä punasena miettiny koko yön et mitä se vois tällä kertaa olla... hammastahna.. kondomit.. autot.. omakotitaloasuminen.. keskiviikko.. lemmikkieläimet.. ukonilma.. tv:n katsominen.. elokuvissa käyminen.. punaiset paidat... ei! JENGILIIVIT!! :headwall:

• Tykkää
Reactions: Peppi1981
Vaikka minusta on kauheaa, että Suomessa on nykyään niin paljon näitä rikollisjengejä, niin liivin käytön kieltäminen on nyt vaan todella naurettavaa. Ihan kuin se estäisi rikollisuutta!! Kannattaisi hänen miettiä ennemmin sitä, mitä seurauksia poliisivoimien supistamisella on, vitsi mikä moraalinvartija!!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25979879:
Mä olen Räsäsen kanssa täysin eri mieltä. Mun mielestä rikollisjengeihin kuuluvilla nimenomaan pitäisi olla jokin lakisääteinen merkki, että kyseiseen jengiin kuuluvat. Osaisivat muut ihmiset sitten varoa näitä rikollisjengiläisiä.

Totta!

Itseasiassa, ne rikollisjengithän pitäisi kieltää lailla ja kaiken niihin liittyvä toiminta. Siihen asti kun niitä ei saada kiellettyä lailla pitäisi saada lakisääteiseksi, että kaikki jotka niihin kuuluvat pitäisivät niitä jengiliivejä. KOTONA, TÖISSÄ,
JOKAPAIKASA! NIH.

[QUOTE="vieras";25982908]Itseasiassa, ne rikollisjengithän pitäisi kieltää lailla ja kaiken niihin liittyvä toiminta. Siihen asti kun niitä ei saada kiellettyä lailla pitäisi saada lakisääteiseksi, että kaikki jotka niihin kuuluvat pitäisivät niitä jengiliivejä. KOTONA, TÖISSÄ,
JOKAPAIKASA! NIH.[/QUOTE]

Valitettavasti rikollisille tunnusomainen piirre on nimenomaan se, että he eivät noudata lakia.

[QUOTE="vieras";25982908]Itseasiassa, ne rikollisjengithän pitäisi kieltää lailla ja kaiken niihin liittyvä toiminta. Siihen asti kun niitä ei saada kiellettyä lailla pitäisi saada lakisääteiseksi, että kaikki jotka niihin kuuluvat pitäisivät niitä jengiliivejä. KOTONA, TÖISSÄ,
JOKAPAIKASA! NIH.[/QUOTE]

Näin kirjoittaa asiasta ihminen, jolla on asiasta vähiten tietoa

Yhteistyössä