Urpohan toi ukko on, ei voi mitään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ava_G
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ava_G

Vieras
On se vaan ihme, että viittiny tommosen naida. Ei jumalauta, kohta saa riittää. Siis tuli vaan taas mieleen kun se sanoi, että haluu ehdottomasti kattoa ton Nelosen leffan "Talladega Nights - bensaa suonissa". No eipä siinä sinällään mitään, mutta kun eihän toi ukko telkusta muuta katokkaan kuin aivottomia elokuvia: joku tommosia auto- toimintakomedioita tai sitten jotain pelkkää paskatoimintaa. Kirjoja ei lue lainkaan ja musamaku on sitten kanssa aivan uskomattoman suppea ja paska.

Ei jumalauta oikeesti kaduttaa, että tommonen pönttöjuntti tuli otettua mieheksi, mutta lapsia ei onneksi ole vielä. Ja oma ikä on 25v ja mies on 30v. Sitä vaan alle 20v jotenkin ei tajunnu, mutta sittenkun ite on opiskellu ja tavannu vähän muunlaisiakin miehiä, niin tullu tulokseen, että ei hemmetti haluis tommosta lastensa isäksi.

Siis muutenhan tyyppi on suht. ok. Kiltti ja ihan hyvä luonne, suht. komee ja urheilullinen, mutta hirveen pinnallinen ja suoraan sanoen... jos ny ei tyhmä, niin eipä mikään ajattelija.

Ikävää vaan, että hänelle toi tulee kuin isku vasten kasvoja. Ja tiedän että mitään hänen aitoa muuttamista ei kannata ees harkita...

Koitas ny hiukan miettiä. Parempi tommonen turvallinen perusmies kuin joku taivaanrannan maalari. Tommosia melkein kaikki miehet on. Tykkää autoleffoista, huumorista ja toiminnasta.

[QUOTE="vieras";26028188]Ymmärrän hyvin. Mä ainakin haluan fiksun ja sivistyneen miehen kenen kanssa voi käydä myös niitä syvällisiä keskusteluja.[/QUOTE]

Hah hah hah. Noihan naiset sanoo, mutta mitä ne muka sitten on ne fiksut ja sivistyneet keskustelut?

"Ku Sirpa sano silleen ikävään sävyyn niinku mulle, ni mahtokohan se tarkottaa jotain."

"Nii en tiä"

"Mä luulen, et se on mulle kateellinen, mitä sä luulet."

"no juu varmaan."

[QUOTE="aamuvirkku";26028206]vaihdetaan! mun mies ei tykkää autoista yhtään ja mä tykkäisin :([/QUOTE]

No autot ei oo se pointti. Ei se, että "ei tykkää autoista", tee vielä kenestäkään fiksua. Seuraako se yhteiskuntaa ja tykkääkö keskustella vaikkapa "Puhdistus"-kirjasta? Jos edes noi toteutuu, niin voisin vaikka vaihtaakkin :)

[QUOTE="diudiu";26028239]Miehet nyt on vaan urpoja, kaikki.[/QUOTE]

Potaskaa. Fiksuimmat miehet ovat fiksumpia kuin fiksuimmat naiset. Mutta perusurpoja ukkoja kyllä löytyy pilvin pimein.

haluu ehdottomasti kattoa ton Nelosen leffan "Talladega Nights - bensaa suonissa". No eipä siinä sinällään mitään, mutta kun eihän toi ukko telkusta muuta katokkaan kuin aivottomia elokuvia: joku tommosia auto- toimintakomedioita tai sitten jotain pelkkää paskatoimintaa. Kirjoja ei lue lainkaan ja musamaku on sitten kanssa aivan uskomattoman suppea ja paska.

Hei, noi on makuasioita!!! Mun mies tykkää katsoa Supernaturalia ynnä muuta vastaavaa, mistä mä en välitä yhtään. Pelaa räiskintäpelejä netissä, mikä ei millään muotoa vois vähempää kiinnostaa. Kuuntelee musiikkia bändeiltä joista en ole koskaan kuullutkaan. Ei saa teatteriin tai sinfoaniaorkesterin konserttiin vaikka sille maksettais. Tykkää pukeutua bändi- ja pääkallopaitoihin, saa ahdistuskohtauksen kravaatista. Ja ikää on 35.

Ei hauku mun ohjelmavalintoja eikä musiikkimakua, vaikkei niitä ymmärräkään. Ei valita siitä, että tykkään käydä teattereissa, vaikka siihen joskus rahaa vähän meneekin. Ei nosta meteliä, jos ostan satasen olkalaukun, vaikkei ymmärräkään mikä siinä maksaa.

Rakastaa mua äärettömästi, ei koskaan tekisi tahallaan mitään mikä mua loukkaisi mua.

[QUOTE="ap";26028396]Juu makuasioita... älykkäät ihmiset yleensä vaan tykkää erilaisista asioista kuin tavalliset perustyypit.[/QUOTE]

No kerros nyt sitten, mikä tekee susta erityisen älykkään :xmas:? Jos sä olet älykäs, olet varmaan tietoinen siitäkin, että älykkyyttä on monenlaista. Ei se, että on lukenut klassikoita ja lukee joka päivä Hesarin, tee ihmisestä välttämättä älykästä. Mut se on ihan totta, että jos ihmiset on parisuhteessa ihan eri levelillä eikä mitään yhteistä löydy, niin kannattaako sitä edes jatkaa?

Yhteistyössä