Katsoin elokuvan Kala nimeltä Wanda, enkä nauranut kertaakaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä katsoin sen silloin kun se ilmestyi, olinkohan edes täysikäinen silloin. Eikä mua naurattanut, ei ainakaan montaa kertaa. Jäi huono maku, aika ällöttävä elokuva.

Veikkaan, ettei moinen pythonmainen huumori kaikille uppoakaan. Muhun iskee kyllä aivan täysillä, jopa useammankymmenen katselukerran jälkeen.

Toisaalta juurihan tutkimuksessakin todettiin, että huumorintajuttomat yleensä pitävät itseään keskivertoa huumorintajuisempina, koska heillä ei ole asiantuntemusta arvioida omaa huumorintajuaan... :D

Olen sen muistaakseni kahteen kertaan katsonut, enkä ole kyllä nauranut. Ekalla kerralla siitä jäi tympeä olo ja siksi kai sen parin vuoden jälkeen uudelleen katsoinkin. Ei auennut toisellakaan kerralla.

Veikkaan, ettei moinen pythonmainen huumori kaikille uppoakaan. Muhun iskee kyllä aivan täysillä, jopa useammankymmenen katselukerran jälkeen.

Toisaalta juurihan tutkimuksessakin todettiin, että huumorintajuttomat yleensä pitävät itseään keskivertoa huumorintajuisempina, koska heillä ei ole asiantuntemusta arvioida omaa huumorintajuaan... :D

tästä tulikin mieleen et eilen räkätin katsoessani BBC-enterteinmeniltä bit of Fry and Laurieta.. törkeen hyvä sarja, en tiiä onko sitä ikinä näytetty suomessa..

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26033354:
tästä tulikin mieleen et eilen räkätin katsoessani BBC-enterteinmeniltä bit of Fry and Laurieta.. törkeen hyvä sarja, en tiiä onko sitä ikinä näytetty suomessa..

En ole ainakaan törmännyt, youtubesta joitain juttuja sitä katsonut.

Ap tai muut, joihin Wanda ei uponnut, kertoisitteko, mikä teitä sitten naurattaa?

Itse olen ihan Wanda-fani ollut ja useamman kerran nähnyt, mutta jotta ymmärtäisi paremmin mikä sitten uppoaa teihin jotka Wanda jättää kylmäksi.

[QUOTE="Nitta";26033364]Ap tai muut, joihin Wanda ei uponnut, kertoisitteko, mikä teitä sitten naurattaa?

Itse olen ihan Wanda-fani ollut ja useamman kerran nähnyt, mutta jotta ymmärtäisi paremmin mikä sitten uppoaa teihin jotka Wanda jättää kylmäksi.[/QUOTE]

En oikein muista enää juonta, mutta eikö siinä ollut joku kehitysvammainen mies jota kiusattiin? Nostaa mun niskakarvat pystyyn!

[QUOTE="Nitta";26033396]Kyllä Fry & Laurie on tullut ihan Suomen telkasta, muistaisin :) Samoin tietysti Kyllä Jeeves hoitaa :)[/QUOTE]

Jeevsin mä muistan mut tota toista en kyllä..yks mun tän hetken lempiohjelmista on tuolta BBC:ltä QI visailu =) ens viikolla alkaa taas uusia jaksojakin.

[QUOTE="vieras";26033373]En oikein muista enää juonta, mutta eikö siinä ollut joku kehitysvammainen mies jota kiusattiin? Nostaa mun niskakarvat pystyyn![/QUOTE]

Oli siinä sekin, mutta siinä nyt pantiin puolta maailmaa kiusaten, mukaan lukien amerikkalainen sivistymättömyys, eläinten oikeuksien puolustajat, brittiläinen oikeuslaitos, miehet geneerisesti, perusperheen kulissit, aateliston jäykät tavat, jne.

Yhteistyössä