Auttakkee arvon myöhäismamit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaanako vaiko vaihdevuodet?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaanako vaiko vaihdevuodet?

Vieras
Nyt olen pihalla kuin peipponen! Menkat ovat viikon myöhässä. Jo pari tehtyä testiä näyttää negaa ja valkovuoto on vain lisääntynyt, jonka pitäisi vähentyä menkkojen lähetessä!

Lapsia on ennestään kolme, ja heidän kohdallaan ovat testit näyttäneet sitä mitä pitikin, joten voinko nyt sanoa että testi valehtelee kun raskauden oireet ovat niin ilmeiset vai onko minulla alkaneet vaihdevuodet?

Miäs jos vaan menisit lääkärille selvittämään asian..? Stressaaminen vaan voimistaa kaikenmaailman oireita ja voi myöhästyttää mahdollisten kuukautisten alkamista.. ja rahaa palaa ihan turhaan testeihin..

[QUOTE="vieras";26034916]ikä oli?[/QUOTE]

Ikää on himpun verran yli 30v. Onko se väärin? Aiemmat raskaudet ovat menneet täysin lääketieteen kaavan mukaan, joten saa kai sitä ihmetellä jos nyt poikkeaa kaava yhtäkkiä? Ei ole mitenkään normaalia minulle että menkat olisivat viikon myöhässä.

[QUOTE="yksinyhdessä";26034933]Miäs jos vaan menisit lääkärille selvittämään asian..? Stressaaminen vaan voimistaa kaikenmaailman oireita ja voi myöhästyttää mahdollisten kuukautisten alkamista.. ja rahaa palaa ihan turhaan testeihin..[/QUOTE]

Kokemusta on tuostakin, mutta en ole edes stressannut kuin vasta nyt, toisen testin tehtyäni, menkkojen ollessa jo viikon myöhässä!

[QUOTE="vieras";26034943]no joo tuskin kolmikymppisenä vaihdevuodet tulee, siksi kysyin..varaa aika lekuriin![/QUOTE]

Tiedän monia joilla on alkaneet vaihdevuodet kolmenkympin kieppeillä että siitä sinulle vaan...

[QUOTE="vieras";26034954]ei ole kovin normaalia että siitä sulle vaan, oisko sulle vaan tullu uhmaikä uusiks?[/QUOTE]

Tai sitten kuulun niiden epänormaalien joukkoon joilla alkaa kolmekymppisenä vaihdevuodet ja sen myötä uhmaikä...

[QUOTE="mama";26034973]Kyllä mulla valkovuoto lisääntyy mitä lähemmäs menkkojen alku tulee...mutta juu verikokeellahan tuo raskausasia selviää varmaksi.[/QUOTE]

Pöh, lueppas biologian kirja uusiksi. Juuri ennen menkkoja, limakalvot todellakin kuivuvat. Valkovuoto on runsaimmillaan ovulaation tienoilla. Ei ole normaalia että valkovuoto ainakaan lisääntyisi menkkojen lähetessä.

Yhteistyössä