kysymys vain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lotta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lotta"

Vieras
Onko liian usein jos mä käyn lasten kanssa mummolassa jokatoinen vloppu. mummolaan on 100km ja me yleensä viivytään siellä la-su.

Miehen mielestä se on liian usein. Mutta en tiedä miksi me kotonakaan oltaisi kun mies vaan räyhää, hermoilee ja huutaa kokoajan mulle ja lapsille...

mun mielestä on tärkeää että lapset pääsee käymään sielä usein. ennen ovat käyneet mummolassa päivttäin kun asuimme samalla paikkakunnalla.

erityisen tärkeää se on esikoiselle jolla ei ole biologista isää kuvioissa mitenkään ja mummo ja pappa ollut aina erityisen tärkeitä. hänelle tää muutto muutenkin ollut tosi vaikea.

[QUOTE="vieras";26038842]Oletko kertonut miehelle että osa syy tiheisiin käynteihin on hänen käytöksensä ja hän voisi itse toisin toimimalla vaikuttaa asiaan?[/QUOTE]

Viime viikolla otin asian puheeksi. Tilanne ei tosin muuttunut miksikään. Vietimme pääsiäisen miehen ehdoilla ja ajattelin että ehkä hänen käytös olisi mukavempaa kun lupasin että olisimme pääsiäisen ja seuraavankin viikonlopun vain kotona. Kun kysyin häneltä miksi käyttäytyy noin sanoi että olen itsekäs. en oikein ymmärtänyt mitä sillä meinasin. kysyin voiko selittää tarkemmin mutta sanoi vain kyllä sun pitäisi tietää ja lähti pois. no minä en todellakaan tiedä. viimeiset 3v olen ajatellut vain ja ainoastaan lapsia sekä olen joutunut tekemään monen monta uhrausta miehen takia eli hän on saanut halunsa läpi ja minä olen luopunut useammastakin haaveesta.

Eli mies ei halua keskustella kanssasi tilanteestanne, hän syyllistää sinua, huutaa sinulla ja lapsille, kiukuttelee ja käyttää väärin valtaa ja yrittää vielä hävittää sinut ja lapset hengissäpitävät ihmissuhteetkin?

Tee muutama iso yritys keskustelun suuntaan, hae tukea perheneuvolasta, PANKistä ja jos mikään ei muutu, ota ero.

Teidän tilanne on aika ongelmallinen. Mies ei välttämättä ymmärrä, että koet uhrautuneesi lastesi ja miehen vuoksi. Nyt on 3 vuotta kulunut ja asia tulee ikäänkuin uutena juttuna miehellesi. Hän miettii, miksi olet muuttunut. Etkä hänen mielestään parempaan vaan itsekkäämpään suuntaan. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen nainen, joka tekee virheen uhrautuessaan. Suurin osa kun jossain vaiheessa alkaa kaivata muutakin kuin ainaista uhrautumista.

Moni nainen olisi näreissään, jos mies joka toinen viikonloppu häipyisi pois perheen luota. Miehesi ehkä kokee asian samalla tavalla eli et halua viettää aikaasi hänen kanssaan.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
No periaatteessahan asia on tavallaan niin. Miksi haluaisinkaan viettää aikaa kiukuttelevan aikuisen miehen kanssa? Ja kun me ollaan kotona niin hän on vihainen kun me olemme vain tiellä ja hidasteena, hän ei saa kuulemma tehtyä mitään omia hommia sitten. Siksi olen ajatellut että mähän teen sille palveluksen kun me mennään lasten kanssa pois alta niin saa tehdä omia hommiaan. Musta tuntuu että se mies ei tiedä itsekään mitä haluaa.

[QUOTE="vieras";26038911]Eli mies ei halua keskustella kanssasi tilanteestanne, hän syyllistää sinua, huutaa sinulla ja lapsille, kiukuttelee ja käyttää väärin valtaa ja yrittää vielä hävittää sinut ja lapset hengissäpitävät ihmissuhteetkin?

Tee muutama iso yritys keskustelun suuntaan, hae tukea perheneuvolasta, PANKistä ja jos mikään ei muutu, ota ero.[/QUOTE]

Juu perheneuvolaan varasin ajan.. Toivottavasti sieltä saa jotain helpotusta tähän..

Yhteistyössä