Oletko tullut raskaaksi pillereistä huolimatta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huolestunut"

Vieras
Olin raskaana alkuvuodesta ja päädyimme mieheni kanssa yhteisessä päätöksessä keskeytykseen. Kondomi ja jälkiehkäisy petti ja koimme, ettei lapsi vain nyt olisi oikea tähän elämäntilanteeseen.. Keskeytyksen jälkeen aloin syömään Qlaira-merkkisiä pillereitä ja olenkin niitä syönyt HYVIN tunnollisesti..

Viimeiset menkat olivat reilu viikko sitten ja olivat HYVIN niukat.. Tosin nämä pillerit voivat aiheuttaa menkkojen kokonaan pois jäämisenkin, joten en ollut tästä mitenkään huolissani. Nyt on kuitenkin ollut vähän outo olo muutaman päivän.. Ja tänään huomasin, että vatsaa repii samanlailla kuin silloin kun olin raskaana.. Nyt pelottaa ihan kamalasti, että voinko hemmetti olla raskaana näistä pillereistä huolimatta!!?? Onko kenellekkään käynyt näin?

[QUOTE="admin";26046507]Olen. Femoden oli pillerit muistaakseni.[/QUOTE]

Mistä huomasit/aloit epäillä, että olet raskaana? Kuin pian? Söitkö pillereitä ns. tunnollisesti?

En ole raskaaksi tullut vaikka vähän unohdellut olenkin ja yleensä sikiän todella helposti.
Käytössä mini-pill merkkiset minipillerit.

No mäkin pidän itseäni ihan seinähulluna, kun edes kuvittelen raskauden mahdollisuutta, mutta noi vatsan repäisyt säikäytti todella! Minulla ja miehellänikin on ilmeisesti hyvin yhteen sopivat "ainekset", kun exän kanssa yritimme lasta yli vuoden tuloksetta ja nykyisen kanssa ei auttanut jälkiehkäisyt yms.. Pelottaa..

[QUOTE="Huolestunut";26046516]Mistä huomasit/aloit epäillä, että olet raskaana? Kuin pian? Söitkö pillereitä ns. tunnollisesti?[/QUOTE]

Söin tunnollisesti jokaisen pillerin ja suurinpiirtein samaan aikaan. Enkä ollut kipeänä tms.
Menin alavatsakipujen takia lekuriin joka lähetti kättärille. Siellä tehtiin testit. En itse edes ajatellutkaan olevani raskaana. Olisinkohan ollut 9 viikolla.
Tästä on aikaa sen 10 vuotta mutta aivan kauhea järkytys se oli.
Ei kylläkään sitten kun asiaa oli hieman sulattanut :)

Mulla oli aikoinaan yasminit ja raskaaksi tulin, vaikka olin niissä todella tunnollinen enkä varmasti ollut unohtanut yhtäkään pilleriä. En osannut epäillä raskautta ja kuukautiset tuli kyllä normaalisti. Muistaakseni olin neljännellä kuulla, kun aloin epäillä raskautta -kun ei se ensimmäisenä tullut mieleen pillereitä syödessä. No tästä on muistona tuolla olohuoneessa ihana poika enkä päivääkään vaihtaisi pois :)

muutaman kuukauden pillereiden syönnin jälkeen on vielä ihan tavallista että kroppa reagoi omituisesti, mm juuri omituisilla kuukautisvuodoilla sekä vatsan nipistelyillä.

[QUOTE="vieras";26046610]muutaman kuukauden pillereiden syönnin jälkeen on vielä ihan tavallista että kroppa reagoi omituisesti, mm juuri omituisilla kuukautisvuodoilla sekä vatsan nipistelyillä.[/QUOTE]

No joo, tämäkin kyllä ihan totta! Oon vaan niin hermona, koska en HALUA enää keskeytystä tehdä. Tarpeeksi rankka oli jo viimeksikin.. Toi repiminen oli vaan _ihan_ samanlaista kuin silloin kun raskaana olin. Ei mitään nippalua, vaan tuntuu, kun joku kiristyisi mahassa liikaa ja siksi repii.

Yhteistyössä